aug 31
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Szavazási lehetőségek 2012.09.01. 10:25:01
Trackback: Hová bújik Orbán Viktor a magyarok elől október 23-án? 2012.08.31. 17:20:28
Trackback: Nagyon átvernek minket Orbán manipulált fotóival 2012.08.31. 17:18:50
Trackback: Egyikre pártra sem. Legyen az is egy érvényes szavazat! 2012.08.31. 16:45:07
Trackback: A láthatatlan ellenzék diadala 2012.08.31. 16:23:00
Trackback: Jó ötlet-e a választás bojkottja? 2012.08.31. 15:06:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
panelburzsuj 2012.08.31. 22:51:09
Neked is föltűnt, hogy erre a videósdi újításra hogy felpezsdült a női kommentátorok aktivitása? :)
márta)) 2012.08.31. 22:55:42
A miniszter úgy véli, nem a választási feliratkozás az igazán fontos kérdés, hiszen korábban is kellett regisztrálni azoknak, akik nem a lakóhelyükön szavaztak.
„Nem földöntúli” "
" Navracsics szerint az igazán lényeges kérdés a feliratkozás milyensége. A regisztrációnak könnyen érthetőnek, könnyen hozzáférhetőnek kell lennie, és senki „nem eshet ki” belőle – magyarázta a politikus. Vagyis a részletek az igazán fontosak; a feliratkozásnak egyszerűnek és hitelesnek kell lennie."
mno.hu/ahirtvhirei/az-ellenzek-mar-lemondott-a-gyozelemrol-1102659
Ha már így van?! Arról kellene meggyőzni a nagybetűs népet, hogy minél többen regisztrálják magukat.
Egyébként úgy gondolom, vége van már annak az időnek, mikor sokan, tömegesen, csak úgy szavazgatnak, egyik- vagy másik politikai erőre.
Nekem nincs rózsaszin szemüvegem, :)) de ezzel szinte teljes mértékben egyet kell értenem.
hm?
Khal Drogo 2012.08.31. 22:57:12
6.Lenin 2012.08.31. 22:57:19
"Egy szarból, mocsokból kivakart agymosott janicsár, ..."
A sok "okos" + csak szív, már lassan több, mint 2 éve. Jókora külső támogatással megtámasztva.
Mondjuk én a helyetekben ezzel nem dicsekednék. Ez inkább 1 jókora szegénységi bizonyítvány, ha nem vetted volna észre.
Igaz, ezt nem csak te nem érted, manapság.
márta)) 2012.08.31. 22:58:06
hm?
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 22:58:36
Meghallom ezt az MSZMP pártfunkcis apuka ellen lázadó anarchistából konzervatívvá vedlő faszt, és rámjön a hányás :O)))
Egyszer még a nőjét is lecsaptam ennek a szerencsétlennek :O)))
Na, az külön sztori lenne, hogy miket mesélt erről a töketlen faszról, aki már évekkel ezelőtt belehülyült abba, hogy miniszterelnök akar lenni.
Baromira nagyokat tudok röhögni,amikor Orbán felmossa vele a padlót :O)))
Khal Drogo 2012.08.31. 23:02:18
Ez nem gyerekjáték ám, ami itt történt. Budapesten gondolom senki nem akar meghalni egy örmény pokolgéptől.
2012.08.31. 23:03:00
hirekhirek.network.hu/blog/hirek_hirek_hirek_klub_hirei/orban-viktor-es-az-alvilag-egy-foton-a-fekete-sereg-szokesben-levo-vezerevel
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:03:17
Háááát, ez nekem úgy tűnik, mint egy HADÜZENET!
Remélem nincsenek az örmény hadseregnek hosszú távú nehézbombázói, néhány stika atomraketta, mert a mi légierőnk mára már felszállásképtelen.
Remélem behívják a sörhasú, puhos gárdistákat, hogy valaki megvédje az országot, ha megjelennek az örmény elvtársak biciklis hadosztályai :O)))
márta)) 2012.08.31. 23:03:48
Mi?van kedves?!! A blognagyasszony jelenléte elő csalogtatott??
Vedd elő a régi műsorfüzetet! Mindjárt nem fog a blog ülni"!!
De ! legyen ám benne kellő mocskolódás és sarazás is. Ha kérhetem.
Nem kérek reakciót, választ.
Köszönöm.
hm?
dr. Bubó 2012.08.31. 23:04:50
négy megpörkölődött félázsiai élete értelmet nyer...
vajon menynire tuggya lehúzni a szlovák álamot a fődakota ?
remélem ezen is huzunk egy nagyot ... pár millió eurót...
de legjobb lenne visszakérni Rozsnyót (Kassát má mégse, mert akkor hirtelen szomszédok lennének a lengyelek...)
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:06:07
Jól van papa, ezt is elteszem a Matolcsy összes mellé :O))))
A következőbe tegyél bele pár Selyemutas banán rajzot és néhány Kárpát Nagyhazás lózungot is, mert arra jobban harapnak a majmok :O)))
2012.08.31. 23:06:31
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:08:02
Várjál vazze, én jobb üzletet tudok!
Ceausescu is nagyot bizniszelt a szászokkal, nálunk is van pár tízezer örmény!
Pénzük is van, mint a pelyva!
2012.08.31. 23:09:02
márta)) 2012.08.31. 23:12:51
Álljon meg a gyalogmenet.! Már ne is haragudj, de egy kicsit finomabban is lehetne fogalmazni.
Az, hogy kinek a nőjét, és hogyan csaptad le a legkevésbé érdekel. Ez leszögezhetjük. OK?
Ez nem gyerekjáték ám, ami itt történt. Budapesten gondolom senki nem akar meghalni egy örmény pokolgéptől. "
Az én kommentemben nem volt a téma.
Pontosan igy van. S ez sokkal komolyabb téma, egyébként mint azon rágódni, hogy legyen e akármilyen választási bojkott, avagy sem.
Az, hogy én egyetértek azzal, hogy ez a választási bojkott téma már megint olyan-amilyen. Kit zavar???
Komoly politikai erő nem így készül a választásokra.
6.Lenin 2012.08.31. 23:14:11
Én azért soha nem becsültem le a választókat, igaz sok emberrel beszéltem is.
Nyilván sokan voltak olyanok is, akiknek elegük volt a ballib töketlenkedésiből.
Voltak csodavárók is, és lesznek is mindig. A választási rendszerektől függetlenül.
Vannak/lesznek, akik reménykednek néhány gazember visszatérésében is.
Vannak/lesznek messiásra várók is.
Vannak/lesznek, akik az összeomlásban reménykednek/hisznek
Vannak/lesznek, akik kalózpártokban, sokfarkó kutyákban vélnek megváltót felfedezni.
Az emberek többsége mindig/legtöbbször másokra vár, másoktól várja a megoldást.
Vannak olyan országok, ahol ezeket többen/kevesebben másként látják, vagy maguk is próbálnak megoldást keresni.
Hamarább voltak rákényszerülve a megoldáskeresésre.
Minket 60 évig arra neveltek, nem kell gondolkodni, majd mások megoldanak mindent. Erről nagyon nehéz lesz rövid idő alatt leszokni. Látszik is, nem kell különösebb éleslátás.
Idő kell a megtanulásához, de csak handabandázni, sehová nem vezet. Szerintem.
Sokan vagyunk, sok érdekkel/kívánsággal, de senki nem fogja helyettünk megvalósítani.
Mások fikázása, kevés ehhez.
2012.08.31. 23:15:40
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:15:44
Ennyire utálod a Törököt?
A Pintér sorra csukja le a régi olajos haverokat, hogy ne tudjanak beszélni, ezek szerint Török is sitten végzi előbb-utóbb :O)))
Gondolom Pintérnek jobb fotói vannak, olyanok, amelyeken Török kezében Nokiás dobozok vannak :O))))
márta)) 2012.08.31. 23:16:05
Khal Drogo 2012.08.31. 23:17:14
Csak hát nem várt fordulatok jöttek, a lázadók elfogták a rendőröket és hát az örmények is megtudták titkos cselünket a kiadatásról.
Jól végig vannak gondolva a dolgok, ez tetszik a Fideszben. Ja és biztos hogy beszopjuk az EU-val az összes különadót is, mehet majd kártérítés.
Csak így tovább. De legalább már a gazdaság is recesszióban van. Szóval egységesen szar minden.
márta)) 2012.08.31. 23:18:38
Ki kérdezett??!!! Mert én nem. Maradjunk ennyiben. OK?
dr. Bubó 2012.08.31. 23:19:52
azeriek és örmények secperc alatt elpusztíccsák egymást
mi meg bevonulunk pár lovas-szuronyossal és az olaj-gáz mezőket birtokba vesszük...
Khal Drogo 2012.08.31. 23:20:37
Khal Drogo 2012.08.31. 23:23:49
A végén pedig az lesz a legjobb, ahogyan az azeriek nem fognak venni semmiféle magyar állampapírt. Ahogy a kínaiak sem hoztak ide semmit. Orbánnak megigértek mindent, aláírtak egy csomó megállapodást és azóta sem történt semmi és nem is fog történni semmi.
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:24:38
A nálunk levő örmények elég befolyásosak.
Tele vannak lóvéval, szerintem első lépésben kivonják.
A második lépésben meg mozgósítják az orosz dezsvíreket, hogy kicsit csavargassák meg a tökeinket.
Ez az egész buli nagypolitikai játszmának tűnik, amelyben ránk osztották ki a politikai pofozóbábú szerepét.
A szerencsétlen istenbarma Orbán meg készséggel bele is viszi az országot az USA és az oroszok játszadozásába.
Eddig Putyin, Kína és az oroszok seggét nyalta látványosan, most meg segget váltott, mert nem adtak neki lóvét.
Most megint az USAnal és a zsidókhoz könyörög egy kis alamizsnáért.
márta)) 2012.08.31. 23:25:39
atv.hu/cikk/20120831_baltas_gyilkos_ugy_ormenyorszag_minden_kapcsolatat_megszakitja_ma
Már így is ... olyan a diplomáciai megitélésünk amilyen.
De mindegy.
6.Lenin 2012.08.31. 23:26:53
"Én már csak abban bízom, hogy jön egy új politikai erő. Komolyan. "
Én is mintha látnék ilyesmit, itt állnak előttünk, kereket cserélnek, de hiányzik néhány, keresik a sötétek, vagy sötétben, ezt nem látom tisztán. Pedig nincsenek sokan. 2-3 embernek látszó + elszabadult libák, de ők sem lának tisztán a sötétben.
Jó éjt!
Mindenkinek.
Izé, változott itt valami?
Pedig szimpi a videó.
1 romhalmaznál beszél valamit, 1 ígéretesnek látszó pacák.
Nem valami jó jel, előretekintve.
2012.08.31. 23:27:34
Dehogy lesz neki nokiás doboza, annál több esze van. Tanár és tudós ember, tudja, hogy becsületesnek hosszútávon szabad lenni és az nem pénzben mérhető.
@márta)): ójaj! Megint bepörögsz? Ápolóknak csengess, és vagy hegyilány vagy a másik majd kisegít!:P (Jó tanács és ingyen: ha gyengék az idegeid, ne politizálj! Kergess lepkéket a réten, jobb lesz a jó levegőn, az megnyugtat!)
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:29:02
Az AKK egy hete már benyögte, hogy az azeri kötvénykibocsájtás csak kamu volt, az IMFet próbálták volna zsarolni.
De azok se hülyék.
Szerintem 1-2 hónapon belül mindent aláír Orbán az IMFnek vagy itt az államcsőd.
Október 23ra szép műsor néz ki :O))))
2012.08.31. 23:29:57
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:31:59
"tudja, hogy becsületesnek hosszútávon szabad lenni és az nem pénzben mérhető. "
Aha, csak szerintem amikor az asszony kicsit megrugdossa, hogy ideje volna már nyaralni menni meg kéne pár cipő a kölköknek, akkor Ferike vigyázba vágja magát és azt mondja IGENIS, PARANCS ÉRTETTEM!:O)))
márta)) 2012.08.31. 23:33:44
Bocsánat ! tényleg elnéztem. S elnézést.
@ Putyilov gyári melós " Neki szántam. De remélem elolvasta!
Van ilyen.
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:35:14
Hát igen, ha a színpadon ott a puska, akkor az előbb-utóbb el fog sülni.
A TEK megteremti a terrort, jó is az, ha rendkívűli állapotot kell elrendelni, mert mondjuk lázadozik a nép.
Vajon képzik már a parlamenti kupoldába berepülőket?
márta)) 2012.08.31. 23:37:25
A legkevésbé tatozik rád, hogy én mit csinálok. Maradjunk ennyiben.
Nem írok többet, mert az csak puszta szószaporitás lenne. S nem ér annyit az egész.
Csak nyugodtan tessék "vergődni" a legkevésbé sem érdekel.
Nagyon remélem világos.
hm?
2012.08.31. 23:37:59
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:39:03
Hát igen, ez tipikusan a két szék között a pad alá esés esete.
Teljesen ki leszünk szolgáltatva az IMFnek.
Csak épp abban is ott vannak már az oroszok,kínaiak.
Meg szerintem a Templeton is orosz-kínai pénzeket hitelezett nekünk.
Hétfőn nagy buli lesz a pénzpiacon.
márta)) 2012.08.31. 23:39:36
Drága! Én nem az a fajta vagyok, akinél az ilyen" jópofizás bejön. Vannak itt olyanok" akik ugranak rá! Szóval azoknak tessék írogatni.
ott a pont.
:(((
márta)) 2012.08.31. 23:44:35
Keressed inkább basszus a "CB".-ket a sötétben!!! Amit anno oly nagy hévvel emlegettél.
hm?
2012.08.31. 23:46:30
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:47:38
Egyszer melóztam a Marina parton egy örmény trónkövetelőnek.
Olyan konyakkal kínált hogy ihaly.
márta)) 2012.08.31. 23:48:11
Tetszik hallgatózni.
Kinek tetszik dolgozni?
Na jóccakát!!!
2012.08.31. 23:49:51
6.Lenin 2012.08.31. 23:50:45
Izé, nem így értettem, de most, hogy visszaolvastam, talán belefér 1 ilyetén értelmezése is az "új" politikai erőnek és kedvenc szárnyasainak.
Hmmm!
Maradjunk annyiban, elírtam, talán.
Még 1x, Jó éjtet!
Putyilov gyári melós 2012.08.31. 23:51:03
Ne féltsd te a Navrát, ez már régi sztori, 2006os.
Azóta Navra elvtárs benősült a Fidesz külügyi tagozatába.
A kiscsaj meg elment és mindent kitálalt Navráról a szociknak :O)))
Mariann19 2012.08.31. 23:52:30
Miután a jelenleg regnáló pártok proritása a mindenáron való hatalom fenntartása, és emiatt háttérbe szorul küldetésük lényege, az ország optimális szintű irányítása feladata, ebben a körben célszerű pajzán gondolatokat kiötleni.
Miután magabiztosan léteznek a parlamentben, mindegy, hogy kormányzó vagy ellenzéki pártként, én ezt a dölyfös és kevély érzetet szüntetném meg azzal, hogy a parlamenti képviselőség időtartamát egy ciklusra redukálnám.Pont. Igy kiderülne, hogy kinek van küldetés tudata, és ki az, akit mellőzni kell.
Ugyanis nálunk a képviselők a politikai szereplést nem egy kizárólagos életpályának tekintik, hanem gazdasági tevékenységük kiegészítő eszközeként a kapcsolati tőkén át a számukra előnyös törvényhozási gyakorlat mellett.
Eretnek gondolat, belátom, azon lehet még gondolkodni, hogy a ráérdemesültek kapjanak-e a választóktól még egy ciklust bónuszként.
2012.08.31. 23:53:09
Ejha,idő van, jó éjt mindenkinek!:)
menőmano 2012.08.31. 23:56:00
Hát! Nekem változatlanul a "reménysugár"a politikai a Bajnai Gordon.
Nagyon remélem, hogy alapit egy új pártot.
Ami most történik, az maga a szánalom.
Szerintem.
menőmano 2012.08.31. 23:59:34
Karácsony G. "Bojkottálni kellene a választásokat. Fel kellene rá hívni a nagybetűs nép figyelmét". No. meg persze az utcai politizálás.
Persze ezt nem szó szerint idéztem. (média hirek).
Hát szánalom, komolyan.
panelburzsuj 2012.09.01. 00:00:23
"Tanár és tudós ember, tudja, hogy becsületesnek hosszútávon szabad lenni és az nem pénzben mérhető."
Bezony. Az egyetemi karruier szép.
Úgyhogy ha TG jól viselkedik, idővel akár még Lánczi is lehet belőle ...
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 00:01:43
Nix beszaren, egy kis forradalom,mindig jót tesz a politikai elit cseréjéhez.
Ha pár tucat politikust fel is lógat a nép, legalább a többit ez visszatartja egy kis időre.
menőmano 2012.09.01. 00:03:18
Ez olyan, mintha a Fidesz verseny biciklivel, a Jobbik háromkerekű biciklivel, a szocialisták pedig szobabiciklivel" indulna választásoknak. ..................
Mondjuk röhej.
Pontosan ezért kellene dolgozni a pártoknak.
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 00:05:29
Broafff, látom te is utálod Törököt :O)))
A Lánczi akkora méretes sztálinista fasz, mint ide Lacháza.
5-6 éve olvastam egy tanulmányát a tekintélyelvű társadalom és a politikusok isteni tekintéllyel való felruházásának szükségességéről, a szőr állt fel a hátamon.
De ezt valósították meg!
menőmano 2012.09.01. 00:06:33
Bojkott ide, vagy oda...... ha így haladnak az ellenzéki pártok a Fidesz győzelme már most boritékolható.
Szerintem.
Jóccccakát!
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 00:11:10
Csihadj már, 22 éve mást se tesznek, oszt egyre xarabb a népnek!
Inkább semmit ne csináljanak, SZÜNJENEK MEG!
hegyilány 2012.09.01. 00:12:47
Ha netán elkészül a TELJES KÖRŰ BEMÉRÉS FELMÉRÉS!!! a listát jó helyre küldjék !!!
Kinek, - és minek az érdeke???
pont.
hegyilány 2012.09.01. 00:18:30
Nos hát kedves! "magas sarok, legyező, vörös bor, mulatás"......
Ja! Ezt szokták jobb " körökben, az ilyeneket) kitartottnak nevezni. (most nagyon finoman akartam fogalmazni).
De nincs ezzel semmi probléma. Persze, mondjuk ettől a világ nem fog előre menni. De hát illllyenek is kellenek?? sokaknak.
Az ilyen- és hasonló dumáktól kíméljen meg a jövőben, vagy legalább is ne nekem címezze. Biztosíthatom nem fogom olvasgatni.
Köszönöm.
panelburzsuj 2012.09.01. 00:21:04
Török Gábort nem ismerem - nincs is róla véleményem.
TG, a népszerű médiaelemző, a tudomány lépcsein fölfelé baktató középifjú titán - az egy másik műsor. Az hányingerig emlékeztet meghaladottnak, sőt kiirtandónak beállított korszakok "társutasainak" fazonnyaira.
hegyilány 2012.09.01. 00:21:46
Nem jut eszembe a nick neve! de remélem magára ismer.
pont.
jó éjszakát!!!
:(((
conmorientes 2012.09.01. 00:27:18
Elnézést, de félreértettél, bizonyára az én hibám. Az elektori kifrjezésre mondtam, hogy javasol jobbat :)))))
De ha már megtiszteltél egy alternatívával, engedd meg hogy véleményezzem.
Mindamellet hogy bizonyosan az emberi tényező mindennek az alapja, számomra az látszik hogy a képviselők nagy többsége egyszerű báb az őket fenntartó hatalom kezében. Vannak olyan választókerületek ahol egy cerkóf is nyerne megfelelő párt támogatással.
Ezért ötleted vonzónak tünne ha hetente lennének vàlasztások ezért néhány évtized alatt eseteg diszkvalifikálódna, kikopna a legrosszabb politikai gerinctelen réteg is.
A fejlődés lehetőségét a döntést hozók radikális méretű kiterjesztésében, amelyet az elmúlt húsz év technológiai robbanása lehetővé tesz, és a kézzelfogható politikai felelősség megteremtésében
látom, de ez utóbbi egy a választási rendszer reformjánál is nagyobb falat, ráadásul tényszerűen és egyértelműen azon alapszik, mivel a hatalom gyakorlásával kapcsolatos következmények korlátok közti alkalmazása csak ugyanazt a széles kört illeti akik a hatalmat biztosították.
Ez pedig nem fantazmagória, mert már van példa, lásd Izlandot.
Mivel az írásodból jogi képzettség tör elő, egyszerű indokolásul hivatkoznék a méltánytalanul elfeledett népfelség fogalmára...
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 00:30:28
KI lehet az a rózsaszín pólós beltenyésztett bambamarha Török mellett?
nol.hu/kep/778375
Az arca alapján legalább annyira le van épülve szellemileg, mint Orbán.
Pár év elvtársúri pálinkázás, think-tank beli drogozás után Török is ugyanígy fog kinézni, ez ám a nagykarrier :))))
panelburzsuj 2012.09.01. 00:43:29
Tipp: pár hete valami ákombákom fodbalszervezetet emlegetett TG. Hogy annak is adományozna a reá záporozó fényből...
Úgyhogy azt a markánsarcút inkább fociban keresd, ha ennyire rá vagy cuppanva.
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 00:44:59
"Press StatementPatrick Ventrell
Acting Deputy Spokesperson , Office of Press RelationsWashington, DC
August 31, 2012
The United States is extremely troubled by the news that the President of Azerbaijan pardoned Azerbaijani army officer Ramil Safarov, who returned to Baku today following his transfer from Hungary. Mr. Safarov had been serving a life sentence in a Hungarian jail for murdering Armenian officer Gurgen Margaryan during a 2004 NATO training event in Budapest.
We are expressing our deep concern to Azerbaijan regarding this action and seeking an explanation. We are also seeking further details from Hungary regarding the decision to transfer Mr. Safarov to Azerbaijan.
We condemn any action that fuels regional tensions.
www.state.gov/r/pa/prs/ps/2012/08/197250.htm
conmorientes 2012.09.01. 00:52:15
A jelenlegi politikai elit megszűnésére tényleg volna tömegigény :))
De valamiért úgy tűnik, csak úgy maguktól belátásból ezt a szivességet nem fogják megtenni.
Az is nagy igazság hogy a politikai elitet általában csak valami forradalom jellegű forma szokta egyszerre és teljes mértékben lecserélni valamint a társadalmat észhez téríteni, de ezzel meg az a baj hogy senki nem tudja előre figyelmeztetni a későbbi ártatlan áldozatokat, meg azokat akik nem kívánnsk benne résztvenni, hogy a tartama alatt békésen elmehessenek nyaralni :))))
Viccen kívül ebben is van már egy követhető példa, az pedig a Franco diktatúra utáni Spanyolország és egy János Károly nevű született és nem választott király. Ő elérte a leszámolás helyett egy össztársadalmi megbékélès bekövetkezését. Ennek eredményeként 25 év alatt a mérhetelenül szegény Spanyolország felzárkózott a fejlett Európához......
Nekübk sem ártana egy ilyen személyiség mindegy mi volna a titulusa. De itt csak mini Fracokat látok....
Putyilov gyári melós 2012.09.01. 01:08:37
Szerintem épp ideje egy akár véres elitcserének, 25 éve se szabadott volna a valódi forradalomtól megijjedni és átadni az országot az elitek egymás közti zártkörű mutyijának.
A magyar elit egyszerűen nem féli a népet, azt hiszi bármit megtehet velünk, mindent lenyelünk, mert birkák vagyunk és örülünk, ha acsarkodhatunk egymásra.
Itt az ideje, hogy megtanulják az ellenkezőjét, ha véres lecke kell ehhez, lámpavasak, akkor legyen!
márta)) 2012.09.01. 07:22:30
Barack Obama amerikai elnök közleményt adott ki ennek kapcsán, amelyben mélységes aggodalmát fejezte ki, hogy Azerbajdzsán elnöke kegyelemben részesítette a Magyarország által pénteken kiadott, életfogytiglani börtönbüntetésre ítélt Safarovot.
Magyarország ezzel egy feszültségekkel teli térség problémáinak kellős közepébe csöppent bele. "
www.portfolio.hu/gazdasag/bekerultunk_a_nemzetkozi_hirekbe_obama_is_megszolalt.172175.html?utm_source=hirstart&utm_medium=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator
Emellett az Egyesült Államok magyarázatot vár Magyarországtól Safarov Azerbajdzsánba történő elengedése kapcsán. "
(kommnetár nélkül, részemről)
hegyilány 2012.09.01. 07:32:00
Az azeri-örmény feszültség forrása
Karabah miatt az Örményország és Azerbajdzsán közötti viszály a posztszovjet térség egyik legrégibb, úgynevezett befagyott konfliktusa - írja az MTI. Sztyepanakertben 1991. szeptember 2-án kikiáltották a Hegyi-Karabah Köztársaságot. Ezt Baku nem ismerte el. Az Azerbajdzsán, valamint az Örményország által támogatott Karabah között ezt követően megkezdődött háború különböző becslések szerint 15-25 ezer ember életét oltotta ki, 25 ezren sebesültek meg, több százezer ember elmenekült lakhelyéről. 1994 májusában fegyverszünet jött létre, amelynek nyomán Azerbajdzsán gyakorlatilag elvesztette az ellenőrzést Hegyi-Karabah felett.
Azóta Azerbajdzsán és Örményország között folynak a tárgyalások a konfliktus békés rendezéséről az Oroszországot, Franciaországot és az Egyesült Államokat tömörítő úgynevezett Minszki csoport közvetítésével. "
Miért is? Hát ezért.
:(
Khal Drogo 2012.09.01. 07:55:06
www.origo.hu/itthon/20120831-nem-kap-tankokat-a-tek.html
Szóval készül a TEK a zordabb időkre.
hegyilány 2012.09.01. 08:51:49
Mindenki mást mond: eltérően ítélik meg a pártok Kolláth György kijelentéseit. Az alkotmányjogász azt mondta, hogy a választási rendszer átalakítása során eljöhet az a helyzet, hogy a demokratikus ellenzéknek meg kell fontolnia a választástól való távolmaradás lehetőségét.
Az MSZP indulna a választásokon, az LMP frakcióvezető-helyettese szerint viszont nem zárható ki, hogy a kormány intézkedései miatt az ellenzék nem vesz részt egy választáson. Kolláth György közben agyhalottnak nevezte válaszában Deutsch Tamást, aki tegnap lehülyézte az alkotmányjogászt. "
atv.hu/cikk/20120831_agyhalott_kemeny_valaszt_kapott_a_hulyezo_dajcstomi
Hát! Ja. A politikai kultúra...............
:(
menőmano 2012.09.01. 08:58:23
A "Fidesz fenegyereke" :)) meg a Twitter.
Hát! Komolyan.............
Én már azt sem tudom, hogy nevetni kell e , vagy sírni?!!
:))
menőmano 2012.09.01. 09:01:34
Hát! csak tessék harcolgatni. S tessék megfelelő létszámú híveket is gyűjteni hozz.
Hát! komolyan..............
menőmano 2012.09.01. 09:03:50
Na megyek a dolgomra.
dr. Bubó 2012.09.01. 09:04:21
"We are communicating to Azerbaijani authorities our disappointment about the decision to pardon Safarov," Vietor added in a statement.
"This action is contrary to ongoing efforts to reduce regional tensions and promote reconciliation. The United States is also requesting an explanation from Hungary regarding its decision to transfer Safarov to Azerbaijan."
dr. Bubó 2012.09.01. 09:37:19
ha még a III. világháborút is képesek egy pár hónap előnyért kirobbantani
a jó viszonyt felépíteni évtizedek voltak...
aztán jön egy HITVÁNY (alkalmatlan+gerinctelen) BŰNSZERVEZET
és sec perc alatt hazavág mindent...
ki a felelős? CSAK-A-FIDES
Khal Drogo 2012.09.01. 09:58:46
A hülyék jellegzetessége hogy selejt döntéseket hoznak.
Khal Drogo 2012.09.01. 10:16:41
dr. Bubó 2012.09.01. 10:18:02
és a fides szavazók is... 2 706 292 félázsiai birka... szánalmas ország...
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.09.01. 10:29:07
Faszon kívül annyi mindennel lehet még érvényesen szavazni. Lásd fenn a tragbakkok közt a Szavazási lehetőségek írásom.
Khal Drogo 2012.09.01. 10:29:20
Éljen a kiegyensúlyozott tömegtájékoztatás! Éljen a Párt! Éljen a Kedves Vezető!
Balt 2012.09.01. 11:24:38
szoja122 2012.09.01. 11:41:34
"Arról pedig hogy mit jelent a 2/3-os többség tudnánk sokat mesélni"
Mondod célozva az MSZP esetleges 2/3-ára...
Rövid az emlékezeted, volt már nekik 2/3-uk, sőt nagyobb mint a Fideszé!
Ugyanazt tették, mint most a Fidesz?
Azért Gábor legyünk tárgyilagosak, mint kívülállónak ezt tudnia kellene...
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.09.01. 11:42:43
szoja122 2012.09.01. 11:50:55
A bojkott, amúgy tényleg őrültség.
De nem ezt kérdezték tőled a legtöbbet, hanem a VOSZ-on elhangzott Orbán beszédet.
Miért nem erre reagáltál????
Ha nem teszed közre a kérdéseket, akkor nyugodtan lehet ilyet állítani.
Ez nem bizalmatlanság, ez demokratikusabb...
szoja122 2012.09.01. 11:53:15
Az ország (beleértve a jobb oldalt) sorsa pedig abszolúte nem számít.
dr. Bubó 2012.09.01. 14:11:28
"Ma délben őrnaggyá léptette elő a Budapesten örmény katonatársát megölő Ramil Safarovot Safir Abiyev azeri védelmi miniszter."
graycivil 2012.09.01. 16:27:11
És nem is igazából azért, mert az azeriek ebben ne lennének esetleg szavatartóak. Hanem azért, mert ha pénzt kapunk egy "gyilkostámogató" rendszertől, akkor semmi sem mossa le El Curoról a "diktátorok megvesztegetettje" bélyeget. És akkor veszélybe kerülhetnek akár az EU-s pénzek is. Nem jogilag, hanem morális megfontolásból.
graycivil 2012.09.01. 16:29:39
graycivil 2012.09.01. 16:32:14
Novruz Mammadov, az azerbajdzsáni elnök külügyi vezetője egy azeri hírportálnak elmondta, hogy egy évig folytak a titkos tárgyalások Magyarországgal és Ramil Safarov kiadatásában döntő szerepe volt a magyar miniszterelnök azeri látogatásának."
atv.hu/cikk/20120901_azerbajdzsan_donto_szerepe_volt_a_kiadatasban_orban_viktor_latogatasanal?source=hirkereso
graycivil 2012.09.01. 16:34:25
"„Ezzel egyidőben Ilham Aliyev elnök felügyelte az egyeztetéseket a magyar és azeri rendészeti erők között. Az ügyben döntő szerepe volt annak a megegyezésnek, melyet Orbán Viktor magyar miniszterelnök azerbajdzsáni látogatása alatt értek el”- magyarázta Mammadov"
Ezt már nem lehet tagadni! F.Y!DESZ
Mariann19 2012.09.01. 16:45:34
Tudod, van a "pártfegyelem", mely kifejezés elfedi a képviselők valódi funkcióját. Ugyanis klasszikus feladatuknak két nagy csoportja létezik, mégpedig a társadalompolitika és a lokális érdekképviselet.
A társadalompolitikai kötelezettségek teljesítése, úgy mint alkotmányos jogok, demokrácia, jogegyenlőség nálunk a törvényhozás tapasztalatai alapján nem valósul meg. Kár lenne példákat felsorolni, úgyis tudod az utóbbi idők gyakorlata alapján, hogy melyek ezek. Nem kell csak például az únió általi kötelezettszegési eljárásokra gondolni, de bizonyos szabályozások az állampolgárok körében is ellenszenvet és az igazságtalanság érzetét keltették.
A választott körzetek képviselői a lakossági érdekképviseletet kénytelenek alárendelni a protekcionista gazdasági gyakorlatnak. Ezzel a kör bezárult.
Ilyen előzmények és felismert hibás kormányzási hibák alapján lehet elindulni tételesen a korrekciók kérdésére. Itt meg az a kérdés, hogy kit válasszunk döntéshozóknak a javítások megkezdésére.Véleményed alapján a döntéshozók radikális kiterjesztése lenne a megoldás. Ezt hogyan érted, valamint milyen összefüggést látsz a technika robbanásszerű fejlődése és az előző mondatomban foglaltak szerint?
Utolsó mondatodra és benne a népfelség felemlegetésére Pozsgay Imre jut eszembe, aki virágkorában használt ilyen veretes szavakat, melyek azóta kikoptak a szóhasználatunkból, valamint a tartalma is érvényét veszítette.
Végül elnézést a kései reagálásomért.
conmorientes 2012.09.01. 17:02:33
Bármely gondolatom szívesen megosztom, de a feltett kérdéseidre adandó válasz ezt a komment adásra létrehozott keretet egyrészről meghaladja, másrészről pedig a mai megnyilvánulása okán Török Gábor látogatottságát és kattintás számát soha többé nem kivánom növelni.
Privátban küldhetsz bármit a "szabadlevélre". Remélem érted...
graycivil 2012.09.01. 17:07:07
Ha ettől nem mond le, akkor örökre elásta magát külföldön is. Bár sajnálom, hogy ebbe a szarba belerángatták. Őt még (eddig) egyértelműen az elfogadható fydeszesek közé soroltam.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.02. 19:17:50
Újraolvasásra (visszatértem megnézni, hátha tévedtem), viszavonom az „aljas ” szó használatát. Ez indkolatlan volt és csak még jobban kisiklató. De akárhogy nézem, nem értem mi köze ahhoz a kommentérodnak amit mondtam. Valami egész másról szól az egész.
Nem várok erre semmit, tényleg nem, csak helyesnek tartottam elismerni a reakcióm túzottságát.
conmorientes 2012.09.02. 20:52:22
Az önkritikát akceptálom.
Tudás, tisztánlátás azonban csak annak osztható aki nem merült még annyira el saját talmi tökéletességében hogy nem képes más álláspontját végig gondolni.
Ha nem értek valamit akkor egyszerűen megkérdezem, nem pedig megsértődve támadok.
Mivel képes voltál a magatartásod átgondolni, nekem is képesnek kell lennem megmagyarázni ha valami nem tiszta, vagy nekef írásomban félreérthető volt. Tehát ha az átolvasás után van kérdésed, állok rendelkezésre.
Ultracivil 2012.09.05. 11:03:53
@török gábor:
Kedves Gábor!
Bár elemzéseid érdekesek és nagyrészt helytállóak, de azért vannak olyan dolgok. amiből erősen kiviláglik, hogy az a környezet, amiben mozogsz, az pont nem az, amiről időnként kritikát fogalmazol meg.
Nem jársz gyalog az utcán, nem vesz körül téged, (pl. a munkahelyeden) egy nagyobb tömegű közép, alsó közép, szegény, mély szegény réteg. Érezhető, hogy nem elegyedsz szóba azokkal az emberekkel, akik a választások több mint egyharmadát képviselik. Ezek pedig azok, akik a lakosság néha több mint egyharmadát képviselik, azaz a „Nem szavazók”.
Az elmúlt parlamenti választásokon, volt szerencsém kopogtató cédulát gyűjteni egy alulról szerveződő pártnak. Alapos ember révén nagyon fontosnak tartottam azt, hogy ne csak gyűjtsek, hanem megismerjem az emberek problémáját, elbeszélgessek velük. Valahogy erősen érdekelt az, hogy mitől passzívak az emberek akkor, amikor a saját jövőjük a tét. Ugyanakkor a munkahelyi beszélgetések is érdekesek voltak, ahol egy viszonylag széles vertikum véleménye jelent meg. Nem vagyok szociológus, elemző, nem vezettem ezekről a véleményekről statisztikát és a mintavétel sem reprezentatív. Számomra az eredmény azonban nagyon világos.
A „Nem szavazók” nem lusták. A nem szavazóknak pusztán elegük van, megfáradtak, dacolnak vagy sodródnak és sajnos sokan beletörődtek. 22 éve nem azt kapják, amiért érdemes lenne küzdeni, amiért érdemes lenne akárkire is szavazni. 22 éve azt tapasztalják, hogy kisemmizik Őket, hogy így vagy úgy megszűnik a munkahelyük, folyamatos a fenyegetettségük, a kiszolgáltatottságuk. 22 éve tehetetlenül látják, hogy van viszont olyan réteg, akik teljesen érdemtelenül, nem a tehetségük vagy kitartásuk, de inkább mások, a legtöbb esetben az ország terhére zsebelnek be milliárdokat. 22 éve tapasztalják, hogy az általuk vagy mások által megválasztott parlamentben a dilettantizmus, az önzés, a széttartás, a hatalom eszetlen gyakorlása, a pazarlás, a korrupció és ezek bűnös keveréke dominál.
22 éve nem érzékelhető a Népfelség szolgálata.
Szomorú, hogy ezek után egy politikai elemző azt a következtetést vonja le, hogy ezek az emberek bojkottálnak, kvázi bűnösek.
Nem Gábor! Más a gyökér ok!
A hiteltelen politikusaink tették azzá ezt a több milliós tömeget, amivé lett. Mert bízhatsz benne, hogy a „Nem szavazók” túlnyomó része elmenne szavazni, ha volna alternatíva, ha volna olyan hiteles szervezet, akiben meg lehetne bízni.
Az utolsó 100 komment: