aug 30
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A láthatatlan ellenzék diadala 2012.08.30. 21:50:59
Trackback: Török Gábor videóblogot indít 2012.08.30. 16:09:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
menőmano 2012.08.30. 19:36:32
Persze vannak, akiknél totális a vakság" egy-egy politikai erőt illetően. Ők nyilván más szemüveggel látnak mindent.
Egy irányban, egy sikban.
Mondjuk, ez engem nem nagyon érdekel.
:)
dr. Bubó 2012.08.30. 19:40:24
a poltikus má csak ijjen hadovál és (ki)siklik, mint a kígyó...
egyetlen ígérete volt... kevés lesz rá a 4év... már a siker küszöbén lehet...
de kér MÉG egy ciklust hogy révbe érjen a falucska...
de ha ijjen nihil lesz akkor nemcsak a falu lesz aszó fő, hanem nyuszifej(e) is...
Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.30. 19:49:34
Mert én megkérdezném pl. azt, hogy szerinte melyik párt jelöltje fogja nyerni az amerikai választásokat, illetve milyen mélységben követi nyomon TG az elnökválasztási kampányt.
egy kicsit közelebb Magyarországhoz:
az euró-övezet megszűnésére egyre több elemző reális lehetőségként tekint. Milyen hatása lenne ennek a magyar politikai helyzetre (->weimarizáció)? /Megerősödne (tovább erősödne) ezáltal pl. a Jobbik, mely következetesen EU-ellenes álláspontot képvisel?/
dr. Bubó 2012.08.30. 19:50:38
válasz: IGEN
potyus 2012.08.30. 19:53:00
makacs szennyeződés 2012.08.30. 19:53:40
újrendszám adó? disszidálási bírság?
mennyit tegyek félre?
(amúgy tetszenek a groteszk elemzéseid. ahogy egy óvódai mészárlást kielemzel mondjuk lakberendezési vagy gasztronómiai szempontból. nem mindenki tart politológusnak már, ugye, érzed te is. de ne add föl.)
evakek · http://joszerencse.blog.hu/ 2012.08.30. 19:58:44
joszerencse.blog.hu/
Strex 2012.08.30. 19:59:27
béla a görög (törölt) 2012.08.30. 20:00:18
Egyrészt 'élőben' lehet jobban értelmezhető a szöveg 'átjön' a személyiség - másrészt lehet, pont az a lesz baj, hogy átjön. :)
"Majd kiderül, hogy beborul-e"
Unionist (törölt) 2012.08.30. 20:04:08
a viccet félre téve. a netizen egy része a nyílt vitákat szeretni. nyilván te is érzed, hogy van a "ma beszólok törökgábornak attitűd". ezzel az a probléma, hogy bár már immunis vagy erre, de akkor sem esik ez jól. viszont az ilyen beszólásokból eredő viták tartják életben sokszor éjszakába nyúlóan a diskurzust. nap közben pedig a pogácsa receptek.
na most van a másik típus a rajongó. jaj török gábor, láttalak a tévében, te vagy a kedvencem. olyan édi-bédi vagyol. ez néha nagyon bugyuta, néha nem az. nyilván jól esik, csak itt meg nincs tanulságos vita.
és ezt a feladványt kell megfejeteni. távol tartani a gyalázkodást, de közben meg fenntartani a konstruktivitást. erre találtad ki a vlogot. nem vagy egy online márketing (sic) szakértő.
elmondom hogy kellene ezt csinálni.
-- twitter. a beszólogatós műfaj. mivel ez anonim. ezért be lehet szólni. de vagy nagyon alpárian (lásd dajcstomi.) beírják, hogy törökgábor egy szarkupac. 140 karakterben. ez így nyilván hiteltelen. szemben ha néha értelmes gondolatok közé írják be ugyanezt. ezért a twitter a közéleti szereplőkre nem veszélyes. lesznek követőik, és közülük viszont követhetsz bárkit. a tweet mellé lehet fotót is feltenni, esetleg video-t. kérdés (140 karakterben) és a felelet a linkelt youtube video-n. vagy esetleg érdekes kép. vagy esetleg ha van poszt, akkor lead, és a link a blogbejegyzésre.
-- facebook oldal meg a rajongóknak való.
és akkor nem muszáj komment folyam. mert a twitteren ott a beszólás és a kérdés feltevés lehetősége.
ezt kell csinálod. remélem nem olvasod el. :-D
Unionist (törölt) 2012.08.30. 20:35:57
ja, mert amúgy ez a műfaj tényleg olyan, hogy közben ki kell kacsintani. ne viccelj.
itt a rajongókat és az anonim módon néha kegyetelenül beszólogató trollokat kell különválasztani. azért, hogy egymás kedvét ne vegyék el. utóbbiak hozzászólását korlátozni kell.
erre a megoldás, hogy a kedves hozzászólásokat a facebook-ra tereli. de csinál twitter csatornát. ami nem nagyon fog működni, mert török nem elég karakteres. de hátha. sose lehet tudni. és a véleményvezérhez hasonlóan esetleg vezérkommenteket közöl. bár az sem fog működni. mert ezt a blogot szerintem a politika iránt csak nagyon felszínesen érdeklődők olvassák. de megint csak hátha mégis.
de a dopeman típusú vlog moderált komment folyammal egy hülyeség. nem vagyok marketing szakértő, de gondolom ott ez az első lecke.
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2012.08.30. 20:43:11
A többség kihagyja.
Könyörgöm, ne azért videózzunk már, mert lusták vagyunk gépelni!
Rettenetes ötlet a videóblog. Kivéve, ha lenne valaki, aki aztán legépelné az egészet, azoknak, akik olvasni vannak a neten.
szoja122 2012.08.30. 20:47:31
Demokratikus. Közvetlenebb, kevesebb energiabefektetéssel értelmezhető.
Demokratikus?
Visszakereshető, hivatkozható, copy-paste -re van lehetőség?
Mi alapján szelektálsz?
Tudjuk, hogy milyen kérdések közül miért épp azt válaszoltad meg?
Gyanítom nem.
Így viszont ez olyan mint a Fidesz kiküldött kérdőívei.
Nekem mutathatnak bármekkora paksamétát nem hiszem el sem a darabszámot sem a válaszokat (itt a kérdéseket), mert nincs független ellenőrzés (nem látom az összes feltett kérdést).
márta)) 2012.08.30. 20:52:37
Cigányozás és képmutatás: nemzeti egységünk szilárd alapja!"
"Aki pedig ezt nem érti meg, az nem tudja helyreállítani mindazt, amit az elmúlt két (hat, tíz, akárhány) évben elrontottak. Ezért kurva nagy a baj."
hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20120828_orban_foto#rss
*******
Tessenek elgondolkodni. Az elegancia, a kultúra, egymás emberi becsülésének teljes hiánya.
TESSÉK MONDANI? !! VAN MÉG- LEHET MÉG ETTŐL LEJJEBB??!!
ELKÉPESZTŐ.
IGEN.
márta)) 2012.08.30. 20:57:36
hm?
AbuBakr 2012.08.30. 21:15:25
...merhogy az általam személyesen ismert politológusok sötétek ám mint az éjszaka, de rendkívül éhesek...
és ez a sötétség nem akadályozza meg őket hogy mindenféle ösztöndíjakat, meg pályázatokat nyerjenek olyan dolgozatokkal, amik görögország fényes jövőjéről szóltak úgy 5-6 éve...
Lord Snow 2012.08.30. 21:16:31
béla a görög (törölt) 2012.08.30. 21:38:44
- A VV-t ritkán olvasom épp a kommentek hiánya miatt vagy 1-1 komment miatt.
- A trollok engem nem zavarnak. :) Hozzátartoznak a jelenhez. A témával jár. 'Népszerű' és mocskos. Ez szűkségszerűség.
- Álprofilt csinálni lehet.
- Olyan mély politikai érdeklődést ne várj átlagembertől. A szex az mindenkit érdekel, a politika vagy a gazdaság már csak módjával és nem mélységében. Azokat izgathatja akik abból élnek de mástól olyan fokú érdeklődést ne várj.
Én csak arra gondoltam a hozzászólásomban, hogy ez már kicsit olyan mint a TV. És TV esetén ha valaki unszimpatikus nem veszem rá a fáradságot, hogy meghallgassam. Ha ez a cél akkor jó eszköz lehet. Természetesen akkor nem is olvasom többet. Természetesen nem az én személyem számit.
Csak gondolom egy blog esetén a látogatottság a cél. És ezért érzem 2 élű fegyvernek a dolgot.
Egyébként első gondolatom az volt, hogy gyakorlópálya a 'nagypolitika' felé :) nincs ezzel baj.
márta)) 2012.08.30. 21:48:04
Főleg nem a TG. blogját.
Tehát nyugi, nyugi, még szerencsére van akit, akiket - a nagybetűs nép között is - érdekel a politika. csak úgy napi szinten is.
hm?
bóra77 2012.08.30. 21:48:54
aszekelyek 2012.08.30. 21:52:46
márta)) 2012.08.30. 21:53:10
Ott a pont.
hm?
rockjano 2012.08.30. 21:57:18
Nagoyn sok olyan napi téma lenne amire lehetne egy-egy rövid poszt-vélemény.
Pl. itt van ez a bojkottáljuk -e a választást 14-ben című kérdés...
Fontos és érdekes kérdés szerintem
hírfaló · http://www.hirfalo.hu 2012.08.30. 21:57:53
bóra77 2012.08.30. 21:58:06
márta)) 2012.08.30. 22:03:14
Tessék! Kedves én csak finomságokat szoktam kóstolgatni.
Az hogy mi hiányzik neked drága, a legkevésbé érdekel.
Egyébként, van valami probléma??!
ott a pont.
mókáné 2012.08.30. 22:07:56
"Csak a rövidebb témáknál próbálom ki, de ha borzasztó lesz (amire van esély), akkor még ezt is el fogom felejteni."
Kedves Török Gábor!
Akár jó is lehet ez a kérdezz-felelek típusú próbálkozás. A blog valóban leült, de ez nem az Ön hibája. Magam részéről én is szívesen választom a focit.
Bérletem van, rendszeresen járok a mérkőzésekre. Vidékre is, Pestre is. Mindjárt egy kérdés, ha nem rögtön levélben:
- Ön kinek drukkol?
Én a Fradinak. Bennem Fradi-szív dobog. Ez mindig így volt. Vagyis: ha olyan meccsen járok, ahol a csapatom játszik, akkor átmegyek a drukkerekhez, így működök. B közép. Tűsarkú cipő és fa legyező mindig van nálam. Érdemes tehát velem szurkolni! (Csak megjegyzem, ha netán hasonló a szimpátia, ha nem, úgy.. leül ám a blog!:)
Jó ötlet a videó. Gratulálok hozzá!
hegyilány 2012.08.30. 22:49:30
Nem lesz itt semmi probléma. Ezután mégúgy sem.
:)
2012.08.30. 22:50:12
@Pók: :)) Ez "beszélünk inkább, mert a lusták vagyunk gépelni", hatalmas duma!
@bóra77:jókedvre, hát persze...no meg azok a barna szemek, ugyi?:D
@knausz: hát szervusz! Te megint valami újban vagy érdekelt? Menjél Te is Vidi meccsekre és naprakész leszel TGből!:D
2012.08.30. 22:55:19
Kopi3.14 2012.08.30. 22:57:00
Hiteles függetlenségi képét leginkább azzal vesztette el, ahogy képtelen posztjaiban vikike tetteinek, szavainak több szempontú elemzésére. Csakis az őt tisztára mosó szemszöget hajlandó emlegetni. jól emlékszem még a tévés indulására, mikor az adott műsort gyakorlatilag miatta követtem, s azért ott tudott kritikus lenni a másik oldali kormánnyal szemben. Amit mostanra valahogy kompletten elfelejtett.
@Trompf: mondd, beszéltem én bárhol is a pártokról, kormányokról, választókról? De állításom nem áll meg rájuk is? Jobb lett attól a fidesz, hogy a nevét megváltoztatta fiatal demokraták szövetsége magyar polgári pártra? Jobb lesz attól a möszöpö, hogy a szegfűt lecseréli banánra?
2012.08.30. 23:00:16
civil polip 2012.08.30. 23:00:22
hegyilány 2012.08.30. 23:01:59
Szerintem máris sokkal jobb lett a blog minősitése, a kérdező részéről. :((
...........
Mondjuk én biztosan "nem ülnék fel" (szokás mondani) egy ilyen bedobott szövegnek. bocs.
Az, esetleg, hogy újat szeretne a Török G. érthető.
S nincs is benne semmi különös, nincs vele semmi probléma.
Szerintem.
:)
2012.08.30. 23:06:44
Sanyialó 2012.08.30. 23:15:37
hegyilány 2012.08.30. 23:15:48
jóccakát!
menőmano 2012.08.30. 23:27:20
privátbloggerekhez " Ez jó.
Nem értem a vádaskodásokat. Még szinte minden poszt arról szólt, mit nem csinál jól a kormány. Csak mérsékelt stilusban, hangnemben.
Így röviden, tömören csak ennyi lenne a válaszom.
panelburzsuj 2012.08.30. 23:41:01
dopeman.tv/a_dopemantv_bemutatja_csonti_18
Aki nagyon okosat kérdez, az TG-vel együtt spanolhat bele a kamerába ...
hegyilány 2012.08.30. 23:50:01
Tényleg? Akkor majd próbáljátok ki. Persze, gondolom a TG. nélkül. Biztosan nagyon jó lesz) nektek.
barázda_billegető 2012.08.30. 23:54:00
A bejegyzéseit (elsősorban az elmúlt két évből) olvasva nagy sajnálatomra igen sokszor jut eszembe a cinkosokkal kapcsolatos klasszikus idézet Babitstól. Valamint a Pető Ivántól olvasható idézet a Vélemények között.
Emlékszem, több ízben kifejtette azon törekvését, hogy a poltikai elemzéseiben kizárólag eredményességi oldalról tekintse vizsgálatának tárgyát. Ám arról korántsem vagyok meggyőződve, hogy ezt megteheti, még akkor sem, ha a politikai semlegességre hivatkozik (miközben másutt bevallja, hogy merre húz a szimpátiája).
Az eredményesség kérdéskörébe szerintem beletartozik a gazdasági, társadalmi eredményesség is.
Ha tekintünk egy politikust, vagy politikai csoportosulást, és azt figyelhetjük meg, hogy eredményesség tekintetében kizárólag politikai téren álmodtak és alkottak nagyot, miközben a gazdaság romokban hever, a társadalom legkülönfélébb csoportjai között gerjedt szinte elsimíthatatlannak tűnő konfliktusok garmadája, és mindez az "eredményes" politikai tevékenység következtében, akkor esetleg joggal tehető fel a kérdés, hogy hogyan is állunk eredményesség oldalon.
Hajlok arra, hogy a blog "leülésében" szerepet játszhat az is, hogy az azt olvasók - esetleg iránymutatást vagy kapaszkodókat keresve - kiábrándultak a kizárólag a politikai teljesítményt értékelő megközelítésből. Nem is beszélve például olyasmiről, ha az elemző a State capture jelenségét és napi gyakorlatát is helyeselhetőnek tartja.
Fentiek alapján nem gondolom, hogy hasonló megközelítést videoblog formájában eladva nagy sikereket fog elérni. Ámbár optikai tuningnak jó lehet, azok számára akik azzal beérik.
Pislákoló kíváncsisággal várom az újítás utáni megnyilatkozásait.
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.08.31. 00:01:16
"Hölgyeim, a melltartóikat a és a 10000 Ft alkalmi hozzájárulást a kredencre szíveskedjenek tenni.
Mindjárt beindítom a füstölőket.
Aki a leghosszabban tud idézni P. Coelhótól, a szeánsz végén megsimogathatja fényességes szellemem alhasi nyúlványát."
hegyilány 2012.08.31. 00:02:44
privátbloggerekhez mérten van,"
Igen?! Elárulom önnek, - s most félre téve, hogy a TG-t minősiti, avagy sem, én nem őt minősitem - . Szóval a brivátbloggerben nagyon sokszor több elegancia van, mint a nem privátban, ha már itt tartunk.
Egyébként egyfajta elegancia mindenkinek szükségeltetne, bármilyen tevékenységet végez, folytat. Ez lenne a minimum.
Ja! Nem csak az öltözködésben.
De sokaknál mérhető a teljes hiánya.
ott a pont.
hegyilány 2012.08.31. 00:07:49
Képzeld el milyen jó műsort csináltok) magatoknak.
Előrántod a blognagyasszonyokat, miegymást, no és persze a kommentelő társaidat" , teljes lesz a siker. Úgy egymás között. Úgy gondolom.
Hiszen itt" mindig is teljes volt köztetek az egység. Használjátok ki most is.
:((
jóccakát!
szoja122 2012.08.31. 04:35:16
Ne várd a blog színvonalának emelkedését addig, amíg mint most is, alig reagálsz a felvetésekre.
Légy aktívabb, vitatkozz velünk, javítsd ki ténybeli tudásunk hiányát, érvelj, cáfolj vagy akár érts velünk egyet!
Másrészt látnod kell -ha csak nem élsz elefántcsonttoronyban- hogy rosszul mennek a dolgok, nagyon, nagyon rosszul. Ennek megfelelően hallgasd meg "barázda_billegető" blogtársunk véleményét -amit én is többször hiányoltam- ne csak politikai párt sikerének, eredményességének szempontjából elemez. A gazdasági, szociológiai, egészségügyi, oktatási, államigazgatási, külpolitikai stb. szempontok is fontosak, sőt mostani körülmények között sokkal fontosabbak.
Ez is a politológia körébe tartozik, azért is mert nemcsak kihat az országra, hanem az adott pártra is, mélyen befolyásolja annak népszerűségét.
Másrészt add fel az amúgy is tarthatatlan álláspontodat, hogy kívülállóként (nem objektíven-ez ellen anno tiltakoztál) elemezzél.
NEM vagy, nem lehetsz kívülálló. Ez fából vaskarika.
Itt élsz, ebben az országban, családod, barátaid, munkatársaid, ismerőseid is itt élnek és még hazafi is vagy.
Ilyen ember NEM lehet kívülálló! Sőt objektív sem, legfeljebb törekednie kell rá....
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2012.08.31. 07:46:36
Nem véletlenül született a blog paródiájaként egy Török Gábor stílusú elemzés az 1938-as Hitlerről.
oriblog.blog.hu/2010/12/11/torok_gabor_elemez_1938_hitler_jo_lepese
A kormány tevékenységének és szavainak csupán politikai megközelítése eléggé egysíkúvá teszi a blogot, s ezt sokszor sokan meg is fogalmazták már kommentekben.
Azzal, hogy elhagyja az emberekre és országra gyakorolt következmények elemzését, és csupán a párt és politikus érdekéből vizsgálja a történteket, lényegében politológusból politikai kampánytanácsadóvá silányítja magát, és a blogot.
Reméljük ki tud emelkedni ebből a szerepből, de attól tartok a videóüzenet nem az ez irányba tett út megfelelő első lépése.
(remélhetőleg mégis)
Bár az is lehet, hogy csak egyszerűen nem szeret gépelni. :-)
mókáné 2012.08.31. 08:23:09
"hát szervusz! Te megint valami újban vagy érdekelt? Menjél Te is Vidi meccsekre és naprakész leszel TGből!:D"
Szevasz!:) Vidi-Pápán voltam idén és ott nem láttam Török Gábort. Egyszer muszáj meginterjúvolni, mert szurkol ide, drukkol oda. Egyszer azt mondta, mindig a gyengébbnek és aztán pedig azt, hogy a játék szépsége fontos. Menzel szavaival: Én nem tudom..
Idén kettő Pápa meccsen voltam, mert az Mtk-Pápán is. + az Eto-Kecskeméten. A foci az egyetlen, ami kikapcsol. Akkor nem gondolkodom, nem is elemzem olyan mélyen, mint egy más műfajt pl. a pornót vagy valamelyik Orbán beszédet.
És voltam ezoterikus jósoknál is, hogy mi lesz az életemmel. Megkérdezhettem volna, mi lesz a Török-blog sorsa?:)
graycivil 2012.08.31. 08:26:40
„A disznók jóléti körülményeinek a meghatározásával foglalkoztunk közösen az elmúlt 10 évben, bocs, 10 napban. Elég széles a szortiment, amivel foglalkozunk az egyik legintelligensebb magyar haszonállatok, a disznók felkarolása legalább olyan fontos Budai államtitkár úrnak, mint a politikai disznók fölkutatása volt az elmúlt másfél évben. Tehát disznótól disznóig terjed a portfólió” – mondta Lázár."
atv.hu/cikk/20120830_lazar_disznotol_disznoig_terjed_budai_portfolioja?source=hirkereso
Mi...hogyan...ki...? Miről beszél a disznó? F.Y!DESZ
mókáné 2012.08.31. 08:40:15
"Tűsarok, falegyező" .............zseniális.:(
Szerintem máris sokkal jobb lett a blog minősitése, a kérdező részéről. :((
...........
Mondjuk én biztosan "nem ülnék fel" (szokás mondani) egy ilyen bedobott szövegnek. bocs."
Nem igazán érek rá mostanában a blogokra. Örülök, ha olvasni jut időm, annyira sok az elfoglaltságom. Elsősorban: ÉLNI kell és ez a fő hajtóerő. A tűsarok és csipke-falegyező egy kiváló minőségű vörösbor. Ezek hozzájárulnak.
A sport fontos. Napi 3 órát edzem. Minden fontos, ami nem köt számítógéphez. Ez a világ és létezik egy másik világ, melyben most már szívesebben élek.
www.youtube.com/watch?v=vNdw5mvdLEI
ssi 2012.08.31. 09:05:04
- ha van új poszt .. jönnek a kommentelők
- de egy idő után nem értik a kommentelők, hogy miért nincs új poszt, mikor az élet tele van ügyekkel
@aszekelyek: így van :) a puding próbája az evés
- a világ meg olyan, hogy muszáj mindig lépni: megszüntetni vagy változtatni
- pl. volt már vendég írója is a blognak
- pl. a TG-fecabookra megosztott cikkekből ide is lehetne tenni az anonim kommentelőknek
@panelburzsuj: és árnyaltabban így:
- TG-javaslat az e-mail
- a mi kérdésünk, hogy kommentben is lehetne kérdezni pl. "VIDEO_KÉRDÉS: ................" vagy technikailag más kiemelés, megkülönböztetés
@szoja122:
1. interaktivítás jó lenne, de hogyan? pl. TG több kommentre reagálon? - kezdetben?
2. te is tanár vagy.
- ha írsz 1 könyvet arról pl., hogy hogyan kell vmit elemezni vagy rendszerezni, akkor adsz egy gondolkodási mankót a saját véleményed nélkül
- ha igazán a diákok meglátásaira vagy kíváncsi, a sajátodat pont a befolyásolás elkerülése miatt direktbe mellőzöd (így logikus)
- ha maszek akcióként, teljes önállósággal kitalálsz vmit és működtetted, akkor a koncepció a tied és ki is tarthatsz mellette. ha TG úgy döntött, hogy a magánvéleménye helyett vmi általános szakmait akar adni, tiszteletben kel tartani. TG véleménye nélkül is van saját véleményünk, de TG gondolatmankóinak és mások kommentjeinek hatására újra/átgondolhatunk .. és talán pont ez volt a célja
dr. Bubó 2012.08.31. 09:10:02
nyilvánvalóan legalább a vázát megírja előre írógépen...
na persze a semmitmondó nagy törökgábori körmondatokat vagy mellőzni kell a videón, vagy előre pontosan megírva, betanulni...
az értelmetlen írott szövegeihez képest nagyon nagy változás várható...
bár még így ís van vagy 40panel amit betanult és random köp...
dr. Bubó 2012.08.31. 09:18:24
semmiben. igaz... a békasegge alatt volt mindig is... állandó a szín vonal...
dr. Bubó 2012.08.31. 09:21:40
meglátod a vénlányok összepisilik magukat...
majd a szemeszínéről megy a diskurzus...
a posztokat meg eddig sem olvastam, ezután majd nézni se fogom...
ssi 2012.08.31. 09:22:49
a blog leült ..
technikailag. vagyis TG kevesebb posztot ír. vagyis ő is ember, aki kicsit belefáradt. s új erő nemcsak pihenéssel lehet, hanem pl. megújulással (vagyis más/több munkával) is? és TG akar továbblépni. nem megszüntet, hanem próbálkozik. és mi már egy csapat vagyunk itt
TG sem ússza meg a kemény kritikákat, mert mi ilyenek vagyunk. másokkal mintha kritikusabbak, mint önmagunkkal.
TG tanít és közben tudatosan és óhatatlanul is folyamatosan tanul is és változik, szakmailag is, a gondolkodása is, de van amiben saját maga marad mindig, s sokakat pont ez vonz, pl. hogy ellentmondjon, beolvasson neki :)
.
László56 2012.08.31. 09:31:08
Elemzőnk frusztrált ! Ugyan érthető, de rossz helyen keresi a hibát. Ha csak nem az a célja, hogy miképpen lehetne kibújni a blog vezetése alól, anélkül hogy elveszítse az arcát. Egyre inkább arra gondol az ember, abba akarja hagyni és ezt a körülményekre fogni. Mert hát Ő maga nem lehet a hibás. Csak a körülmények. Tipikus gondolkodása kommunista taníttatásának.
Elhanyagolja a blogát. Posztjai egyre ritkábbak és szinte le rí róluk az érdektelenség. A posztjaihoz hozzászólókat még egy rövid válaszra sem méltatja. Ha nagy ritkán válaszol, akkor csakis érdektelen dolgokra. Úgy mint ebben a posztban is. Politikai témákra alapvetően nem jár válasz.
Úgy mint a mi esetünkben. Több éven belüli 537 véleménynyilvánításra összesen 4 viszontválaszt tudtunk feljegyezni.
blog.hu/user/402733/tab/activity
Abból is mind a négy teljesen érdektelen, egy mondatos megjegyzés volt. Viszontválaszra sem érdemes. De, ha ennyire hidegen hagyja az elemzőnket a véleményünk, akkor minek van itt az ember, kérdezhetné valaki. Stimmel, igen lehetnénk máshol is. Vagyunk is. Egyre többet és egyre többször.
Csak éppen mások is így vannak vele. Akkor viszont nem kell siránkozni arról, hogy leült a blog. És mindezt pont akkor, amikor kezdett a blog egyre érdekesebb lenni. De, ha valaki még olvasni sem olvassa a saját blogát, az nem is veheti észre a változást.
Az érdektelenség viszont még videóval is érdektelenség marad. Képpel vagy kép nélkül, sokkal egyszerűbb és becsületesebb lenne bejelenteni: ebben a műfajban elvesztettem az érdeklődésemet.
Mi sajnálnánk ! Jobban szeretnénk ha az elemzőnk visszanyerné az érdeklődését és a válaszaival élénkítené a blogot. Hogy a saját szavaival éljünk: lehet provokatív is, csak mutasson valami érdeklődést a saját bloga iránt.
dr. Bubó 2012.08.31. 09:31:26
dr. Bubó 2012.08.31. 09:33:42
de ugy tünik most először értünk egyet... nem síránkozni kéne hanem dolgozni...
ssi 2012.08.31. 09:44:00
és mivel nem kell egyetértenünk, én tartom a véleményemet: nem TG saját véleményét próbálom kihámozni a posztokból, hanem a szempontokat, melyekkel a saját világlátásomat szélesíthetem
amúgy, de nyűgös vagy! kivel nincs bajod e kerek nagy világon?
furcsa dolgokra vagy büszke. mivel itt is vagy, gondolom a sok rossz közül TG-blog nem is a legrosszabb. konkrét kritikáidat viszont szépen megfogalmazhatnád :) melyik színvonalas blog? -név szerint szerinted. köszi. és aki a neten írogat, az biztosan addig sem dolgozik - ebben viszont teljesen egyet értünk :)
akkor szép, ill. szebb napot:)
dr. Bubó 2012.08.31. 10:01:28
de tegnap döbbentettem rá hogy rózsaszín ködben élt... nagyn ideges is lett...
szóval nyitott is... pont mint én... először agresszív ha vmire rádöbbentik,
majd elgondolkodik és igazat ad...
panelburzsuj 2012.08.31. 10:13:42
Emlékszel-e azokra a posztokra, amelyekben a gazdasági unortodoxia lehetséges következményeit taglaltuk - és azt, hogy TG mennyire lát túl a politológia határain? Belefér-e gondolkodásába, hogy a "gazdasági törvények" ereje valahol a természeti törvények és a politikai akarkodás közötti mezőben húzódnak - magyarán "a gazdaság" korlátai áthághatatlanabbak, mint "a politikáé"?
Ő akkoriban a politika primátusára fogadott - és elbukta ezt a fogadást. Idén nyártól jól láthatóan már nem az a kérdés, hogy a gazdasági voluntarizmus (sokadszorra...) megbukik-e, hanem hogy ez a bukta hogyan és mikor fog politikailag is visszaütni a kormányzatra.
Lényeges megkülönböztetendőnek látom, hogy TG nem direktben a Fidesz, hanem az ostobaság szekértolójaként nyilvánult meg - és egytemi emberként ezzel a ballépésssel nehezebbb szembenézni, mint a tiritarka politikai elfogultságok vádjával.
dzsaszper 2012.08.31. 10:18:47
szóval szerintem várni lehetett, hogy a kampányidőszak után a blog tényleg leül, és majd a következő kampány kezdetére pörög fel megint :)
a videó egy jópofa dolog tud lenni, de nem hiszem, hogy ez fogja újra felfuttatni a blogot...
sztd 2012.08.31. 10:19:58
panelburzsuj 2012.08.31. 10:20:04
Bámulatos, hogy egy ilyen nemzetközi konferenciázó tudós, mint Laci atya, milyen akkurátusan számontartja, hogy egy futóblogger mennyire elmélyülten reagált a szösszeneteire ...
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.08.31. 10:39:24
Tegnap még megértőbben viszonyultál TG megújulási próbálkozásához (pontosabban annak verbalizálásához).
Mára megszámoltad, hányszor válaszolt neked 537 esetből és kész, leírtad a palit. :)
Én nem tudom, TG-nek fontos-e ez a blog. Kívülállónak úgy tűnhet, nem, ugyanis az íráson kívül ennek semmi jelét nem adta már hosszú ideje.
A blogolás normális formája az, hogy a blogger szinte minden értelmes hozzászólásra reagál. Ha ehhez nincs kedve/ideje, akkor Véleményvezér-szerű unilaterális fasság lesz a dologból, persze ez is egy opció, ha a szerző minden írását felteszik Index-főoldalra.
László56 2012.08.31. 11:42:58
Szép napot és jó ebédet kívánunk Mindenkinek
Mondjuk négy választ az 537 hozzászóláshoz nem nehéz megszámolni. Ezt a hőstettet még „panelburzsuj” kollégánk is véghez tudta volna vinni. Az 537 hozzászólást meg a Blog.hu regisztrálta automatikusan. Így aztán sok munka nem volt vele.
Ennek ellenére téved a kolléga „Hepci” ha azt hiszi hogy leírtuk az elemzőnket. Az viszont igaz, ha a válaszai miatt írtunk volna erre a blogra, akkor már rég nem lennénk itt. Hiszen az ignorálást észrevenni nincs szükség 537 bejegyzésre. Ha csak erről lenne szó, akkor már az ötödik válasz nélküli bejegyzés után itt hagytuk volna a blogot.
Minket azonban a véleménye érdekelt. Hogy miért ? Azt leírtam ebben a posztomban: @László56:
Elemzőn már csak koránál fogva is a mai változások és változtatások gyermeke. Társadalmunk tükörképe, akiről le lehet mérni a haladást vagy éppen annak visszafogottságát.
Ilyen egyszerű mindaz, ami komplikáltnak tűnik. Ehhez jön még a szimpátia, ami kijár mindazoknak kik egy rossz korban, rossz helyre születtek bele és nem tehetnek róla hogy a kommunisták hatvan évig bolondíthatták a magyar népet. Tulajdonképpen ennek a levét isszuk mindannyian. A különbség köztünk csak annyi, hogy van aki továbbképzi magát és ezáltal túl akar jutni a kommunista primitívségen, van aki belenyugszik a helyzetében és inkább sírással tölti az idejét.
De, hát minek valamit egyszerűen nézni, ha komplikáltan is megy.
dr. Bubó 2012.08.31. 11:57:55
szerénység nertárs! csak szerénység! én is ezt szeretem magamban a legjobban
nem poszt az csak kommmünt !
2012.08.31. 12:25:16
@knausz: milyen trendi vagy, irigyelek! és azért a napi 3 óráért is, amit lenyomsz! :) A Szinetár-Bereczkiről most épp nem az álompáros jut az eszembe...csaknem????
inreallife 2012.08.31. 12:30:46
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.08.31. 12:37:55
Szerintem gurunak lenni kellemes tevékenység lehet.
inreallife 2012.08.31. 12:41:00
inreallife 2012.08.31. 12:43:42
akkor érthető lenne a gyakorlás is, meg a támogatói kör is megmaradna... :)
2012.08.31. 13:20:15
2012.08.31. 13:35:08
ssi 2012.08.31. 13:52:47
" dzsaszper 2012.08.31. 10:18:47
@László56: azt eddig is tudtuk, hogy nem a blogírás a főállása :)"
vagyis kaptunk egy nem főállást .. viszont én nem is akartam/vártam többet :) és beleolvasva más blogokba is mindegyikből kivettem vmi újat, de önmagam maradhattam. egyik blogtól sem várom a teljes felvilágosítást (abszolút igazság úgy sincs), de önmagam teljes meggyőzését sem (ezt magamban magammal rendezem le)
hogy miért van kevesebb poszt? mert pl. a facebook is van már. mert kicsit belefásult TG? mert az eredeti világlátás már korlát lett? mert .. stb. sajnos nem tudom. talán is-is
viszont mindig tudtunk mi, kommentelők bármiről cseverészni (néha még TG is mintha átvette volna :)
2010 nyarán már írtuk, hogy
- O.V. legenda akar lenni és történelmet írni. (O.V. nem régen mondta: amit most építenek egy utód sem fogja tudni könnyen megváltoztatni.) .. és csak másoknak vannak hibái, amit ki is kell mondani. kockáztat és kísérletezik s nagy tételben
- O.V. az ellenzéki vélemények és a szakmai fékek kiiktatásával megtámogatta személyiségét: ő maga kitalálja és eldönti, hogy kinek mi a jó, ill. kinek milyen elvárás szerint szabad csak tennie. erős vízió s nincs igénye társadalni hangokra
- egy erős gazdaság jó fényt vett a kormányára is s ha ez túl erős cél, a mutatókat lehet másként magyarázni is
- az erős gazdaság viszont kevés, politikai befolyás is kell, a felső körhöz tartozás itthon és külföldön is, hogy ne diktáljanak, hanem diktálhassunk pl. a saját gazdasági előnyeinkért .. legalább először a régióban
- viszont amíg várják a jobb mutatókat, legalább a unortodox különcség legyen téma és a politikai helyezkedést is meg kell kezdeni s nemcsak a 4 éves választási ciklusok miatt ...
- s a magyarság érzelmi jelenlétének mértéke is megkülönbözteti a liberális-szoci-jobboldal-még inkább jobb oldalakat
bár nagyon érdekel ez a téma, még magamnak is túl bonyolult, nagy falat (meg nincs időm se most erre)
s nem tudom, hogy kire mi fog ráomolni ...
- Svájc gazdaságilag erős ország? és politikailag nagyhatalom? és jól vannak?
- ha egy focista nem túl tehetséges, lehet kozmetikázni, szépíteni mégis? (igaz, a fizuját igen)
mókáné 2012.08.31. 16:04:32
"...csaknem????"
Majdnem. Beugrott a képbe egy 23 éves gyakornok. Kicsit összekaptam magam. Vagyis nagyon.
Azt is mondhatom azonban, hogy pozitívan jöttem ki belőle, mert más életmódra kapcsoltam. Most látnál olyannak, amilyennek szerettél volna.:) M- es méret. Karcsú vagyok és 10- ből 10 férfi nyaka fordul ki utánam.:)
Tényleg trendi vagyok. Most nagy kérdés: mit kezdek ezzel, mert ennyire azért nem akartam trendi lenni. Saját vállalkozást kell indítanom. A kártya nem dobta ki, hogy konkrétan miben tevékenykedjek. Ősszel talán lelépek egy angol kurzusra, bentlakásos iskolába, aztán óvodapedagógusként hasznosíthatnám magam. A váláson is időnként gondolkodom.
Látom, új videó, meghallgatom, aztán irány vasalni! Ezt lehet, hogy áttestálom valakire.:)
aszekelyek 2012.08.31. 16:19:58
aszekelyek 2012.08.31. 16:48:15
La semilla 2012.08.31. 17:16:55
Én pont olyan helyeken jártam anno, ahol a nem katolikusok és vallásosak simán együtt éltek és segítettek egymáson, nem számított ki honnan jön, vagy milyen a vallása.
Olvastak újságot és tévéjük is volt egyeseknek, igaz, hogy azt az utcára tették ki, és többen, néha tucatnyian nézték.
hajdú 2012.08.31. 18:59:12
Leült-e a blog? Azt gondolom, egyáltalán nem. Először is, szerintem kifejezetten sikeres lett a kezdeményezés, egyértelműen sokan olvassák és idézik is, az itt felvetett-levezetett gondolatok témává válnak, sikerült megszólítani szólítani a "célközönséget", sőt mondhatni véleményed megkerülhetetlen a célcsoport számára. Biztos vagyok benne, hogy még politikai berkekben is odafigyelnek rá. Talán még te sem számítottál ekkora sikerre, már-már felelősség ez a felépített hitelesség.
A "leülés" bizonyára kapcsolódik a politikai uborkaszezonhoz, így két választás közt félúton, pláne nyáron (nem is beszélve a jelenlegi Fidesz-dominálta politikai porondról) kevesebb a mondanivaló, főleg hogy számtalan kérdést kiveséztél már. De szerintem később, főleg a választások közeledtével újra élesedni kezdenek a kérdések, újra körbe lehet járni őket, vissza lehet térni és újraelemezni, illetve újabbak merülnek fel. Sőt, talán ez lesz majd az igazi tesztje, hiszen élőben lehet követni, hogy beválnak-e a jóslatok, igaznak, magyarázó erejűnek bizonyulnak-e a gondolatmenetek. Talán alkotói válságról is szó lehet, de mint fent leírtam, erre nincs ok. Megújítani, fejlődni persze mindig lehet.
Jó ötlet-e a videóblog? Én azt gondolom, nem igazán az. Nem hiszem, hogy kevesebb munkával jár, hisz - ahogy az első videóposztból látható - nyilvánvalóan jól megfontolod a választ és felkészülsz rá, nem csak "improvizáció" - mint mondjuk egy valódi asztali vitánál. (Ilyen irányban viszont hasznos lehet a videó formátum.) Gondolom írásban is megszületik a válasz, neked tehát valószínűleg nem egyszerűbb így megjelenni. Azt sem hiszem, hogy valamiféle önfejlesztés eszköze lenne, erre bőven volt és lesz alkalom a televíziós, élő és tanári szerepléseidkor. Esetleges ambícióidat is jobban kiélheted ezen a terepen. Idézni, vitatkozni viszont írásos formában sokkal könnyebb, visszakeresni is egyszerűbb - szerintem tehát a befogadói oldalon is több zavart okoz, mint amennyi pluszt adhat. Azt sem hiszem, hogy ezzel új célcsoportot tudnál megszólítani. Tartalmilag sem ad többletet a videómegjelenés (hacsak nem interjút, élő vitát látnánk). Szóval, én ilyen praktikus szempontok miatt tartom inkább vissza-, mint előrelépésnek. Én azt gondolom, inkább a téma, a kérdésfelvetések, interaktivitás irányában lehetne igazán új utakat keresni.
Üdv,
egy egykori hallgatód
2012.08.31. 21:16:44
mókáné 2012.09.01. 09:06:55
Köszönöm.:) Egyszer most már tényleg összefuthatnánk. Én sokfelé járok. Ma Vidi meccs 4- kor, aztán Lutzmannsburgban szauna 10- ig. Mehetnénk egy jó koncertre, valami állat legyen!!:):)
Holnap este Gyirmót meccs. Szóval nincs leállás ám! Az új, őszi kollekció is megérkezett. Szépek a fényes szürkék és szépek az álmok.
Most bedobom az Oláh Ibolya CD-t és gépre fel!:)
www.youtube.com/watch?v=VpkdfWqlIJo
barázda_billegető 2012.09.01. 11:24:45
Kétségtelen, ami ezt illeti ezen a téren Pártunk és Kormányunk tegnap jutott - az eddigi - csúcsra. Valaki már ki is számolta, hány manatot ér mindegyikünk becsülete, ami most ott hever a porban...
Mindegyikünké!
Ez aztán az eredmény!
szoja122 2012.09.01. 11:31:40
Amit Te írsz azzal nem változik semmi, elmondja a véleményét, mi meg firkálunk valamit..
A színvonal pedig marad a régi.
szoja122 2012.09.01. 11:34:19
Minden pont úgy ahogy régebben...
szoja122 2012.09.01. 11:36:30
Arra válaszol, ami az ízlésének megfelel, vagyis minden marad a régiben...
Ez nem bizalmatlanság, hanem demokrácia....
Kopi3.14 2012.09.01. 17:41:04
@menőmano: utóbbi pár hónapban nem olvastam a blogot, de korábban, tavasszal a hogy mosdassuk ki a kormányt minden baromságából mentalitás ment független elemző oldalról. Vagyis csak azzal foglalkozott, amivel kihozta, miért nem baromság, azt, hogy miért az, már nem vette elő. Ezt nevezem a függetlenség eldobásának.
2012.09.03. 10:25:41
It’s the economy, stupid 2012.09.03. 14:48:13
"...így meg lehet szólítani az analfabétákat is, a politológusoknak már csak azok maradtak célcsoportként.... "
Hujjujjujjuj...
@László56:
"Elemzőnk frusztrált ! Ugyan érthető, de rossz helyen keresi a hibát. "
Atyavilág. Egyet kell értenem Lászlóval. Súlyos mélylélektani következményekre számítok... (Iszom is egy kávét gyorsan.)
@török gábor:
Nem jó ötlet ez a videjózás, vannak eszközök, amelyek nem támogatják a flasht, de szöveget olvasni-írni azokkal is lehet.
Szóval szerintem negatív.
Poszt nélkül viszont nincs blog, szóval nem fancy marhaságok kellenek, hanem témák. Az meg volna dögivel.
Az utolsó 100 komment: