Facebook oldaldoboz

Olvasottság

A blog indulása óta: 16'157'242 lapletöltés (2020.12.28.)

A legerősebb nap: 188'742 lapletöltés (2010.04.11.)

A lakott sziget

Vélemények

"Igazán elkeserítőnek és érthetetlennek ezt a tudatlanságnak tűnő, vagy annak álcázott, de inkább elszánt képmutatást tartom, amivel magasan képzett értelmiségiek igyekeznek kibújni a felelősség alól." (Mészáros Tamás)

 

"A sértésen túl Török valóban nem ért velem egyet, és mint ilyen persze választ igényelne, ha lennének írásában komolyan vehető szubsztantív érvek." (Halmai Gábor)

 

"Alapvetően érti félre a politikai elemzés tudományát, nagyvonalúan eltekint az eszmék, a politikai gondolatok, a megvalósult tényálladékok jelentőségétől, nem kevesebbtől tehát, mint a politikai cselekvés esszenciájától, így kizárólag formális, technokrata érveléssel legitimálja a kormánypárt ténykedését." (Seres László)

 

"Török Gábor blogpolitológus azon megállapítása, hogy a Fidesz október elején elért a csúcsra, amely után nem sok minden meghódítandó cél marad, a szokásos semmitmondás és elemzői felületesség terméke volt." (Békés Márton)

 

"A hatalom elzárkózása ma már olyannyira nyilvánvaló, hogy a kormány egynémely támogatójának is csípi a szemét, sőt még az Orbán-rezsim „törekvései” iránt feltűnő megértést mutató Török Gábor politológust is felébresztette eddigi magabiztos szunyókálásából." (Zádori Zsolt)

 

"Török, aki az értéksemlegesség jegyében erősen hajlik arra, hogy a politikát döntően hatékonysági szempontból elemezze (ahogy egy kritikusa nem finomkodva megjegyezte: az ő elemzései kb. olyanok, mintha a harmincas évek Németországában azt mondta volna valaki: Hitler ügyesen tematizálja a politikát a zsidókérdés napirendre tűzésével)." (Pető Iván)

 

"A magyar tudásról mint kurrens termékről meg mindent elmond, hogy még Török Gábornak is van diplomája." (Hont András)

 

"Török Gábornak például nagyon jót tett volna, hogyha mélyebben elsüllyed (sic!) mondjuk a magyar alkotmányjogban, és akkor, abban az esetben az elemzései, hogy is mondjam, a felszínességnek kevésbé mutatják a tüneteit." (Hont András)

 

"Ha egy kormánynak az a feladata, hogy megmentse az emberek nyugdíját, akkor nem blogoló politológusok véleményét kell előzetesen kalkulálnia." (Szijjártó Péter)

 

"Török szerint az a politikus viselkedik demokratikusan, aki nem törődik mások véleményével, aki nem akar önkritikusan gondolkodni, és aki képtelen felismerni, hogy zsákutcában van, és végre vissza kellene fordulnia." (Krémer Ferenc)

 

"Egyedül Török Gábor politológus gondolja azt, hogy a Fideszt a jó szándék vezeti, csupán politikai vaksága miatt rohan teljes erejéből a falnak." (Bartus László)

 

"Elolvastam ma Török Gábortól Piroslapig valamennyi blogbejegyzést a készülő új Alkotmányról. Homály, indulat. Mélyéről párolog a bögre. Nagyon." (Deutsch Tamás)

 

"Török Gábor megkerüli a problémát." (Lánczi András)

 

"Lárifári." (Gyurcsány Ferenc)

 

"Török Gábor minimum téved." (Mráz Ágoston Sámuel)

 

"Török wasn't looking at the speech from the outside but from the inside. Almost as if he had been the speech writer of Viktor Orbán." (Eva S. Balogh)

 

"A Török Gábor-féle, lazának tekinthető, minden jöhet típusú hozzáállással szemben én a gyakorlatban is jól levezethető, szigorú megközelítésben látom a szélsőségekkel szembeni harc esetleges sikerét" (Somogyi Zoltán)

 

"Török Gábor csak egy a kollaboránsok közül" (Krémer Ferenc)

 

"Naná, hiszen a törökgáborok döntik majd el, hogy a cáfolat hitelt érdemlő volt-e" (Lánczos Vera)

  

"Az ezerkezű sms cézár kiismeréséhez azonban nem elégséges Török Gábor köpönyegébe bújni, és úgy előadni a nyilvánvalót, mintha annak bármilyen tudományos értéke volna." (Puzsér Róbert

 

"Régóta figyelem Török Gábor politológusi tevékenységét, és egyre erősödik bennem a viszolygás." (Andor Mihály)

 

"Nos, ha a seggnyalás és a helyezkedés olimpiai szám lenne, most indíthatnánk egy potenciális dobogóst: Török Gábor politikai szakértõt, korábban szabadúszó értelmiségit, ma már inkább Jobbik közeli tanácsadót." (G. Fodor Gábor)

 

"Énszerintem nem jó, ha egy politikai elemző nem elemez. Ez ugyanis benne van a munkakörében, elvileg. Ami pedig nincs benne, az a sunyi hatalombarát cinizmus, a távolságtartás félreértése, az apolitikus elkenés, az alapvető problémák tudomásul nem vétele, az állandó megfelelési kényszer. Ehhez a teljesítményhez képest még a Nézőpont is elemző műhely." (Seres László)

 

"Török Gábor (...) arról lett híres, hogy az összevissza beszélést az egyrészt, másrészt” fordulatokkal marketingeli értelmesnek tűnő gondolatmenetté." (Vizvári Soma)

 

"Nagyszerű Békemenet volt, vidám, erőt adó, lelkesítő! És nincs annál nagyobb elismerés, mint amikor Török Gábor egy ekkora siker kapcsán a kampány dinamikájáról hohmecol. Ennyi." (Deutsch Tamás)

 

"Török Gábor évek óta azt a játékot játssza a nyilvánosságban, hogy a "függetlenobjektív" elemző szerepében a Jobbik szekerét tolja, de nyíltan soha nem merte bevallani, hogy a Simicska-párt tanácsadója és Vona személyes spindoctora."  (Vizvári Soma)

 

"Az utóbbi időben megfigyeltem: számos sajtószerv rendszeresen beszámol róla, hogy Török Gábor – akiről én sose hallottam tavalyig, és aki sokak szerint politikai elemző – éppen mit gondol. Török Gábor elképesztően nagy rajongótáborral (nem olvasótáborral, hiszen ő nem ír) rendelkezik, és – mint ilyen – fölhívja magára a társadalombírálat figyelmét, hiszen az egyik leghatásosabb közszereplő." (Tamás Gáspár Miklós)

 

"Érdekes módon Török Gábort sosem izgatták a külföldön zajló események. Úgy is mondhatnánk, hogy politikai farkasvakságban szenved (...). (Lánczi Tamás)

 

"Török Gábor nem független politikai elemző, hanem jobbikos propagandista." (Kubatov Gábor)

 

"A sokat sejtető semmitmondását könnyű kézzel gyurcsányista agitációra váltó egykori politológus oly kellemetlenül nyalizik, mintha feledtetni akarná azt a zavarba ejtő tényt, hogy „független” elemző létére Csányi Sándor szárnysegédjeként az MLSZ elnökségében foglal helyet, s így személyében a magyarok az Orbán-rendszer futballbirodalmának egyik befolyásos főurát tisztelhetik." (Puzsér Róbert)

 

"Ugyanis Független Szakértőink Legjéről köztudott, hogy nem beszélni angol" (Megadja Gábor)

 

Az 5 legnépszerűbb

  1. 508. Miért nyert (ennyire) a Fidesz? 2014. április 07. 09:18A tegnapi választást a Fidesz a világ minden választási rendszerében megnyerte volna. Nagyon komoly többsége lenne a korábbi magyar rendszerben is, és a tisztán arányos rendszereket leszámítva minden...
  2. 2018/9 Miért nyert (ennyire) a Fidesz? 2. 2018. április 09. 02:03A politikai számítás tehát szinte hibátlanul bevált – írtam négy évvel ezelőtt a Miért nyert (ennyire) a Fidesz? című blogbejegyzésben. Most ennél többet kell állítanom: a Fidesz ugyanis nagyobb...
  3. 2018/8 Választási előrejelzés 2018. április 05. 10:02Az előző bejegyzésben megindokoltam, hogy az áprilisi választás előtt miért nem lehet igazán komolyan vehető előrejelzést készíteni. Ebben az írásban nem ismétlem meg ezeket az érveket, és nem...
  4. 514. A tét 2014. december 04. 02:11Orbán Viktor természetesen nem újfasiszta és nem is diktátor. Az elkötelezett antikommunista, konzervatív és korábban a magyar jobboldallal kifejezetten jó viszonyt ápoló republikánus amerikai...
  5. 510. Mindenki lehet kőműves 2014. szeptember 26. 00:40Régóta nem jelentkeztem elemzéssel. S ez sem igazán az lesz. Van azonban valami, ami foglalkoztat. Semmi eget rengető, de nekem azért fontos. Egy ideje már kerestem hozzá a hangot, a formát. Ez...

Korábbi bejegyzések

Címkék

1904 (1) 1912 (1) 1956 (1) 1989 (2) 1990 (2) 1991 (1) 1994 (6) 1994 1998 (1) 1998 (5) 2002 (2) 2004 (1) 2005 (2) 2006 (2) 2007 (1) 2008 (1) 2009 (1) 2010 (3) 2012 (2) 2014 (2) 2014-es parlamenti választás (1) 2014-es választás (1) 29 lépés (1) 4k! (1) 56 nap (1) 800 (1) adatbázis (2) áder jános (9) adócsökkentés (3) adóemelés (1) adópolitika (1) afganisztán (1) ágh attila (5) ajánlószelvény (1) ajánlószelvények (14) akadémia (1) akarat (1) akció (1) aláírás (1) alakuló ülés (3) alapkérdés (1) alaptörvény (1) albertirsa (1) álesemény (1) alkalmazkodás (1) alkotás (4) alkotmány (22) alkotmánybírók (1) alkotmánybíróság (14) alkotmányellenes (1) alkotmánymódosítás (13) alkotmányozás (13) állam (2) államadósság (1) államcsőd (1) államfő (16) államháztartás (1) állami pénz (1) állami számvevőszék (2) állampárt (1) álláspont (1) alsóörsi gyilkosság (1) általános vita (1) alternatíva (3) Ángyán József (1) antidemokratikus (1) antipolitika (1) antiszemitizmus (1) antitézis (1) anti establishment (3) apátia (1) arányosság (4) arend (1) arend lijphart (1) árfolyam (1) árok kornél (1) árvíz (1) aszófő (1) átértelmezés (1) átláthatóság (1) átmenet (1) augusztus 20 (1) Azerbajdzsán (2) b. nagy lászló (1) baja (1) bajnai gordon (15) Bajnai Gordon (2) balogh andrás (3) Balogh József (1) balog zoltán (1) baloldal (17) baloldali (1) baloldali körzetek (3) baló györgy (2) balsai istván (3) bálványos (1) bánó andrás (1) barroso (3) bauer tamás (2) befolyásolás (1) beiktatás (1) belháború (1) belharc (1) belső konfliktus (1) bencsik andrás (1) Benetton-kampány (1) Beppe Grillo (1) beszéd (4) beszédolvasás tilalma (1) bihari mihály (3) bíróság (2) bizalmatlanság (1) bizalom (2) bizonytalanok (2) bizottságok (2) bkv (5) blog (3) blokád (1) bod péter ákos (1) bogdan góralczyk (1) bohács zsolt (1) bőhm andrás (1) bojkott (1) bokros lajos (10) borkai zsolt (1) borókai gábor (1) boross péter (1) borsod (1) botka lászló (6) botrány (7) bozóki andrás (1) brüsszel (2) budapest (7) budapest7 (1) budapesti olajfa (1) bukás (1) bukási spirál (4) buldózer (1) bulgária (1) bulvár (3) ByeAlex (1) célok (1) centrális erőtér (4) centrális pártrendszer (2) centralizáció (1) centrista (2) centrumpárt (1) cieger andrás (1) cigánybűnözés (1) cigányság (2) cinizmus (1) civil mozgalom (3) corvinus (1) család (1) csalódás (3) csapatkivonás (1) csapda (1) csehország (2) cselekvés (1) csépe béla (1) csermely péter (1) cser palkovics andrás (1) csigó péter (1) csodavárás (1) csomag (1) csúcsminisztériumok (2) csurka istván (2) czuczi mihály (1) daher pierre (1) daniel boorstin (1) dan nimmo (1) dávid ibolya (2) debreczeni józsef (3) demagógia (1) demokrácia (5) demokratikus centrum (1) demokratikus koalíció (2) démonizálás (1) demonstráció (1) demszky gábor (2) dessewffy tibor (1) deutsch tamás (1) devizahitelesek (1) de gaulle (1) dhondt (1) diáktüntetések (1) diktátor (2) diktatúra (4) dinamika (2) diplomácia (2) dk (1) döntés (1) duális erőtér (1) duna tv (1) dúró dóra (1) Duverger (1) economist (1) edelény (1) éden hotel (1) egyéni választókerület (2) egyéni választókerületek (24) egykulcsos adó (5) egypárti kormány (1) együtt (1) együttműködés (3) együtt 2014 (2) egy a tábor egy a zászló (2) elek istván (2) elemzés (4) élet és irodalom (1) elfordulás (1) elhatárolódás (1) elitváltás (1) ellenakarat (1) ellenerő (2) ellenfél (1) ellensúly (2) ellenzék (17) elnökjelölt (1) elnökválasztás (6) előrehozott választás (7) előrejelzés (5) előválasztás (6) előzetes regisztráció (3) elrugaszkodás éve (1) első forduló (1) elszámolás (1) elszámoltatás (2) elv (2) elveszett szavazat (1) elvtelenség (1) ep választás 2009 (3) érdek (9) erkölcs (1) erő (1) erőforrások (1) erőpolitika (3) erőszakosság (1) erőtér (1) erózió (1) értékelés (3) értelmezés (2) érv (1) érvek (2) érvrendszer (1) esélyek (5) esettanulmány (1) eszközök (1) eu (3) európai parlament (1) európai parlamenti választás 2014 (1) európai unió (2) évértékelő (2) évértékelő beszéd (4) facebook (2) falunap (1) fék (1) fékek és ellensúlyok (1) felcsút (2) félelem (1) félelnöki rendszer (2) felelős (3) felelősség (2) felelős döntés (1) felező válság (2) felhatalmazás (3) feliratkozás (1) felkérés (1) fellegi tamás (2) felsőoktatás (2) fiatal politikusok (1) Fidesz (2) fidesz (130) fidesz jobbik viszony (13) fidesz kdnp (1) fidesz mdf koalíció (3) fidesz mszp viszony (1) fkgp (2) foci Eb (1) fodor gábor (2) földesi szabó lászló (1) földtörvény (2) főpolgármester (3) főpolgármester jelölt (1) forgatókönyv (1) forgatókönyvek (5) forint (1) forradalom (4) forró ősz (1) forsense (1) frakcióalakítás (1) frakciófegyelem (1) franka tibor (1) frei tamás (1) fricz tamás (2) friderikusz sándor (1) frizbi (1) függetlenség (1) független jelölt (1) fűrész gábor (1) g. fodor gábor (3) gallai sándor (1) gallup (3) garancia (1) gát (1) gátlástalanság (4) gazdaság (5) gazdasági növekedés (1) gazdasági válság (1) gazdaságpolitika (6) GDP (1) gerbeaud liberalizmus (1) gergényi péter (1) gesztus (1) giró-szász andrás (1) giró szász andrás (9) goldenblog (1) göncz árpád (2) gondolatmankó (4) Goodfriend (1) google pártfigyelő (1) görög válság (1) granasztói györgy (1) gulyás gergely (1) gúr nándor (1) guvernamentalista felfogás (1) gy. németh erzsébet (1) gyarmat (1) gyávaság (1) gyenesei istván (1) gyöngyöspata (2) győzelmi stratégia (1) győztes (1) győzteshez húzás (2) gyűjtőpárt (2) gyurcsány ferenc (49) Gyurcsány Ferenc (1) habonyizmus (1) Habony Árpád (1) habony árpád (2) hack péter (1) hagenbach bischoff (1) hagyó miklós (3) hajdú péter (1) halasi endre (1) halmai gábor (2) harc (1) harmadik köztársaság (3) harrach péter (2) hasznos szavazat (1) haszon (1) haszonmaximalizáció (1) hatalmi harc (2) hatalmi kormányzás (2) hatalmi logika (1) hatalom (6) hatalomgyakorlás (1) hatalomkoncentráció (1) határon túli magyarok (1) hatékonyság (1) hatpárti vita (1) háttér (1) háttérvilág (1) havasiné orbán mária (1) hazaszeretet (1) házelnök (1) házmester (1) hegedűs lorántné (1) helyi politika (1) Heti Válasz (1) heti válasz (1) heves (1) híd (1) hideg polgárháború (2) hírblog (1) hír tv (1) hisztéria (1) hit (1) hitel (4) hitelesség (27) hitelszerződés (1) hiteltelenség (1) hit gyülekezete (1) Hódmezővásárhely (2) hoffmann rózsa (2) horn gyula (4) horn orbán vita (1) horthy miklós (1) horváth aladár (1) Horváth András (1) horváth csaba (3) horvátország (1) house of cards (1) hozzáértés (1) húsvét (3) identitás (2) ideológiai kulturális (1) ideologikus (1) időhúzás (1) időközi választás (3) időzítés (1) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ígéret (2) ígéretek (1) illékonyság (1) illiberális demokrácia (2) illúzió (1) imázs (2) imf (12) információ (2) ingatlanadó (1) inkubátor (1) inkumbencia (1) inkumbens hatás (1) instabilitás (1) internet (1) intézet (1) intézmények (2) ipsos (2) irak (1) irány (1) irracionalitás (1) isaura effektus (1) james carville (1) james combs (1) jász nagykun (1) javaslat (1) jávor benedek (3) Jávor Benedek (1) jegybank (1) jelkép (1) jelölés (1) jelöltállítás (3) Jobbik (1) jobbik (76) jobboldal (10) jobboldali (2) jobboldali kétpártrendszer (1) jogállam (1) jogállamiság (1) jóléti állam (1) jóléti rendszerváltás (1) jövő (3) jövőkép (1) juhász ferenc (1) juhász oszkár (1) káli sándor (1) kampány (11) kampánycsend (1) kampánytéma (1) kampánytsratégia (1) kapituláció (1) karácsony gergely (3) Karácsony Gergely (1) karakter (2) karakter (ön)gyilkosság (1) karantén (2) karizma (2) katasztrófa (1) katolikus egyház (1) katona (1) katonai szerepvállalás (1) katona béla (1) katona kálmán (1) kaufer virág (1) kdnp (10) keller lászló (1) kényszerpálya (1) képviseleti demokrácia (1) képviselő (2) képviselői eskü (1) kerekasztal (1) kerekasztal tárgyalások (1) kerék bárczy szabolcs (2) keretezés (1) kéri lászló (1) kétfarkú kutya párt (1) kétfejű ellenzék (1) kétharmad (26) kétharmados törvények (1) kétkamarás parlament (1) kétpártrendszer (2) kettős állampolgárság (3) kettős beszéd (2) kettős mérce (2) kiábrándulás (1) kiadácsökkentés (1) kiadáscsökkentés (1) kihelyezett kormányülés (1) kína (1) kirekesztés (2) kisebb parlament (1) kísérlet (1) kispártiság (1) kiss péter (1) kiss viktor (1) kis pártok (3) kitartás (1) kitiltás (1) kitiltási botrány (1) kitta gergely (1) kiválás (1) klein ödön (1) koalíció (1) koalíciós vita (1) kóczián péter (1) kognitív disszonancia (1) kóka jános (2) Kolláth György (1) kolontár (1) költségvetés (6) költségvetési tanács (1) kommunikáció (15) kommunikációs (1) kommunikációs hiba (1) kommunikációs paradigma (1) kommunista (1) kompetencia (4) konferencia (1) konfliktus (3) kongresszus (1) konrád györgy (1) konstruktív bizalmatlansági indítvány (1) konszolidáció (4) konszolidált gazdaság (1) kónya péter (1) konzervatív liberális (3) koordinált indulás (2) kordonbontás (1) kormány (2) kormányalakítás (8) kormányfő (2) kormányfő csere (1) kormánypárt (1) kormányprogram (4) kormányszóvivő (1) kormányzás (1) kormányzati teljesítmény (2) kormány ellenzék (1) körmend (1) körösényi andrás (2) korrekció (2) korrupció (8) korzenszky richárd (1) kósa lajos (4) kötcsei beszéd (1) kovács árpád (1) kovács lászló (2) kövér lászló (11) következetesség (2) következmény (2) közbiztonság (1) közgép (2) közhangulat (1) közjog (1) közlekedés (2) közösségi média (1) közös jelöltállítás (1) közös lista (3) közpénz (1) közszolgálati televízió (1) köztársasági elnök (3) közvélemény-kutatás (9) közvélemény kutatás (15) közvélemény kutatások (1) közvetlen elérés (1) kremlinológia (1) krizsó szilvia (1) kronen zeitung (1) kubatov gábor (2) kudarc (3) kukorelly endre (1) külpolitika (1) kultúrharc (1) kultusz (1) kumin ferenc (1) kuncze gábor (4) kurzusépítés (1) küszöb (1) kvázi kétpártrendszer (3) l. simon lászló (1) labdarúgás (2) lak (1) lakner zoltán (1) lakoff (1) lamperth mónika (2) lánczi andrás (3) lánczi tamás (1) lánczos vera (1) láthatósági küszöb (3) látogatás (1) latorcai jános (1) latorczai jános (1) lázár jános (23) legalitás (1) legenda (1) legfelsőbb bíróság (1) legitimáció (2) legitimitás (4) leminősítés (1) lemondás (7) lendvai ildikó (5) lengyelország (3) lengyel lászló (2) lengyel minta (1) lengyel választások (1) lettország (2) levél (1) liberális (3) liberalizmus (1) lijphart (1) lista (1) litvánia (1) lmp (69) lmp jobbik csalodas ketpartrendszer uj jobboldal uj baloldal (1) logika (1) lojalitás (1) loppert dániel (1) lottóötös (1) luther (1) machiavelli (1) mádi lászló (2) mádl ferenc (4) magánnyugdíjpénztár (2) magánnyugdíjpénztárak (5) magyar (1) magyar bálint (1) magyar demokratikus charta (1) magyar liberalizmus (1) magyar narancs (1) magyar nemzet (4) magyar olajfa (3) majális (1) makay zsolt (1) makó (1) mandátum (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (2) Márki-Zay Péter (1) második forduló (6) második hely (1) matolcsy györgy (10) max weber (1) McCain (1) mdf (49) mdf szdsz (1) mdnp (2) meciar (1) mécs imre (1) medgyessy péter (4) média (7) median (1) medián (9) médiatörvény (2) media hungary (2) megállapodás (4) megbízás (1) meglepetés (2) megoldás (2) megszorítás (7) megújítás (1) megújulás (2) megyei jogú (1) menekültkérdés (1) mensa hungariqa (1) mérsékelt jobboldal (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (34) mesterházy ernő (1) mészáros tamás (1) mezőtúr (1) miép (1) miép jobbik (1) migráció (1) miklós árpád (1) milla (1) minisztercsere (1) miniszterelnök (2) miniszterelnök-jelölt (1) miniszterelnök csere (1) miniszterelnök helyettes (1) miniszterelnök jelölt (8) miniszterelnök jelölti vita (6) minőségi sajtó (1) miskolc (1) mkp (1) MNB (1) modell (1) módszer (1) molnár csaba (2) molnár oszkár (1) morál (1) morvai krisztina (2) moszkva (1) mozgalom (1) mráz ágoston sámuel (1) mszdp (1) mszmp (1) mszp (104) MSZP (1) mszp lmp együttműködés (1) mtv (2) munkáspárt (1) nagykoalíció (1) nagypártiság (2) nagy anna (1) nagy kép (1) nagy lászló (1) nagy tamás (1) NATO (1) NAV (1) navracsics tibor (20) negyedik köztársaság (1) németh miklós (1) német lapok (1) nemzetbiztonság (1) nemzeti bank (1) nemzeti egység (1) nemzeti együttműködés rendszere (2) nemzeti érdek (1) nemzeti konzultáció (1) nemzeti szuverenitás (1) nemzetközi (1) nemzetközi környezet (2) nemzetközi kritika (1) nemzetközi státusz (1) neokonzervatív (1) neoliberális (1) népszabadság (2) népszava (2) népszavazás (7) népszerűség (2) népszuverenitás (1) ner (1) nézőpont (5) nógrádi lászló (1) normativitás (1) novák előd (1) nyakó istván (1) nyerges zsolt (3) nyirő józsef (1) nyugat (1) nyugdíj (3) obersovszky péter (1) objektivitás (1) obstrukció (1) ökológiai tévkövetkeztetés (1) ökopárt (1) oktatáspolitika (1) október 23. (1) olajfa (2) oligarcha (1) ómolnár miklós (1) önállóság (1) önkép (1) önkormányzat (1) önkormányzati választás (16) önkormányzati választási rendszer (1) önkormányzati választás 2010 (2) önkritika (1) opera (1) orbán (1) orbán-nastase megállapodás (1) orbán-putyin megállapodás (1) orbánista (1) orbán kormány (4) orbán viktor (114) Orbán Viktor (9) őrkutya (1) Örményország (2) országértékelő (1) országgyűlés (1) országos lista (7) összeesküvés (1) összeférhetetlenség (1) összefogás (1) összefogás párt (2) őszinte (1) oszkó péter (1) őszödi beszéd (8) ötödik köztáraság (1) ovb (1) ózd (2) paczolay péter (1) paks (1) pálffy istván (1) palotaforradalom (4) pályázat (1) pápa (1) papcsák ferenc (1) paraván (1) parlament (14) parlamenti felhatalmazás (1) parlamenti felszólalás (1) parlamenti választás (2) parlamenti választás 2010 (43) parlamenti választás 2014 (6) parlamenti választás 2018 (9) parlamenti választás 2022 (2) pártfinanszírozás (2) pártharcok (1) pártosodás (1) pártosság (1) pártpolitikus (1) pártrendszer (11) pártrendszer koncentrációja (1) pártrendszer változása (1) pártszakadás (2) pénz (1) pénztárca (1) percepció (3) pesti sándor (1) pető iván (1) pintér sándor (4) plágium (5) pluralizálódó pártrendszer (1) pokol béla (2) pokorni zoltán (6) polgári magyarország (1) polgári platform (1) polgármester (2) politika (4) politikai (1) politikai (1) politikai bozótharc (1) politikai elemzés (11) politikai elemző (9) politikai elit (1) politikai erőtér (1) politikai érzék (1) politikai gondolkodás (1) politikai hasznosság (1) politikai haszonszerzés (1) politikai hiba (2) politikai inga (1) politikai innováció (2) politikai kormányzás (2) politikai korrekció (1) politikai közép (2) politikai logika (5) politikai napirend (1) politikai nyilatkozat (3) politikai stratégia (1) politikai szereplő (1) politikai színpad (1) politikai tér (1) politikai tudás (1) politikai vétó (1) politikai vezetés (1) politikai vita (1) politika elemző (1) politika tér (1) politikus (2) politikusi beszéd (2) politikusok (1) politológus (2) politológus védegylet (1) pólus (1) populizmus (1) pörzse sándor (2) poszt politikus (1) pozíciók (1) pozícionálás (1) pozsgay imre (1) po fi (1) pragmatikus (1) predomináns pártrendszer (1) prezidenciális (1) primary colors (1) probléma (1) problémamegoldás (1) prognózis (1) program (1) pszáf (1) pundit (1) punditokrácia (1) racionális (1) racionális választó (1) racionalitás (3) radikalizálódás (1) radikalizmus (1) radiszoci (1) radnóti sándor (1) recesszió (1) reform (4) regionális eltérések (2) regisztráció (2) régi új törésvonal (1) rekrutáció (1) rendőrség (1) rendszerellenes párt (2) rendszerkritikus (1) rendszerváltás (3) rendszerváltás forgatókönyve (1) republic (1) republikon (3) részvétel (2) réthelyi miklós (1) retkes attila (2) rétvári bence (2) rezsicsökkentés (2) rivális (1) riz levente (1) robert denton (1) robert fico (2) rogán antal (8) románia (2) róna dániel (1) röpirat (1) rudi zoltán (1) Safarov (2) sajóbábony (1) sajtó (1) sajtószabadság (2) salamon lászló (2) sávelhúzás (1) schamschula györgy (1) scheiring gábor (1) Schiffer András (1) schiffer andrás (9) schmidt mária (1) schmitt pál (20) schmuck andor (1) selmeci gabriella (1) selmeczi gabriella (1) semjén zsolt (3) seres lászló (1) siker (5) sikerpropaganda (1) Simicska Lajos (2) simicska lajos (3) skorpió (1) slota (1) söjtör (1) sólyom lászló (11) somogyi zoltán (3) sportújságírás (1) stabilitás (1) stabilizáló apátia (1) stadion (2) state capture (1) steiner pál (1) stílus (1) story (1) strabag (1) stratégia (20) stratégiai szavazás (1) strukturáló dimenzió (1) stumpf andrás (1) stumpf istván (6) süveges gergő (2) szabadelvű konzervatív (1) szabolcs (1) szabó albert (1) szájer józsef (2) szakadás (2) szakértő (1) szakkommentátor (1) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (2) szápár (1) szász károly (1) szavazás (2) szavazások (1) szavazatmegosztás (2) szavazatszerzés (1) századvég (11) szdsz (20) szeged (4) szegedi csanád (2) szegénység (1) székely péter (1) székely zoltán (1) szekeres imre (2) szekértábor politika (1) szelekciós pontok (1) szélsőjobboldal (3) szélsőséges (1) személyre szabott kormányzás (1) személyzeti politika (1) szepessy zsolt (1) szerbia (1) szerencs (1) szerep (1) szerepcsere (1) szerepfelfogás (6) szervezet (2) szijjártó péter (6) szíjjártó péter (1) szili katalin (8) szilvásy györgy (1) szimbolikus (1) szimbolikus politika (1) szimbólum (1) szlavofil (1) szlovákia (2) szlovák magyar viszony (1) szlovák választás (1) szlovénia (1) szociális kérdés (1) szociális népszavazás (1) szociálliberális (1) szolidaritás (2) szombathy pál (1) szonda (5) szonda ipsos (1) szövetségi politika (4) sztálingrád (1) sztereotípia (1) sztereotípiák (1) szubjektív vélemény (1) szűrös mátyás (1) szuverenitás (1) tábor (1) taktika (1) taktikai szavazás (2) támogatás (2) támogatottság (3) tanácsadás (1) tanácsadó (1) tandíj (1) tárcatükör (1) tárgyalás (5) tárgyalástechnika (1) tárki (8) tarlós istván (9) társadalmi szerződés (1) társadalmi támogatás (1) tekintély (1) teljesítmény (2) területi lista (6) területi listák (2) tervezés (2) tét (3) tétényi éva (1) tét nélküli választás (2) tévedés (1) tévéostrom (1) tiszavasvári (2) tisztelet társasága (1) titkos (1) többpártrendszer (1) többség (1) többségi demokrácia (4) Tocsik-ügy (1) tocsik márta (1) tojástánc (1) tőkés lászló (1) tőkés rudolf (1) tölgyessy péter (7) toposz (1) töredékszavazat (2) törésvonal (1) torgyán józsef (2) torgyán kisgazda (1) torkos matild (1) törvényjavaslat (1) torzítás (1) trafik (1) trianon (1) tulajdonos (1) túlélési stratégia (1) túlhatalom (1) tüntetés (4) tusnádfürdő (1) tv2 (1) tv3 (1) ügybirtoklás (3) ügyészség (2) ügynökkérdés (1) újfasiszta (1) ujhelyi istván (1) újraválasztás (1) új alkotmány (1) új baloldali párt (1) új párt (2) új pártok (4) uj péter (1) ülésrend (1) ungár klára (2) uniós csúcs (1) ünnepi beszéd (2) ünnepség (1) USA (2) utódlás (1) utólagos normakontroll (1) utópia (1) vágó gábor (1) vagyonadó (1) vákuum (1) választás (2) választási együttműködés (2) választási eredmények (3) választási esélyek (5) választási hibák (1) választási kampány (1) választási műsor (3) választási rendszer (16) választási részvétel (6) választási törvény (1) választás időpontja (1) választó (3) választói reakció (1) választók (1) valence issue (1) valóság (2) valóságértelmezés (2) valóságérzékelés (1) valóságmagyarázat (2) valóságshow (1) válság (7) válságadó (3) válsághelyzet (1) válságkommunkáció (1) váltás (1) váltógazdálkodás (1) váltópárt (3) változás (4) változtatás (1) valutaalap (3) várakozás (1) várakozások (1) varázstalanítás (1) varga mihály (7) városok (1) varsói gyors (2) vastagh pál (1) veiszer alinda (1) véleménykülönbség (1) veszprém (1) Veszprém (1) vétó (3) vezetés (1) vezető (2) videóblog (1) viktor (1) visszalépések (2) visszatérés (1) vitányi iván (1) vízió (1) vizsgálóbizottság (1) voks10 (1) voks2010 (1) volner jános (1) voluntarizmus tere (1) vona gábor (15) vörösiszap (1) vörösiszap katasztrófa (1) warvasovszky tihamér (1) war room (1) wittner mária (1) xiii. kerület (1) zagyva györgy (1) zanzibár trükk (1) zapadnyik (1) záróra (1) zászlóégetés (1) zsákmányelv (1) zsákutca (1) zsinka lászló (1) Címkefelhő
00:02

Annak az embernek a neve, akivel kapcsolatban ilyen-olyan beszélgetésekben az elmúlt időszakban gyakran csak „az ember, akinek nem szabad kimondani a nevét” megfogalmazás hangzott el, egyre többet szerepel a hírekben. Simicska Lajos és a sajátos "szerzőpárosává" vált Nyerges Zsolt már a parlamentbe is beköltözött: meglepően sok újságcikk és politikusi célozgatás után ma az LMP napirend előtti felszólalása foglalkozott velük. 

(Fotó: hvg.hu)

Talán akad még olyan olvasóm, aki emlékszik azokra a tavaly nyári bejegyzéseimre, amelyekben – meglehetősen szkeptikus módon - a politika nehezen megismerhető szürke háttérvilágával foglalkoztam. „Egyre több minden utal arra, hogy sajnos nem lehet minden bogarat megfigyelni a réten – és különösen azokat nem, akik pedig a legnagyobb befolyással rendelkeznek az események alakulására” – írtam akkor. A helyzet azóta, el kell ismernem, némileg változott: ma már – köszönhetően néhány oknyomozó írásnak és tényfeltáró anyagnak - a nyilvánosság is többet tudhat ezekről az alapvetően rejtőzködő szereplőkről.

Az Origo, a Magyar Narancs vagy éppen az atlatszo.hu írásai kétségtelenül sok mindent megmutatnak, a kérdés csak az, hogy képesek vagyunk-e helyesen értelmezni a látottakat. Hogy az újságírók ilyen rátermettek-e – ami jó hír mindazoknak, akik féltik a szólás- és sajtószabadságot Magyarországon -, vagy egyszerűen csak a növekvő belső ellentétek adnak-e több muníciót – ami legfeljebb azoknak meglepő, akik elhitték, hogy létezik politika belső ellenakaratok és ellenérdekek nélkül -, tulajdonképpen nem is annyira lényeges. Legfeljebb a diktatúrát vizionálók és a Fideszt monolit egységnek gondolók hihették, hogy egyrészt a sajtó majd nem fogja leírni ezeket az eseteket, másrészt az újságokhoz nem jutnak el a nagyon is belsőnek tűnő információk arról, hogy ebben a ciklusban miképpen működik ez a világ.

Az okoknál éppen ezért most kivételesen sokkal izgalmasabb maga a jelenség. Ha figyelmesen olvassuk ezeket az írásokat, a politikai korrupció különféle hazai formáihoz szokott szemünk egy újdonságra könnyen felfigyelhet. Ezek az esetek ugyanis nem tartalmaznak nyilvánvalóan, azonnal észrevehetően és könnyen megérthetően törvénytelenségre utaló részleteket. Nincs olyan eleme a történetnek, ahol nokiás dobozok jelennének meg, de még a vállalkozó-politikus korrupt viszonyrendszerének megszokott formái is hiányoznak. Amit látunk, az leginkább egy olyan vállalatbirodalom működésére emlékeztet, amelynek a politika csak az egyik – igaz, kiemelten fontos – üzletága. Annyira fontos, hogy nem is érdemes kizárólag politikusokra hagyni: az érdekkör nem csupán ezer szállal kötődik a politikához, hanem jelentős részben benne is van. Ha igazak az információk, ebben a viszonyban még annak eldöntése sem egyszerű, hogy valójában ki irányít, ki hozza a döntéseket, illetve létezik-e a tág értelemben vett kormányon belül egy kisebb kabinet, amely nem feltétlenül csak a politikai logikának alárendelten működik.

Ez az új szervezett és centralizált szisztéma nehezen megfogható, nehezen megsérthető. Ha jól teszi a dolgát, még az is erősen kérdéses, hogy akár csak egyetlen ügyben eljárás indulhat majd valamikor a működtetőivel szemben (ennyiben mindenképpen helytálló a Fidesz azon érvelése, hogy ez a ciklus egyelőre ezen a téren alapvetően "tiszta"). Ugyanakkor azt is látni kell, hogy természetéből adódó monopolisztikus hajlamai miatt rettenetes feszültségeket gerjeszt, nem csupán kívül, a piacon, de házon belül is. Ahhoz azonban, hogy igazán sérüljön, hogy a szaporodó információk többek legyenek ilyen-olyan találgatásoknál, kellene egy magyar Robert Ježić. Nélküle ez a történet, ezt érdemes belátni, ma csak egy - a politikai kapcsolatokkal kifejezetten ügyesen építkező - sajátos hazai sikersztori.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokgaborelemez.blog.hu/api/trackback/id/tr924313186

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Polgári liberális pártot Magyarországnak! 2012.03.14. 02:34:15

Magyarország mélyponton van szinte minden létező szempontból. Ez ma már olyan közhely, hogy teljesen fölösleges bizonygatni, rágódni rajta, megbotránkozni egy esetleges újabb gyalázatos híren, eseményen. Az, ahogyan ma ez az ország működik, siralmas és...

Trackback: Szerencsések szerencséje 2012.03.13. 12:52:37

A „Nemzeti Dohánybolt” után hasonló történet látott napvilágot a fortunaweb.hu szakportál oldalán, ezúttal a Rogán Antal országgyűlési képviselő zárószavazás előtti egyéni képviselői indítványa eredményeképpen megszületett szerencsejáték törvény mó...

Trackback: Betyárvilág Budapesten? 2012.03.13. 11:17:17

Az nem várható, hogy március 15-én Rózsa Sándor összevonja a szemöldökét a forintárfolyammal, miközben megugatja a lovát....

Trackback: A kimondható név 2012.03.13. 10:51:01

Simicska Lajos és a sajátos „szerzőpárosává” vált Nyerges Zsolt már a parlamentbe is beköltözött: meglepően sok újságcikk és politikusi célozgatás után az LMP napirend előtti felszólalása foglalkozott velük.

Trackback: Magyarország már tüntetőkből is importra szorul 2012.03.13. 00:27:09

Nem elég, hogy kínai fokhagymát árulnak a legnagyobb kereskedelmi láncok zöldségpultjain, a Pilóta kekszet Lengyelországban gyártják, már tüntetőket is importálnunk kell!     Nincs annál kínosabb, mint amikor az ország nemzeti ünnepén a Pil...

Trackback: Állami pénz -> Mahir -> Békemenet reklám? 2012.03.13. 00:12:41

A HVG videója óta tudjuk, hogy Bayer Zsoltot "egyáltalán nem érdekli", hogy miből lett pénz a békemenetes honlapját reklámozó számtalan óriásplakátra.A tegnapi Kossuth téri Szolidaritás tüntetésen járva egy érdekes dologra lettem figyelmes. A...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

graycivil 2012.03.18. 13:39:02

"Viktorforradalom: élt 1 napot

Ezek legalább egy kukkot se tudnak magyarul, és nem fog feltűnni nekik, hogy tizennegyedikén megírom a Barrózó Józsinak, hogy drága tezsvírem, hát haladjunk már szaporábban azzal a gyarmatosítással, léccilécci, már úgy várjuk, detélleg, tizenötödikén meg beleharsogom a tömeg szemébe, hogy a magyarok istenére esküszünk, esküszünk, ilyet soha nem teszünk."

varanus.blog.hu/2012/03/17/viktorforradalom_elt_1_napot

"Az átlag fideszes ezt úgyse érti, az a néhány meg amelyik mégis, az már régen helyettes államtitkár."

graycivil 2012.03.18. 13:41:33

@graycivil: Helyreigazítás:-)

"Számháború forradalom

Ezek legalább egy kukkot se tudnak magyarul, és nem fog feltűnni nekik, hogy tizennegyedikén megírom a Barrózó Józsinak, hogy drága tezsvírem, hát haladjunk már szaporábban azzal a gyarmatosítással, léccilécci, már úgy várjuk, detélleg, tizenötödikén meg beleharsogom a tömeg szemébe, hogy a magyarok istenére esküszünk, esküszünk, ilyet soha nem teszünk.""

varanus.blog.hu/2012/03/16/szamhaboru_forradalom

"Az átlag fideszes ezt úgyse érti, az a néhány meg amelyik mégis, az már régen helyettes államtitkár."

ubul2000 2012.03.18. 14:01:36

@dr.dbeata:

"Egy erkölcstelen, haszonleső nő hogy tudta elvetetni magát egy ilyen "jóravaló" férfival egyáltalán? Nem erős ez egy kicsit?"

"A nők mindenre képesek"

"Jót derültem, köszi! Ilyen axiómákkal szokták a hímsoviniszták megtámogatni a vallásukat... "

Kicsit visszatérve erre a témára, nem értem mi ez a hímsovinisza megjegyzés.

Régóta világos, hogy a párválasztásnál a nők döntenek - az esetek túlnyomó többségében. Bármennyire is szeretnénk elhitetni magunkkal és persze másokkal, hogy mi, férfiak választottunk. Ez sajnos nem igaz. A párválasztás érdekében bevetett női praktikákról meg nem nekem kell magyaráznom egy nőnek... :)))

lüke 2012.03.18. 14:17:02

@dr. Bubó: klubba csak lordok járnak:)
a többi énekel:"oh lord won `t you buy me a MB"

dr. Bubó 2012.03.18. 14:22:35

@lüke: "sajnos" a zeredeti dr zorbán bullsit hányásról lemaradtam, de itt van a lényeg:

nemfasza.blog.hu/2012/03/16/title_1653463

nincs csizmám hogy kimasírozzak a kossuth térre... de majd jönnek ide is vidékre, ezek a fidesznyikek (pl padlást seperni, hadisvarcolni stb)... "kár" hogy nincs annyi pénzünk és eszközünk mint a 1935-1942 es Németországnak... akkor már VILÁGRASZÓLÓ fődakotánk lenne, igazi árja fajta... nyögné Vitya bús hadát Bécsnek büszke vára... pedig a vezérünkben meglenne a képesség és az ambíció...

hajrá magyarok ! hajrá elvtársak !

mókáné 2012.03.18. 15:20:29

@dr. Bubó: @Hepci:

"a törökgábor klub az már rég süjjedő gyorsnaszád..."

Nem kell, hogy így legyen. Május az egy gyönyörű hónap és akkor mi kimegyünk az én Margitszigetemre - az egész Török blog odavonul.

Olyan tapasztalatok vannak idáig: ez a legrosszabb hely a szervezésre, mert többnyire egyedül megyek el és várakozom, de mivel nagyon szeretek ott lenni és várakozni, hát elmegyek.

@dr.dbeata: Teveled már ketten vagyunk várakozó állásban akkor a Margitszigeten!

@ubul2000:

Május. Margitsziget. Ha szombat, akkor jó?

mókáné 2012.03.18. 15:24:47

@lüke:

"klubba csak lordok járnak:)"

Egy lordot úgy kifognék, mint annak a rendje!

Peches ember ne menjen a jégre volt eszembe.:)

mókáné 2012.03.18. 15:44:58

@hoplita:

"Kevesen merik kimondani a nyilvánvaló igazságot: a demokrácia nem a létező világok legjobbika."

Ha megfigyeled: minden diktatúrát egy demokrácia követ és akkor diktatúra után demokráciának kell jönnie.

Vona fideszes lelkületű, nem új felfedezés, nem túl eredeti. Részletek a Margitszigeten, ha eljössz.:)

De ha nem jössz: én megyek Gyulára, mint voltam ma Csókakőn, járom az országot. Akkor ott találkozunk. Az már közel lehet, onnan bringával is bármerre elkerekezek.. lopok egyet, kinézem, melyiken nincs lakat!:):)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 16:02:46

@lüke: oh lord fideszp*csaszáj szájbab*szták orbánfing kankósf-szrahúzottanyád szívlapát.
Lord light by danone.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 16:04:29

@knausz: de közvetlen a parton legyen, majd pergetek közben s kifogok egy nagymellű aranyhalat.

szoja122 2012.03.18. 16:10:54

@hoplita: Érveid mint mindig lehengerlők.

Csak téged kell egy keveset olvasni és mindenki látja-tudja, hogy igazam van.

mókáné 2012.03.18. 16:13:35

@Hepci:

:) Már 3 egész fő vagyunk. Jól van. Az az aranyhal lesz az ebédünk, úgy gondolkodj!

Hanem: én nem segítek, mert kosztümben megyek, csinos, csipke toppal, nem mászok bele térdig a vízbe. Visszatértem a konzervatív eleganciára. Az új stílust viszem magammal, nem a kopott farmerost, amiben tudnék segíteni halászni.:)

szoja122 2012.03.18. 16:14:27

@lüke: Magyarok vagyunk, vagy mi a szösz. BENEFIT amúgy a Jethro Tull -tól jobban tetszik...:)))

mókáné 2012.03.18. 16:19:21

@szoja122:

"amúgy a Jethro Tull -tól jobban tetszik...:))) "

Oda még nehezebb lenne szervezkedni, mint a Margitszigetre. Ezért a jelszó, amikor és aki ott lesz:

Május. Margitsziget.

szoja122 2012.03.18. 16:19:27

@ubul2000: "A Jobbik nem vett részt a rendezvény szervezésében."

Ne legyél már ennyire naiv. Mint párt valóban nem, de mint szervező csoportok legfelsőbb vezetőségének tagja már igen. Így közvetetten részt vett.

Kizárták azokat a tagokat akik részt vettek a szervezésében és ott voltak?

Valami figyelmeztetést kaptak?

Elhatárolódott tőlük?

Én egyikről sem tudok.

mókáné 2012.03.18. 16:23:06

@szoja122:

"Jethro Tull -tól .."

Elnézést! Közben vasalok, azt hittem, hogy ez egy tó, nem láttam, hogy - tól. Ott az l- betű.

ubul2000 2012.03.18. 16:26:53

@knausz: ha május akkor Balaton

mókáné 2012.03.18. 16:31:07

@ubul2000:

"ha május akkor Balaton "

Ne zavarjon Téged, hogy kettő fővel már hárman vagyunk a Margitszigeten! Most, így vagy úgy, de Neked kell engedned.

A szombat az akkor egy gesztus a részünkről. És nagyon csinos leszek, az, mint egy mágnes.. számítok Rád!:)

szoja122 2012.03.18. 16:38:01

@ubul2000: Nem fogadja el, elutasít, és nem tolerálja az egészen különböző dolgok, ha már nyelvészkedünk.

Az viszont igaz, hogy a jobbik eszmerendszerét, mint szélsőségest nem csak nem fogadom el, de nem is tolerálom.

A zsidózásukról már leírtam a véleményemet, neked is, hoplitának is. Úgy baromság ahogy van. Nem csak tényszerűen, de formál logikailag is.

Ha egy elenyészően kis csoport -a világ teljes lakosságához képest- az egész világ -köztük a magyar gazdaságot- is irányítani tudják -annak ellenére hogy 2000 éve kereszténység elsöprő többségben van, nem beszélve a többi vallásról- az csak biológiailag felsőbbrendű lehet, mint ahogy a cionisták mondják. Ez pedig marhaság. Így a kiinduló tétel is az.

ubul2000 2012.03.18. 16:39:48

@szoja122: Döntsd el, hogy mivel van bajod
1. a rendezvény szervezésével,
2. a megtartásával,
3. ami ott valakiktől elhangzott

dbeata 2012.03.18. 16:44:31

@ubul2000: Összemostál két dolgot.
A felelősség a férfié is!
Az eset, amit velorex írt, nagyon fekete-fehéren van leírva. Nem kell nagy ész hozzá, hogy rájöjjünk, a férfinak is volt nyeresége a dologban, nemcsak a nőnek. Ugyanúgy felelős a történtekért, mint a nő.

Ami a párválasztást illeti, a nő jelez, a férfi cselekszik. Vagy nem cselekszik. Ennyi. A választási lehetőség (és vele a felelősség) nem vész el "útközben", bármennyire is szeretnéd úgy beállítani és láttatni.

ubul2000 2012.03.18. 16:46:17

@knausz: Sajnos, a kötelesség engem Balatonra szólít.

mókáné 2012.03.18. 16:50:14

@dr.dbeata:

"Ami a párválasztást illeti, a nő jelez, a férfi cselekszik."

Ha Te említetted múltkor, úgy emlékszem igen, hogy van fogamzásgátló módszer, amit a férfiak használhatnak.

Mi az?

Tegnap felmerült, hogy megtartható a házasságom, mert vonzó nő vagyok, nem olyan negatív kisugárzású, mint Kapócs Zsóka, ilyen aspektusban, ellenben a fogamzásgátlással gond van.

@Török Gábor:

Habony Árpádról volna érdemes írni, mert ő az, aki adja az instrukciókat Orbán Viktornak! Kapócs Zsóka csak dísz mellette.

ubul2000 2012.03.18. 16:54:06

@szoja122:

1. "Az viszont igaz, hogy a jobbik eszmerendszerét, mint szélsőségest nem csak nem fogadom el, de nem is tolerálom."

Én ezt elfogadom tőled, csak te is fogadd el, hogy mások más eszmerendszerrel vannak ugyanígy, ahogy te a Jobbikéval.

2. "A zsidózásukról már leírtam a véleményemet, neked is, hoplitának is. Úgy baromság ahogy van. Nem csak tényszerűen, de formál logikailag is."

Másról beszélsz, mondhatni elbeszélsz a dolgok mellett.

mókáné 2012.03.18. 17:01:56

@ubul2000:

"Másról beszélsz, mondhatni elbeszélsz a dolgok mellett. "- mondod @szoja122: blogtársamnak, közben magadról nyilatkozol.

Ha nem leszel ott a Margitszigeten májusban és szombaton, akkor gondok lesznek, már most jelzem!

mókáné 2012.03.18. 17:21:56

@ubul2000:

"Ezt hogy érted? "

Mit hogyan? A Margitszigetemet? Habony Árpádot? Mit?

dr. Bubó 2012.03.18. 17:23:38

@ubul2000: én pl a jobbikosokkal őszintén szimpatizálok... sokat ismerek...

csak egyben sajnálom is őket... hogy nem volt lehetőségük "tovább tanulni"

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 17:37:22

@knausz: a gondokat.
Bár érzésem szerint ha Ubulnak éppen keszeget kell sütni 1 balatoni strandon, annyira nem nagy gond neki, ha éppen nem találkozik veled. :D

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 17:39:40

@knausz: Kapócs Zsóka se negatív kisugárzású, csak drágán üzemeltethető.

ubul2000 2012.03.18. 17:45:02

@dr. Bubó:
Megértelek. Tudod nincs mindenkinek pofája egy egyszerű Dr. neve elé biggyesztésével, vagy plagizálással doktorrá avanzsálnia. Sőt, arra sem hajlandók a jobbikosok, hogy tanársegéd mivoltukat egyszerű hamisítással egyetemi adjunktus kiírásra cseréljék az ajtón.
Marad hát az egyszerű diploma...

mókáné 2012.03.18. 17:51:15

@Hepci:

"Kapócs Zsóka se negatív kisugárzású, csak drágán üzemeltethető. "

A férjemnek jobb ízlése van. Mondjuk én se vagyok ingyért.:)

Az Ubul nem egy közösségi ember, amikor jönni kéne, benne van egy olyan, hogy kéreti magát. Nekem más csalim nincs, csak egyedi, egyszeri, soha vissza nem térő alkalom, amit tudok kínálni - közösségileg.

mókáné 2012.03.18. 17:53:07

@ubul2000:

"Marad hát az egyszerű diploma... "

Vagy a 8 általános. Az se kevés, ha jó az iskola!

ubul2000 2012.03.18. 17:53:37

@knausz: Tévedsz, nem kéretem magam. De egy üzletet magára hagyni nem lehet pusztán a szórakozás miatt.

mókáné 2012.03.18. 17:59:54

@ubul2000:

"De egy üzletet magára hagyni nem lehet pusztán a szórakozás miatt. "

Ha olyan üzlet, ahol enni lehet, pl. büfé a Balaton partján, én nem mondok nemet! Arra se, csak kitalálni nem tudom innen a gép túloldaláról, hogy olyan lehetőség is volna.

Gyulára is megyek. Hoplitát útba ejtem, akkor mehetek a Balatonra is. Csak legyen egy határozottság!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 18:03:23

@knausz: Kenesén süt keszeget... vagy Akarattyán...

mókáné 2012.03.18. 18:05:22

Ezt a hozzászólásomat áthoztam ide, Fodor Gábor blogjába is át kéne vinni, de olyan nehéz oda technikailag beírni..

Egy fiatalember jutott eszembe, aki sötét bőrű, és József Attilát szavalt, egyszer régen és talán most is még.

Aztán tüntetés a Kossuth téren 2012.03.10. du. 3 óra. Magyar Szolidaritás Mozgalom

A fiatalember neve: Kálid Artúr
www.youtube.com/watch?v=M7lkDKUtVcY&feature=results_main&playnext=1&list=PLEE25A38602E6690A

Ő egy olyan ember, aki szintén azon kevesek közé tartozik, aki hiteles minden szerepben.

mókáné 2012.03.18. 18:07:44

@Hepci:

"Kenesén süt keszeget... vagy Akarattyán... "

Nem volna gond oda elmenni, kicsi ez az ország, de mégsem erőltethetjük, hogy növeljük a forgalmát, ha nem akarja!

etwas kultur muss sein 2012.03.18. 18:19:58

@dr.dbeata: A szerelem vak, ha még nem hallottad volna...

dr. Bubó 2012.03.18. 18:21:54

@nyünyüge: kimandható, kivéve a "dr"-t... azt már nehéz kimondani...

hoplita 2012.03.18. 20:00:09

@szoja122:
Gondolod te, seggfej.:)
Csak összehordasz hetet-havat a gugliról...de saját gondolatot még nem tudtam kihámozni a szavaidból.
Vagy csak ordító baromságot.:)

hoplita 2012.03.18. 20:01:32

@knausz:
OKé, igyekszem ott lenni.

lüke 2012.03.18. 20:03:24

@knausz: azt te csak gondolod
ki peches?te?

dbeata 2012.03.18. 20:16:48

@SzélsebesVelorex: Leszálltam a témáról, rendben van így? Nem zargatlak ezzel többet. Ha kérdeznél, az persze más.

@knausz: játszósban gyere, ne kosztümben, mert megdobállak frizbivel...

szoja122 2012.03.18. 20:33:51

@ubul2000: Ezt inkább rólad mondanám, mert a rendezvényről világosan leírtam a véleményem.

szoja122 2012.03.18. 20:37:44

@hoplita: Ezerszer a Google, mint egyszer a kuruc.info...

ubul2000 2012.03.18. 21:23:55

@szoja122:
Bár éppen nem a rendezvényről kérdeztem abban, amihez hozzászóltál.
(azt kérdeztem, hogy ha egy gazemberről, aki véletlenül zsidó és a gazembersége miatt kritika éri, miért ajvékoltok rögtön zsidózást, antiszemitizmust - ahelyett, hogy a kritikával foglalkoznátok. Erre nem válaszoltál.)

Ez egy korábbi kérdéssorom egy része volt.

Ezek szerint nem a szervezést, nem az ott történt hozzászólást kifogásolod, hanem magát a rendezvényt kifogásolod.
Nem értem, hogy egy olyan rendezvényt, amelyet nem a Jobbik szervezett (volt bejelentett szervezője) miért kellene elhatárolódni egy ott történt kijelentésért? Mi lenne ebben a logika? Az, hogy magával a Becsület Napi megemlékezéssel a Jobbik egyetért, nem indokolja ezt.

menőmano 2012.03.18. 21:26:39

Hát, most totálisan nem értem, hogy miért nincs még új feladat, poszt. Ez már rémesen unalmas Nekem??!!!
Most egy picikét szomorú lettem. komolyan.
:))

ubul2000 2012.03.18. 21:30:11

@menőmano: Drága egyetlen @menőmanóm! Ha megnézed a híreket - politikai uborkaszezon van. Feleslegesen minek új posztot írni - esetleg a semmiről?

mókáné 2012.03.18. 21:39:11

@hoplita:

"OKé, igyekszem ott lenni. "

Nagy örömet szereznél nekem! Aztán jöhetnek a gyerekek is, mert akinek van, hozza, lesz, aki vigyáz rájuk.

Nekem van róla papírom is + a gyakorlat és akkor ráadásul szeretnek a gyerekek.:)

Ha pedig komolyan beszélgetnél velem, akkor a férjem is elvigyáz rájuk. Labdázni nem szeretek, inkább mesélős vagyok, nem sportos típus. Sem az a leleményes, aki azonnal kapcsol. Szépen ellennénk.:)

Jelszó: Margitsziget. Május.

menőmano 2012.03.18. 21:42:35

Ombudsman: társadalmi katasztrófa fenyeget "

www.hirado.hu/Hirek/2012/03/18/11/Ombudsman_tarsadalmi_katasztrofa_fenyeget.aspx

Hát! Szomorú valóság. A társadalom egy hatalmas csoportja, már totálisan elszegényedett, vagy éppen halad a szegénység felé.

Persze, persze) Így is lehet mondani)"Az ombudsman szerint az adhat okot optimizmusra, hogy a magyarok sokasodó problémáik, romló, esetenként már-már kilátástalan helyzetük dacára még mindig itt akarnak élni, a hazájukban keresik boldogulásukat."

Hát! kérdezem, akik már nem is annyira fiatalok? hol akarnának élni. Persze az sem lenne rossz, fizesse a nagybetűs nép "ide" az adókat, közben meg éljen külföldön???!!! :)) Mert itt már sok féle-fajta variáció elképzelhető !?? :))
Érdekes, egyébként, s nem titok, tudjuk, hogy közben - míg ilyen megállapítások vannak- tömeges a külföldre történő kivándorlás.
Ha nem is véglegesen, de nagyon sokan kényszerülnek arra, hogy külföldön keressenek munkát.
Szóval, helyzet van az biztos, s egyáltalán nem jó.

menőmano 2012.03.18. 21:44:16

Elnézést! Elfelejtettem.

A gazdag társadalmi csoport biztosan totálisan optimista.
szerintem.
:)

menőmano 2012.03.18. 21:46:22

@ubul2000:

És??!! Akkor mi?van!!?? Azért én még várhatom az új posztot!! és totálisan szomorú is lehetek.
:)

menőmano 2012.03.18. 21:48:50

@ubul2000:
Különben meg, a Török Gábor, - mivel kiváló politikai elemző - tudna írni új posztot, ha akarna!! Biztosan találna témát!!!
Szerintem.
osztjónapot !!!

:))))

menőmano 2012.03.18. 21:50:38

Elnézést! Nekem meg most az a jelszóm), hogy rémesen unalmas!!!
:))))))

mókáné 2012.03.18. 21:50:52

@dr.dbeata:

"játszósban gyere, ne kosztümben, mert megdobállak frizbivel... "

:) mindenféle sportjátékhoz ügyetlen vagyok. Ebben kalkuláljunk. Tuti vereséget szenvedne a csapat, ha engem bevenne!

Gondolkodom már erősen, miben vagyok én jó?

A csinosság az erősségem. El vagyok készítve (hajam, ruhám) és akkor ezzel odamegyek, ahová. Rengeteget bírok kérdezni! Hirtelen, akárkitől, politikustól is.

Ma megszólított Csókakőn egy ember. Neki fölvázoltam, miképpen lehetne lendíteni a kulturális életet. Ezt most átadja az új polgármesternek.

Ilyesmikben vagyok jó. Konkrétan semmiben.:)

mókáné 2012.03.18. 21:53:43

@menőmano:

"Különben meg, a Török Gábor, - mivel kiváló politikai elemző - tudna írni új posztot, ha akarna!! Biztosan találna témát!!!"

Lehet, hogy elment nyaralni a családjával. Nekem nem gond, ha nem ír, majd írunk helyette mindig.

A Bt.-t is szeretettel látom!

Jelszó. Margitsziget. Május.

menőmano 2012.03.18. 21:54:40

Magasságos egek, ura!!! Hát én ezt már nem hiszem el!!!
Hát komolyan.......

graycivil 2012.03.18. 21:58:39

"A jogtalanság kultusza

Kezdettől nyilvánvaló volt, hogy a Médiahatóság úgy írt ki pályázatot a 95.3-as rádiófrekvenciára, hogy azon a Klubrádió - miután tartani kívánja eddigi műsorkarakterét - csak eleve behozhatatlan hátránnyal indulhatott,...

Képesek ugyan kifundálni egy ordítóan átlátszó politikai manővert, de az már meghaladja a képességeiket, hogy kellő gondossággal járjanak el a jogtechnikai részletekben. "

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=531209

"Kérdés, hogy ekkora presztízs-veszteség után maradt-e még egyáltalán bármiféle hitelessége ennek az apparátusnak?"

F.Y!DESZ

mókáné 2012.03.18. 22:00:31

@lüke:

"azt te csak gondolod"

Egy lord nekem nem okozna gondot! Gyönyörű kosztümöt vettem. Ez bejön egy lordnak is. Hosszú, fekete haj, némi vöröses fénnyel és a legújabb modell. Lágyan eső, bő nadrág és szép, karcsúsított zakó. Tűsarkú cipővel.

Margitszigetre megfelelő öltözet. Hátha jön egy lord.:)

"ki peches?te? "

A lord a peches, mert nem bírom az arisztrokráciát. Hosszú távon zavar a sznobizmus. Rövid távon mulattat.

graycivil 2012.03.18. 22:04:26

"Kísértetjelszó

Sajátos befejezést talált Orbán Viktor Kossuth Lajos téri beszédéhez. A kötelező végszó előtt - hajrá stb. - azzal zárta lelkesítőnek szánt szavait, hogy "igazságot Magyarországnak!" "

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=531217

"Tudatosan ásta ki a feledésből, és nem is akárhonnan, a Horthy-korszaknak negyedszázadon keresztül használt jelszó selejtjeiből. Horthynak hű barátja volt az angol Rothermere lord, a brit jobboldal egyik vezéralakja, aki maga kürtölte világgá ezt a mondatot anyanyelvén, "Justice for Hungary", és magyarra átültetve, ahogyan Orbán is idézte."

mókáné 2012.03.18. 22:09:57

@Hepci:

Azért szépen gyűlnek a jelentkezők, ezt látom, a Margitszigetre. Igaz, @ubul2000: blogtársam még gondolkodik, hogy akkor megoldja, de van ideje.

Kilókkal hogyan állunk? Rajtam még van. Messze nem a versenysúlyom! De legalább lesz motiváció. Mert vallom:

Egy ember vagy okos, vagy szép, de olyan, hogy egyik sem, hát olyan ne legyen!

A Remény, hogy ennek a blognak a lakói találkoznak, ez remény mindannyiunknak.:)

Mára ennyi voltam. @menőmano: blogtársam mondaná: sok is!

Nyugodalmas éjszakát kívánok!

dr. Bubó 2012.03.18. 22:13:49

@knausz: mikor lesz ? meglebegtetek én is egy "talán"-t...

@graycivil: igazságot a magyaroknak... imátkozzunk hogy dr zorbán és a fides a hejére kerüljön minnél gyorsabban... és újra az urnájához járulhassunk...

mókáné 2012.03.18. 22:18:01

@dr. Bubó:

"mikor lesz ? meglebegtetek én is egy "talán"-t..."

:) még pont itt vagyok és örülök ennek a talánnak!

Május elején. Nincs konkrét időpont, mert @ubul2000: - hez vagyunk igazítva, az ő munkája, az ő vasárnapja, az ő..

Szombati nap lesz. Javaslat: 2. hét? Amikor mindenkinek jó!:)

Jelszó: Margitsziget. Május.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.03.18. 22:19:50

@knausz: ha odatéved 1 lord, majd Hoplita szétrúgja a sheggét. :)

menőmano 2012.03.18. 22:21:05

Nem tudom? Mostanában írtam e már!!???

Nekem a politikai palettán a reménysugár) a Bajnai Gordon!!!

Arra emlékszem, hogy régebben leírtam legalább tízszer!!

:))))))))

ubul2000 2012.03.18. 22:25:03

Roger Moore-t is hívtátok?

mókáné 2012.03.18. 22:25:50

@Hepci:

"ha odatéved 1 lord, majd Hoplita szétrúgja a sheggét. :) "

Élőben szerintem nem annyira olyan. Próbálom őt elképzelni!

Olyan testesebb kicsit és barna bőre van, eleven szemek és barna haj. Jóképű. Mágikus személy. Így képzelem.

De mára megyek aludni és akkor holnap elképzellek Téged is meg a Többieket, akiket szintén nem láttam.

Nektek nem leszek újdonság. @lüke: blogtársam magasabbnak képzelt (még tűsarkúban is), de tulajdonképpen ilyesmi vagyok.

Szép éjt kívánok!:)

márta)) 2012.03.18. 22:45:54

Medgyessy és Boross nem bolygatná az ügynökkérdést

"Boross Péter szerint egész mást jelent, ha valaki előnyökért cserébe vállalta ezt a tevékenységet, mint ha önhibáján kívül, kényszer, fenyegetés, zsarolás hatására kellett részt vennie benne.

"Nem olyan egyszerű kérdés ez, mint amilyennek látszik" - fűzte hozzá az idős politikus, majd megjegyezte: "az meg ellenszenves nekem, mikor egykoron védett kádergyerekek ma ezt a dolgot különös nagy hangsúllyal akarják képviselni és nyilvánosságra hozni, mert nekik könnyű volt".

Medgyessy Péter, aki a rendszerváltás előtt miniszterelnök-helyettesi és pénzügyminiszteri funkciót töltött be, 2002 és 2004 között pedig a szocialista-szabad demokrata koalíció pártonkívüli miniszterelnöke volt, úgy vélekedett, hogy ezzel a kérdéssel nem kell foglalkozni, "felesleges figyelemelterelés", "egy nagyon szűk kör érdeklődését elégíti ki", a jelenlegi szabályok egyébként is lehetővé teszik, hogy az emberek megismerhessék a saját múltjukat.

Arra a felvetésre pedig, hogy nem válnak-e egyes közéleti szereplők zsarolhatóvá a máig feltáratlan ügynökakták miatt, Medgyessy Péter azt mondta, bár "a mai magyar világ tele van erkölcstelenséggel", de nem hiszi, hogy bárkit is a múltjával tartanának sakkban."

hvg.hu/itthon/20120318_ugynokkerdes_medgyessy_boross#rss

Na.Igen! Egy úgy néz ki, mintha valamiféle "elterelő hadművelet" lenne, más, fontos, - az egész országot érintő- kérdésekről.
A társadalom egy hatalmas csoportját pedig nem is érdekli. Azokat főleg nem, kik napi megélhetési gondokkal küzdenek. Nincs jövőkép, csak a hatalmas kilátástalanság.

Arra kellene javaslatokat tenni, hogyan létesüljenek új munkahelyek, hogyan lehetne a halott vidéket talpra állitani, hogyan fizesse ki, emlitett társadalmi csoport a halmozódó kiegyenlitetlen rezsi számláit, hogyan lehetne lakáshoz jutni....... és még lehetne sorolni!!!!!!
Bocsánat!! De teljesen igy gondolom, ez a véleményem.

ubul2000 2012.03.18. 23:35:00

Azokat viszont alighanem érdekelheti az ügynökkérdés (értve ezalatt az ügynökök és beszervezők megismerhetőségét is) akiknek egész életét tönkretehette.

"Boross Péter szerint egész mást jelent, ha valaki előnyökért cserébe vállalta ezt a tevékenységet, mint ha önhibáján kívül, kényszer, fenyegetés, zsarolás hatására kellett részt vennie benne. "

Ebben Boross Péternek feltétlenül igaza van. Azonban azért látni kell, hogy kb 68-tól már senki nem érezhette életében fenyegetve magát, ha megtagadta az együttműködést. Aki meg "egy tál lencséért" eladta magát, az megérdemli, nem érdemel kíméletet. És persze Boross nagyvonalúan megfeledkezik a beszervezőkről, pedig az ő megismerésük is szükséges.

Álságos és hamis az az érvelés, hogy az embereknek fontosabb az anyagi helyzetük, mint hogy megismerjék ki ártottak nekik korábban. Az anyagi és erkölcsi kérdések nem összemoshatóak, bármennyire is igyekeznek ezt sugallni, akik pozíciójuknál fogva vastagon érintettek, vagy érintettek lehettek.

"a jelenlegi szabályok egyébként is lehetővé teszik, hogy az emberek megismerhessék a saját múltjukat."

Tudomásom szerint ez sem igaz. Megismerhetők ugyan az állampolgárokról készült jelentések (egy része), de csak a nevek kitakarásával.

szoja122 2012.03.19. 04:14:05

@ubul2000: "(azt kérdeztem, hogy ha egy gazemberről, aki véletlenül zsidó és a gazembersége miatt kritika éri, miért ajvékoltok rögtön zsidózást, antiszemitizmust - ahelyett, hogy a kritikával foglalkoznátok. Erre nem válaszoltál"

Ezzel már válaszoltál is saját kérdésedre.

Mikor hangzik el arról a keresztényről az hogy véletlenül keresztény, de gazember?

ubul2000 2012.03.19. 06:17:21

@szoja122:

1. Ez bizony elhangzik, mostanában többször is, gondolj csak a pedofíliával vádolt papokra, akik között szép számmal lehetnek zsidók is.

2. Sehol sem beszéltem izraelitáról, ha figyelmesen olvastál volna akkor erre magadtól is rájössz. Ne keverd bele feleslegesen a vallást, nem arról van szó.

dbeata 2012.03.19. 06:34:59

@knausz: Hó első felében pereputtyostul tudok, a második felében egyedül (de hó első fele, 5, 12 jobb lenne).

dbeata 2012.03.19. 06:38:47

@ubul2000: Miféle plusz információt adna neked, ha kiderülne egy pedofil papról, hogy zsidó származású? Nem elég, ha a bűnét nézzük?

dr. Bubó 2012.03.19. 06:50:02

hajnal óta van egy dög unalmas poszt )nem olvastam, de gondolom)

arról hogy dr zorbán hazudik... bruhhahahaha:))) pedig nem is hihihihi:)

csak annyira mexoktátok hogy nincs török manna... meg se nézitek má...

ubul2000 2012.03.19. 06:51:39

@dr.dbeata: Ne haragudj, de ezt mondtam én is. Ha valakit kritikával illetnek, mert gazember, és az illető véletlenül zsidó származású - azonnal megindul a ballib henger, hogy azért támadják mert zsidó, és antiszemitizmus van és hú, meg egyébként is. Ezzel igyekezvén elterelni a figyelmet a lényegről, hogy az illető gazember.

szoja122 2012.03.19. 09:09:11

@ubul2000: Akkor te miért kevered? Hisz a rosszul feltett kérdésemre válaszoltál. Vagyis így is értetted a azt amit mondani akartam.

Keresztény helyett mit kellett volna mondanom az ízlésednek megfelelően?

Miért kell kihangsúlyozni valakiről -hacsak nem a dolog lényegéhez tartozik, mint a pedofil papoknál (ezért ez rossz példa)- a származást, a vallást?

A pap nem lehet a pedofíliában magánember, mert a foglalkozásának a lényegével szöges ellentétben áll ez a cselekedet.

ubul2000 2012.03.19. 10:11:31

@szoja122:

Én nem kevertem.

"Mikor hangzik el arról a keresztényről az hogy véletlenül keresztény, de gazember?"

Ez egy majdnem tökéletes kérdés volt, erre válaszoltam. Hogy nem ezt akartad kérdezni, az más kérdés.
Ez komoly probléma a keresztényeken belül is a katolikus egyházban, melynek gyökerei feltehetőleg a cölibátusra vezethetők vissza. Ezen bűnözőket egyetlen egy dolog fogja össze - a római katolikus vallásuk. De semmiféle származásbeli különbségtétel nincs közöttük. Azok a katolikus papok lehetnek olaszok, lengyelek, malájok, szuhaéliek, vagy - Uram bocsánat! - zsidók is. Emlékezetem szerint egyetlen pedofil pap esetében sem lett kihangsúlyozva a származása.

"Keresztény helyett mit kellett volna mondanom az ízlésednek megfelelően?"
Szerintem semmit, nem célszerű a vallást belekeverni a bűnözésbe.

"Miért kell kihangsúlyozni valakiről - .... - a származást, a vallást?"

Igaz, most kérdés formájában, de igyekszel összemosni a vallást és a származást. A kettő nem ugyanaz.

Vannak (voltak) származástól független, vallás specifikus bűnesetek - pl az inkvizíció, pedofília, emberáldozatok, stb.
(Ez persze nem azt jelenti, hogy ezek a bűnesetek kizárólag egyazon valláshoz köthetők).
Ugyanakkor vannak származásspecifikus bűnesetek is, még ha ezt sokan szeretik is tagadni. Ismét szeretném leszögezni - ez nem jelenti sem azt, hogy egy bizonyos bűncselekményt csak egy bizonyos népcsoport követ el, azt pedig végképp nem, hogy az adott népcsoport valamennyi tagja bűnöző.

aszekelyek 2012.03.19. 16:07:02

@ubul2000: ez a lényege a dolognak. Ezt nem bírják sehogyan sem adaptálni a gondolkodásmódjukba. Állítólag demokraták. Legalábbis ezt magukról állítják. Persze azt is egyedül mondhatják meg , hol van annak a határa , ki az és ki nem az.. Amolyan szojademokráciásan.:D Ezt szavazta le akkora erővel Magyarország. Az önjelölt másokat minősítőket . Kirekeszteni akarókat. Lehetne , mert megzavarja a nyugalmamat , ezektől a vindikált jogaitól kissé hátrább kordonozni? :DDD Mondjuk a 89-es alk. értelmében ? Esetleg kiüriteni a terről de nagyon. A mozgásteréről , pld. Nem is kell a Kossuth térről. IS. Ki akarják egyedül sajátítani ebben a hatalmat . Ezért menjek én is az Alkotmánybíróságra keresztbe feküdni Szted? ;D ?

aszekelyek 2012.03.19. 16:37:43

@márta)): Kérinek igaza van. Csak azok tévednek, akik ezt úgy értelmezik, hogy ez sertő:DDDD
No , mit is akart először a drága barosso úr aláírtani? Bianco..... pénzügyi paktumot. Ketten a sok változtatás után se írták alá. Akik közül egyik se Orbán. :DD

mókáné 2012.03.19. 16:38:52

@dr.dbeata: @Hepci: @dr. Bubó:

"(de hó első fele, 5, 12 jobb lenne)."

Margitsziget. Május 12. szombat - ez legyen a Blogtalálkozó fix dátuma.

@ubul2000: ha Neked is megfelel.

aszekelyek 2012.03.19. 16:51:33

@concret: Járait nem láttam de Csaba Lászlót igen és ő semmi ilyesmit nem mondott. Arra oda is érdemes figyelni , amit ő mond. TAlán keverve van László Csabával? Aki volt a szociknál p.ü. zseni de nem soká.... :D

mókáné 2012.03.19. 16:57:29

@aszekelyek:

Az előadás helyett ebben a Margitsziget- i találkozóban maradtunk és konkrétan Veled szívesen találkozna @dr.dbeata: blogtársunk, ezért szeretném, ha eljönnél!

A szökőkutat fogom javasolni, ha majd lemegy a másik vonalon a dömping. Van egy kisebb meg egy nagyobb, majd adok telefonszámot, ha elveszek is megtaláljatok!:)

aszekelyek 2012.03.19. 17:09:21

@graycivil: jujdegonosz ezazorbááán Idézett egy angolt, méghozzá Trianoni időkből. persze, mert eddig sikerült ezt nem tanítani, csak kevés egészen elszigetelt helyen, a tőmegek tudata elől....
Mekkora pech , hogy mások is tudnak olvasni, nem csak az Írástudó szürkeállomány és ki is adták:D Pedig mi munka van belefeccülve, hogy olvasni, tudni, ismerni a dolgokat, nem meő. Csak a műanyag a mellekben, ajkakban , a szingliség , a reality show bámulása , a blőd sorozatok , meg a szolgalélek. De az genetikusan. Brrrr... Ja és a divatmásság. Arra külön márkák szakosodtak. Hogyne , piaci lapon. A me,eteknél os ezt láttam. Bo é... Meg a szépséges tiniket kritizáló sálról messziről felismerhetőket. Kockás zako , es nagy pettyes sál... , meg persze sildes sapka egy harmadik színben. Érdekes , a kutyát nem érdekelte a nagy divattervezők mássága , még nem is olyan régen. Mondjuk míg meg nem ölték Versace-t. HAllgatólagosan nem volt téma. Gurultunk a nevetéstől , az Őrült nők ketrece nézése közben , ahol éppen a nyugati nyárspolgárok hazug karótnyeltsége volt a fő tárgya a humorizálásnak. Mindeni az ő dolgaikon nevetett és nem azon a páron , akiknek épp el kellett volna játszaniuk , hogy nem is... Gyerek csak nőtől volt benne. Egyikük fia.

aszekelyek 2012.03.19. 17:22:10

@dr. Bubó: Nekem tegnap mutogatták atv-n este. Nem az egészet... Ami annál is érdekesebb volt , hogy Antónia papír fehérre sápadt és remegett a szája széle , amikor Boross miniszterelnök úr elmondta amit gondol..........
Nagyon gyorsan másra akart térni Antónia.. Megyó bá miniszterelnök úrral , mint ásszal akarván ütni azt. Az még nem megy kis szépségnek , hogy megőrizze a hidegvérét és a pókerarcát. Bár , hogy mit várt.ak..., nem tudom. Boross miniszterelnök úr otthagyta eboláékat, mint Szt. Pál az oláhokat. Teljesen friss is szellemileg. Megyó bá minielnök úr , nem is cáfolta egy szóval sem és nem is vitatkozott vele. Inkább csak hozzátett valamit. A végén már le akarta konferálni az egészet Antónia , mikor Boross még szót kért és még ő is elmondta , mit gondol arról , amiről előtte megyó bá beszélt. Nagyon szép , ilyenformán kiegyensúlyozódott tájékoztatás volt. :D

aszekelyek 2012.03.19. 17:44:58

Kedves Gábor ! Sztem pedig nem kettős az a beszéd. Az , hogy második verzióban ! , az aláírhatót aláírta végül Orbán de az elsőt nem és ezért mindenhol , EU és hazai körökben is mindjárt jézusmáriáztak , pontosan fedi , hogy "Nem leszünk gyarmat. "
Szerintem gyarmatnak nincs joga alá nem írni de azonnal, amit az orra elé dugnak. Mintha nem kérték volna az elnézést ezért a tempóért azóta sem. ........ ezzel bepróbálkozni is elég gyarmattartó mentalitásra vall. Ajánlom a képet lejjebb, emlékeztetőül, alant.... ahol Barosso úr invitáló gesztust tesz Orbánnak az aláírandó elé. Sztem nem lehet ezt nehezen összeegyeztetni. Tagadhatatlan törekvések voltak és vannak ma is, hogy Magyarország mai kormányát betörjék egy olyan számukra kényelmes igába, , amit önként vállaltak a szoci kormányok. lelkük rajta. ezt nem magyarázom jobban, mert az a cirkusz, amit a biaco első verzió első, alá nem írásakor előadtak, pontosan megmutatta, hogy ők szívesen lennének gyarmat, ha az kormány még a kezükben lenne. A bemutatott tevékenységük detto. A Suez körül, a kajajegyek körül , a kötelező manyup pénzek végső sorsának intézése körül. Sztem el se várhatja senki azt Magyarországtól , a XXI. század második évtizedének elején, hogy úgy tegyen, mintha gyarmat lenne, vagy eltűrje, hogy úgy kezeljék. Nem másról volt szó, mint a versenyképességéről Magyarországnak , és arról , hogy a kormány kormányoz , vagy nem a kormány.
Ezek után, ahogy elnézem a görög csőd előtöténetét, imáimba belefoglalom, hogy nehogy a szocik hamarost erőre kapván vagy összeállva mással, bevezessék teljesen fals számokkal, mit anno a görögök, az eurót itt is. Akkor ugyanis érvényesek lesznek azok a dolgok és akkor a mai szegénység úgy fog hatványozódni, ahogyan a szoci érában már láthattuk, nagy keserűségünkre. Tagadták, persze. Ahogy a diktatúrában se voltak szegények. Csak a jól elrejtett tanulmányban. Ez még egy ok arra, hogy nehogy a szocik a kormány közelébe kerüljenek. Sajnos van ok feltételezni, hogy ők akkor is szépek , okosak és demokraták lennének, egy szoci- ződ - liberális? többségnek az EU-ban, ha közelében sincsenek annak. esetleg egy bankcsoport kissé besegítene , ahogy most belerontott...., a forint alacsonyan tartásába... , a reális szint körül.

aszekelyek 2012.03.19. 17:46:43

Kedves Gábor ! Még folytatom. Most el kell mennem a géptől.

lüke 2012.03.19. 17:57:13

@knausz
gönnolok neked egy Laboutine-t is
sznob=sine noblitate
aristo(ahogy a swinging Londonban hívták)=nobilitas

dbeata 2012.03.20. 06:20:01

@knausz: Jól van, beírtam! Ez övön aluli volt...:) Ezzel együtt biztos találnánk közös témát @aszekelyek: -kel (kertészkedés, család)

dbeata 2012.03.20. 06:21:00

@knausz: Mielőtt elfelejteném, javasolhatom napszakilag a délutánt (kb 14 óra), akkorra már megkajáltunk és jobban lenyugodtak a kedélyek (meg a kölök miatt is).

mókáné 2012.03.20. 16:46:56

@dr.dbeata:

"Jól van, beírtam! "

Én is beírtam.:) Margitsziget. Május 12.

"napszakilag a délutánt (kb 14 óra), "

Hozzáírom most akkor: 2 óra.

Aki szeretne jönni, jöjjön, mi megyünk.:)

mókáné 2012.03.20. 16:48:49

@dr.dbeata:

"Jól van, beírtam! "

Én is beírtam.:) Margitsziget. Május 12.

"napszakilag a délutánt (kb 14 óra), "

Hozzáírom most akkor: 2 óra.

Aki szeretne jönni, jöjjön, mi megyünk.:)

mókáné 2012.03.20. 18:13:33

@dr.dbeata:

Láttam.:) Az elején szóltam hozzá, aztán úgy sokasodtak a dolgok, a vitába nem szerettem volna bekapcsolódni.

De: nincs baj! Megyek tornázni, hogy jól nézzek ki a Margitszigeten.:)

Valaki-aki 2012.03.24. 23:32:24

Végigolvastam a kapcsolódó anyagokat is, és az a vélemény alakult ki bennem hogy jobb ha hazai gazdasági érdekcsoportok viszik a szekeret mint a külföldiek, és két fontos dolgot kiemelnék az origós cikkből:
1: egy Simicskával többször tárgyaló fideszes politikus szerint általánosságban igaz az, hogy "Lajosnak szenvedélyévé lett a politikacsinálás". A politikus hozzátette, ezekből a beszélgetésekből azt szűrte le, hogy a korábban megjelent írások alapján kialakult képpel ellentétben Simicska nemcsak a saját üzleti érdekeit nézi, hanem "a közjó is ott van a gondolkodásában".

2: "Kimondta azt, hogy vége lesz annak, hogy százalékokkal húzzák le a cégeket" - idézte fel a forrás, aki szerint Nyerges tett egy olyan megjegyzést is, amely rímelt a fideszes körökben már tíz évvel korábban megfogalmazódott célokra. Hozzátette ugyanis, az ő tervük az, hogy valódi tevékenységet végző, hatékonyan működő cégeket építenek, és így válnak erős gazdasági szereplővé.

Ez kb annyit jelent hogy Magyar emberek Magyar vállalkozóknak dolgoznak itthon fizetnek adót, itt gyarapodnak az országgal együtt. Lehet hogy nagyon le van egyszerűsítve de ez még mindig jobb mint amit az előző nyolc évben műveltek velünk.

Ppix 2012.03.29. 23:26:44

@Valaki-aki:
"a fideszes körökben már tíz évvel korábban megfogalmazódott célokra. Hozzátette ugyanis, az ő tervük az, hogy valódi tevékenységet végző, hatékonyan működő cégeket építenek, és így válnak erős gazdasági szereplővé."

Ezzel a bődületes baromsággal csak az a baj, hogy a törvényesen működő hatékony piacgazdaság az átláthatóan és szabályosan működő rendszer miatt alakul ki. Nem a viktor király és simicska varázsszavára és kontraszelektált emberei által működtetve. Szarból nem lehet várat építeni, kecskére káposztát bízni és mindezt piacellenes intézményekkel megvalósítani.
Nézzél szét mi megy ebben az országban, éppen lopástámogatóvá alakítják a közbeszerzést, koncepciótlanul farigcsálnak minden törvényt, csőd az egész...

xclusiv 2012.04.11. 23:46:18

state capture
any questions?
süti beállítások módosítása