sze 04
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Változhat a kormány hozzáállása a Safarov-ügyhöz? 2012.09.07. 22:39:06
Trackback: Menteni a menthetetlent 2012.09.05. 11:41:11
Trackback: Kiút a Safarov-botrányból 2012.09.05. 09:18:36
Trackback: Pityinger nem reménytelen? Vagy igen? 2012.09.04. 22:38:14
Trackback: Emberkereskedelem ára 2012.09.04. 22:28:43
Trackback: Emberkereskedelem ára 2012.09.04. 22:28:39
Trackback: Bajnai Gordon mém akar lenni 2012.09.04. 20:37:52
Trackback: Gagyi faxot lobogtatva bizonygatja ártatlanságát a baltás gyilkos kiadatásában a kormány 2012.09.04. 20:16:27
Trackback: Elhajtották Orbánt az azeriek a picsába, miután eladta hazája becsületét 2012.09.04. 20:13:11
Trackback: Ha nem pénzért, akkor miért? 2012.09.04. 20:06:20
Trackback: Ha nem pénzért, akkor miért? 2012.09.04. 20:06:16
Trackback: Ha nem pénzért, akkor miért? 2012.09.04. 20:05:44
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
panelburzsuj 2012.09.06. 23:22:39
Én se állítottam, hogy kényszerítenél.
Kívánatosnak állítod be azt, amiben magad otthon érzed. A relativista tehetelenkedésben és nyekergésben.
És általánosnak. Ez benne a maxima.
(Egyébként már tegnap este beugrott, hogy az effajta sirámözön honnan is olyan ismerős: Wormtail... A gugli a barátod.)
6.Lenin 2012.09.06. 23:39:26
"Kívánatosnak állítod be azt, amiben magad otthon érzed."
A magam számára mindenképpen, mások + nem nagyon izgatnak.
Vagyis, most nem írom a teljes igazságot.
Érdekel, mások miként gondolják a saját életüket. Az különösen érdekes benne, mindenki magát tökéletesnek képzeli.
Nyilván én is, miért lennék más, de mások számára nem biztos megfelelne az én elképzelésem és ez fordítva is igaz.
Miért is hagynám, mások kényszerítsenek rám olyasmit, amit nem kedvelek?
Unatkozom esténként, és már elég néhány óra alvás, hát itt tépem a szám.
Ne olvass,ha nem érdekel. Én sem olvasom el mindenki hsz-át.
Na, pá, most már tényleg.
Putyilov gyári melós 2012.09.06. 23:48:52
Fater, én 17 éves korom óta soha nem vártam senkitől semmit.
Amim van, az mind magamtól van.
Te meg Istenként emlegeted a zsebsztálinodat úgyhogy valamit vársz cserébe tőle(lehet, hogy csak annyit, hogy Istenként imádhasd)
Méghozzá valszeg azért, mert fiatalkorodban is lelkesedtél értük és Orbán dumája a fiatalkorodra emlékeztet.
Ti vén hülyék min ilyenek vagytok, Rákosi dumái alatt még felállt a farkatok és jól megkúrtad a DIVSZes csajokat pártaktíva után, azt hiszed idővel Orbán alatt is fel fog. Nosztalgia az ifjúság után.
Vállalkozó soha nem lehettél, ahhoz túl szervilis és önálló gondolkodásra, önálló döntésekre képtelen vagy.
Külföldön se hinném hogy voltál, legfeljebb szibériai kirándulásra vihettek a towarisok.
Ha te 6 évet éltél volna külföldön egy normális országban, akkor lenne reális világképed.
De neked nincs.
Neked jó volt Rákosi, Kádár és most Orbán seggéből nézni a világot és még büszke is vagy a szolgalelkűségedre, hogy csak folytonos kussban kibekkelted az egész életed.
Nincs neked gyereked, unokád, sőt, még feleséged se, csak egy besavanyodott öreg vagy, akinek legfeljebb egy kutyája van, amelynek előadod a magvas bölcseleteidet, amelyeket aztán jól meg is cáfolsz, de a kutya csak bólogat.
Putyilov gyári melós 2012.09.06. 23:51:57
Tegnap a nacionalizmusokról szóló vitánkban, mintha benned lett volna egy bullshit generátor, olyan aszékelyekes pozitív, csak paneldumára futotta :O))))
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 00:18:47
A képek hogy férnek be a konformista világodba?
Vagy azokat nem érzékeled, hogy valami baromira rosszul és igazságtalanul van berendezve ebben az elqrt világban?
Én már ilyeneken nőttem fel :O)))
youtu.be/1jpZnltaRBw
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 01:26:35
Ebből a fasziból se lesz USA elnök!
"Filmbe illő - az amerikai elnökjelölt lopott adótitkaival zsarolnak"
www.vg.hu/kozelet/filmbe-illo-az-amerikai-elnokjelolt-lopott-adotitkaival-zsarolnak-385416
Talán nem véletlenül küldte Orbán Kumint a demokratákhoz, Szíjjártó csontig valóbenyalását kompenzálni.
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 01:32:40
Remélem lassan kikéri valamelyik kaukázusi ország, hogy bíróság elé állítsák :O)))
"Az Egyesült Államok elítéli az azeri kiadatást
MTI
2012. szeptember 6., csütörtök 23:43
|
Az Egyesült Államok elítél minden olyan lépést, amely szítja a feszültséget a kaukázusi térségben, ezért mélyen csalódott amiatt, hogy Magyarország átadta Ramil Safarovot Azerbajdzsánnak - jelentette ki csütörtöki sajtóértekezletén Patrick Ventrell, az amerikai külügyminisztérium helyettes szóvivője.
„Elítélünk minden olyan lépést, amely szítja a regionális feszültségeket, ezért vagyunk olyan mélyen csalódottak Magyarország döntése miatt, hogy átadta őt Azerbajdzsánnak" - mondta a szóvivő.
Ventrell kijelentette, hogy az Egyesült Államok továbbra is fenntartja kapcsolatait mind Örményországgal, mind Azerbajdzsánnal a konfliktus békés megoldása és a feszültség csökkentése érdekében."
index.hu/kulfold/2012/09/06/az_egyesult_allamok_eliteli_az_azeri_kiadatast/
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 01:41:32
A kisember, a hatalmas egójával elérte amire 30 éve vágyik, bekerült a világpolitika tényezői közé.
Most már figyelnek rá nagyfiúk.
Kb. úgy, mint Kadhafira, a Kim családra, Asszadra és a hozzájuk hasonló veszélyes diktátorokra, akik bármire képesek a hatalomért!
Ennek az embernek politiki értelemben vége, politikai hulla, persze még a politikai hullája alá temetheti egész Magyarországot maga mellé a sírba.
Ha hagyják neki!
Na Török, látod ez egy mélyebb elemzést érdemlő téma, egy ember vagy egy ország a fontosabb?!
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.09.07. 02:12:57
:D
szoja122 2012.09.07. 05:22:28
Mind ketten aljas gyilkosok voltak.
Osama tömeggyilkos volt. Több ezer ártatlan ember halála fűződik nevéhez. Nem érdemelt más.
Azzal hogy egyáltalán leírtad (még ha explicite nem is mondtad) megpróbálod relativizálni Safarov bűneit.
És van képük konzervatív kereszténynek vallani magukat az ilyen emberek.
Olvasd el a tíz parancsolatot.
Szégyellheted magad!
szoja122 2012.09.07. 05:36:08
A Jobbik "áldásos" tevékenységének köszönhetően várható volt.
Mint ahogy az is, hogy a hatóság egésze másként fogja kezelni a két gárdát.
"Őrizetbe vették a Roma Gárda vezetőjét"
index.hu/belfold/2012/09/06/orizetbe_vettek_a_roma_garda_vezetojet/
Az erőszakszervezet kizárólag állami monopólium egy demokráciában.
A Magyar Gárda tevékenységét, rég már be kellett volna szüntetni.
Ebben a szociknak is "elévülhetetlen" érdemük van...
hoplita 2012.09.07. 06:50:46
Hát...asszem te még nem nőttél fel.
@szoja122:
Lépjél be, köcsög...belevaló gyerek vagy te.:))
hoplita 2012.09.07. 06:53:54
".....Osama tömeggyilkos volt. Több ezer ártatlan ember halála fűződik nevéhez. Nem érdemelt más...."
Nyihahahahahahahaha....!!!!!
Ennyit rólad.)))
Egy igazi kötőféken vezethető idióta vagy, egy Isten barma.:))))
jjulie 2012.09.07. 07:31:56
rég tisztázott kérdés: a magyarság, a haza, az ország érdeke az orbán
ezért szaladgált érte félrészegen az utcákon a @hoplita: falubolondja is forradalmárként
dr. Bubó 2012.09.07. 07:44:55
ne azt nézd amit hazudnak... hanem amit MEGTETTEK... ennek a kormánynak azt se hisem el ha kérdezzz... ez a HAZUGSÁG BALTÁS kormánya...
C I G Á N Y K O D Á S
ban ők a császárok (na jo azer óta másodikok csak...)
dr. Bubó 2012.09.07. 07:47:14
nem tejjesen...
ők ehhez a jól szervezett bűnszervezethez képest (fides mafia) ministránsok voltak...
dr. Bubó 2012.09.07. 07:57:23
kb. BŰNSZERVEZETBEN elkövetett HAZAÁRULÁS...
dr. Bubó 2012.09.07. 08:02:00
nyünyüge 2012.09.07. 08:12:24
Az igazság kedvéért tegyük hozzá, hogy a Várbazár "lerohasztásában" legalább akkora szerepe volt a Nagy Gábor Tamás által vezetett I.kerületi önkormányzatnak, mint bármelyik előző kormánynak.
magyarnarancs.hu/belpol/egy_meg_nem_kezdett_rekonstrukcio_kronikaja_-_allva_var_a_varbazar-65944
jjulie 2012.09.07. 08:39:11
hahaha nagy felhatalmazás, nagy változás, kismagyarország nem ország, orbániai seggszájúság mennyország, hahaha
dr. Bubó 2012.09.07. 08:40:37
akkor maradhatunk annyiban hogy a fides mafia egy bűnszervezet, ami épp
HAZAÁRULÁST, NEMZETVESZTÉST és ORSZÁG ELLENES bűnöket követ el...
Khal Drogo 2012.09.07. 08:47:12
A sárvári frakcióülésen a KDNP által szorgalmazott témákra - családi csődvédelem, családi adózás kiterjesztése, polgári törvénykönyv módosítása és a kegyeleti jog bizonyos rendelkezései - rátérve Harrach Péter azt mondta: az egyik legkonkrétabb javaslatuk a családi adózás kiterjesztésére vonatkozik, amely azokat érintené, akik személyi jövedelemadójukból nem tudják levonni a kedvezményül szolgáló teljes összeget.
Náluk a munkavállaló által fizetett járulékokból tennék levonhatóvá a hiányzó részt. Az indítványról a politikai megállapodás megszületett, így 2014 januárjában bevezethető az intézkedés - jelezte.
---
Az a jó hogy eleve a GDP 2%-át kitevő lyuk tátong a jövő évi költségvetésben. A munkahelyvédelmi terv miatt már 4,5%-os a várható hiány, ezzel gondolom 5% fölé fog menni a mutató.
Szomorú dolgok várhatóak hamarosan kis hazánkban.
Főgebra 2012.09.07. 08:48:21
"Merjen buta lenni a kormány!"
"Budapest hibáztassa önmagát - javasolja a kormánynak az a nem nyilvános háttéranyag, amit a Magyar Külügyi Intézet készített az azeri baltás gyilkos kiadatása kapcsán (az intézet a Külügyminisztérium háttérintézménye)."
" 'Merjünk buták lenni!' alcím alatt összegzett kommunikációs javaslat a következő fordulatokat ajánlja: 'azt hittük, hogy az azeri minisztériumtól kapott ígéret elegendő, és nem számítottunk rá, hogy azt egy elnöki rendelet felülírhatja.' A magyar félnek fel kell vállalni az inkompetencia vádját is: 'Azerbajdzsán messze van', 'nincs a térséghez igazi magyar szakértelem', 'nem ismertük az azeri jogrendszer működését'.
index.hu/belfold/2012/09/06/merjen_buta_lenni_a_kormany/
Khal Drogo 2012.09.07. 08:49:08
Na azt figyeljék amit mondok. Ő szólt előre :)
teevee 2012.09.07. 09:29:28
2012. szeptember 5. szerda, 10 óra:
Orbán Viktor közlése szerint már az ősszel lezárulhatnak az IMF/EU-tárgyalások. A menetrend szerint haladnak az egyeztetések az Európai Unió (EU) és a Nemzetközi Valutaalap (IMF) tárgyalóival, és a kormány a tárgyalások gyors lezárására számít, már az ősszel – mondta a miniszterelnök külföldi hírügynökségek tudósítóinak szerdán, Budapesten. Közölte: noha vannak még vitatott kérdések, a tárgyalások jól haladnak. A labda most a magyar térfélen van – jegyezte meg a kormányfő, utalva az ajánlásokra készülő magyar válaszra. A megállapodás egyik akadálya lehet a jegybanki tranzakciós adó, ami az Európai Központi Bank szerint veszélyezteti a Magyar Nemzeti Bank függetlenségét. Orbán Viktor azonban bizakodásának adott hangot a megállapodás sikerét illetően. (MTI)
2012. szeptember 6. csütörtök, 8 óra:
Tájékoztatást kapott szerda este a Sárváron ülésező Fidesz–KDNP-frakció a kormánytól a Nemzetközi Valutaalap (IMF) feltételeiről. A Magyar Nemzet szerint a következőket kéri a Valutaalap: nyugdíjak csökkentése; nyugdíjkorhatár-emelés; családi pótlék csökkentése; személyi jövedelemadó-emelés; privatizáció; utazási kedvezmények csökkentése; bürokrácialeépítés; általános, értékalapú ingatlanadó; önkormányzatok kiadásainak csökkentése; bankadó eltörlése, pénzjuttatás a bankszférának. A lap szerint az ismertetett feltételeken túl a megállapodás akadálya lehet a jegybanki tranzakciós adó, ami az Európai Központi Bank szerint veszélyezteti a magyar jegybank függetlenségét. (Magyar Nemzet)
2012. szeptember 6. csütörtök, 11 óra:
Giró-Szász András kormányszóvivő kérdésre válaszolva közölte, hogy nem kívánják kommentálni az IMF feltételeire vonatkozó találgatásokat, ezekről, mint mondta, Orbán Viktor kormányfő a parlamentben fog tájékoztatást adni hétfőn. (MTI)
2012. szeptember 6. csütörtök, 15 óra:
Orbán nem vár. "Ezen az áron, így nem" kell biztonsági, pénzügyi garancia a Nemzetközi Valutaalaptól (IMF) és az Európai Uniótól - jelentette be a Fidesz-KDNP-frakció döntését csütörtökön Orbán Viktor miniszterelnök Facebook-oldalán, utalva a sajtóban megjelent IMF-kölcsönfeltételekre. (MTI)
__________________________
Avagy rémhírterjesztő ugyanonnan...
hirek.msn.mainap.hu/gazdasag/nem-is-letezik-a-10-pontos-imf-lista-36596/
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 09:34:33
Pávatánc a kétbites csápolóinak!
"Ne azt figyeljétek amit mondok!"
Pont az ellenkezője az igaz, alíg várja már, hogy végre jöjjön az IMF és aláír ő bármit!
A 2 bites idiótákat viszont valamivel kell hergelni, az azeri gyilkoskupeckedés után és a bekövetkező csőd előtt.
Orbán pont olyan, mint egy kényeskedő, fehérmájú kikapós feleség, hisztizik, ha megfogja a szomszéd pasi a kezét, a tisztességéről nyafizik, de alíg várja, hogy jól megkeféljék, persze úgy, hogy ha betoppan a férje, akkor erőszak áldozatának tűnjék!
Orbán nemcsak kupec, hanem szemforgató ordas kurva is :O)))
márta)) 2012.09.07. 10:04:08
Úgy tekintjük, hogy az azerbajdzsáni és magyar hatóságok tevékenysége szemben áll azokkal a nemzetközi erőfeszítésekkel, köztük elsősorban az EBESZ Minszk csoportjának erőfeszítéseivel, amik a térségben zajló konfliktus intenzitásának csökkentésére irányulnak.” – nyilatkozta a szóvivő, majd a történtek teljes körű vizsgálatára szólított fel."
Azerbajdzsán és Magyarország közös akciója utat nyitott arra, hogy az ilyen jellegű bűncselekmények újra és újra megtörténhessenek.” "
kitekinto.hu/europa/2012/09/06/moszkva_eliteli_safarov_kiadatasat
Kemény szavak, mondatok. Tehát, akkor, csak a Fidesz, s annak "hangja" szerint, lezárt az ügy?
márta)) 2012.09.07. 10:11:00
Orbán horror show-ja"
www.168ora.hu/itthon/orban-horror-show-ja-102069.html
Ha lenne, egy kicsit is) világos, egyenes,- vagy legalább egyesebb beszéd, akkor az ilyen, és hasonló jelzők, kritikák elkerülhetőek lennének.
Gondolom.
hm?
"IMF/EU - Orbán szerint még idén lesz megállapodás, Harrach is ebben bízik"
hetivalasz.hu/itthon/a-frakciovezeto-sem-tudja-mi-lesz-az-alternativ-javaslatcsomag-tartalma-54297
Tényleg?
inreallife 2012.09.07. 10:23:05
livengood 2012.09.07. 10:24:00
Ha professzionálisan az arcomba hazudnak reggeltől estig, napról napra, évről évre, akkor azt én nem tudom élvezni, ha ez a gazdaság politika része is. Mert egyébként ami hazug mi a fenétől lenne jobb bármilyen gazdaságpolitikához képest?
Csak hogy világosabb legyen: - ha nem vonják be a döntésekbe, sőt elrejtik az igazi szándékot a gazdaság szereplői elől (munkaadók, munka vállalók, befektetők, társadalom), akkor, hogy a fenébe lesz ebből siker? Nem ez döntötte romba a kommunista rezsimeket? Most is végig kell csinálnunk 40-70 évet? Teljesen el ment az eszünk, hogy nem merünk másban bízni, mert az talán még rosszabbul csinálná?
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 10:27:58
Ne vidulj Öcsi!
Ez megint egy kommunikációs öntököndöfés!
Mert az a túllihegés, hogy erre a szájaskodó romacsávóra a TEKet küldik, ti meg szabadon vonulgathattok, lőgyakorlatokat tarthattok, fegyverekkel bohóckodhattok azt mondta ki az állam, hogy a KüLöNFÉLE SZÉLSŐSÉGES GÁRDÁK ÁLLAMILAG JóVÁHAGYOTTAK, FÉLHIVATALOSAK.
Tegnaptól kb. a Párt Munkásőrsége státuszában vagytok még a vaknak is. :O)))
Ja és nem tudom olvastad-e ezt:
atlatszo.hu/2012/09/04/bemutatjuk-a-kuruc-info-tulajdonosat/
Ez a kulcsmondat, mert ez azt mondja, hogy a BM, a titkosszolgálatok falaznak a kurucnak, tehát kuruc a hatalom eszköze:
"valójában nem folytattak nyomozást és nem keletkeztek iratok, mert a kuruc.info ellen érkező feljelentések ügyében – központi útmutatás értelmében – automatikusan így kell eljárniuk."
Garamvölgyi elvtárs kurucon is fenn levő makogása ugyanezt erősíti.
Öcsi, ti már nem Jobbik vagytok, hanem a Fidesz egyik belső tagozata!
Jut eszembe, te milyen cugszführeri buliba nyaltad be magad, hogy mostanában megszüntél radikálisnak lenni? :O)))
És figyelted-e Garamvülgyi elvtárs makogását!
Putyilov gyári melós 2012.09.07. 10:34:05
Hehe, neked szól Orbán 7 fejű IMF elleni tündérmesés harca.
A valóság annál jóval szarabb.
Amennyire belendültek a pénzszórásba, még ezt az évet se húzzák ki!
"MNB: 661 millió euróval csökkentek a devizatartalékok
Augusztusban 661 millió euróval, 35,238 milliárd euróra csökkentek a jegybank devizatartalékai - ezt mutatják a Magyar Nemzeti Bank (MNB) honlapján pénteken megjelent legfrissebb adatok.
A tartalékok március óta először csökkentek a múlt hónapban a júliusi 323, és a júniusi 20 millió eurós emelkedést követően. A devizatartalékok augusztus végi szintje 2,537 milliárd euróval alacsonyabb a múlt év véginél és 2,317 milliárddal az egy évvel korábbinál, olvasható ki az MNB honlapján megjelent előzetes adatokból."
hvg.hu/gazdasag/20120907_MNB_661_millio_euroval_csokkentek_a_deviz
ssi 2012.09.07. 10:39:48
reggel egy ismerősöm hadart vmit Háry Jánosról és Pinokkióról ..
aztán leesett a tantusz, hogy Matolcsy és OV új elnevezései
viszont azt is mondta:
- OV-nek rossz lehet, hogy alíg bízik vkiben még a sajátjai közül is: Szíjjártót, Lázárt is irányítja, bár önmaguktól is igazodnak, Matolcsy álmodozása meg pont stimmel az ő személyiségéhez, aki a szaktudás fölé helyezi a merj nagyot álmodni és teljesen új rendszert építeni, mert akkor leszel te magad is nagy és erős, a gazdasági mutatóid, ill. aki diktálhat és bárkivel szóba állhat, s Habony Árpád is jól ismerve OV álmait, bevállalásait, kiborulásait, javasolhat neki szokatlan lépéseket is, hogy a kormány megvalósíthassa az újrázást
- kíváncsi, hogy az IMF vált-e stílust (kevésbé lesz alig látható, hallható), s a magyar kurucos virtus kapcsán sérül-e a tekintélye
- és kíváncsi arra is, hogy OV mikor érti meg, hogy a régiónk országai (Ny)Európához tartozva akarnak fejlődni és nem a magyar elmélet szerint külön úton és K-re nyitva
www.youtube.com/watch?v=6Gs0AH9bRsY
Khal Drogo 2012.09.07. 10:44:36
---
A Fidesz-falanx csak a képviselői fizetések esetében repedt szét Orbán mögött...
Akkor sosem látott lázongás tört ki.
Khal Drogo 2012.09.07. 10:47:07
A droidok pedig ünnepelni fogják.
márta)) 2012.09.07. 11:24:08
Bajnai Gordon szerint a Fidesz négy területen törte ketté a magyar társadalom meghatározó csoportjait. Ilyen a nemzethez tartozás ügye. A megosztás folyamata a kizáró kokárdás szavazással kezdődött, és „a haza nem lehet ellenzékben” jelszóval, majd a kettős állampolgárságról szóló szavazás hamis kérdésével folytatódott.
Ebben a baloldal pirruszi győzelmet aratott, ám olyan önző választ adott, amellyel hosszú távon elveszítette a társadalom nagy részének szimpátiáját. A második a modernizációhoz, a haladáshoz való viszony: az úgynevezett szociális népszavazás kérdéseivel alternatív jövőkép helyett a Fidesz ellenségképet alkotott, ésszerű és szükséges lépések helyett minden változtatás ellen sorakoztatta fel híveit.
– A jelenlegi kormány felmondta a társadalmi szolidaritást is, amikor az alul lévők voksaival győzött, hogy aztán csak a felül lévők érdekében politizáljon: egykulcsos adót vezessen be, csökkentse a rokkantak és segélyezettek bevételeit, esélyrombolóan alakítsa át az oktatási rendszert.
Bajnai idesorolta a választási regisztráció ügyét is, amelynek szerinte igen súlyos következményei lehetnek. Az ugyanis egyet jelenthet a kevésbé aktívak alkotmányos jogainak csorbításával, és azt üzeni: vannak, akik nem részei a politikai hazának, hatalomra lehet jutni az ő megkérdezésük nélkül is. Nem csoda, ha ők esetleg a jogállami kereteket feszegető módon próbálnák érdekeiket érvényesíteni."
www.168ora.hu/itthon/budapest-bajnai-modernizacio-valsag-fidesz-102006.html
Avagy) Kritikák és kézfogások"
Na.Igen! Szegények és gazdagok...............
:)
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 12:25:27
"az azerbajdzsáni és magyar hatóságok tevékenysége szemben áll azokkal a nemzetközi erőfeszítésekkel, köztük elsősorban az EBESZ Minszk csoportjának erőfeszítéseivel, amik a térségben zajló konfliktus intenzitásának csökkentésére irányulnak.”
Úgy néz ki, az EBESZ erőfeszítéseinek lőttek, és lehet, hogy az örmények megadják az állam-elismerést a Hegyi Karabahnak, amitől a békesség kedvéért eddig óvakodtak.
Nem véletlenül rohant oda Rassmussen NATO-főtitkár Jerevánba, és az azeriekhez is át akar menni.
"Ami pedig Jerevánt illeti, itt az idő, hogy elismerje Hegyi-Karabah függetlenségét. Az nyilvánvaló, hogy ezután nem folytatódhatnak az EBESZ égisze alatt ténykedő minszki csoport tárgyalásai, Örményország és Azerbajdzsán államfője pedig nem találkozik többé – zárja vezércikkét a Safarov-ügy regionális következményeivel az örmény [PanArmenian] hírügynökség."
nol.hu/archivum/mar_rohognek_orbanon_az_ormenyek
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 12:27:35
"A Fidesz-falanx csak a képviselői fizetések esetében repedt szét Orbán mögött...
Akkor sosem látott lázongás tört ki."
Igen? Most Sárváron? Mesélj...
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 12:33:38
"Csókolom merre van az előre?"
:DDDD Egy graz-i nyitásra gondolnék...
A magunkat hülyének tettetés politikája menni fog, annyira, hogy nem is lesz tettetés. Jobbat mondok, tettessük magunkat halottnak. Asszem állatvilágban van ilyesmi, hogy veszély esetén hullamerevséget imitál a szarba került egyed. :))
6.Lenin 2012.09.07. 12:36:44
Neked is gondjaid lehetnek a szövegértéssel+ a gondolkodással.
Olvasd el néhányx, amit írtam.
Khal Drogo 2012.09.07. 12:40:32
6.Lenin 2012.09.07. 12:45:47
Egy igazi kötőféken vezethető idióta vagy, egy Isten barma.:))))
A vesszőig leírtakkal 1 értek, de miért kell mindig olyasmivel folytatnod, amivel tönkre teszed a mondanivalód lényegét?
Elég lett volna csak annyit írnod, szoja122 éppen olyan megvezetett, mint sokan mások, csak ő, önmagán nem veszi észre.
A nekem írt válaszából ez nyilvánvaló.
Szerintem 1re inkább valóban szükség lenne 1 igazi Nemzeti Radikális Pártra (nem rasszista elvű), kár, hogy ez mindig félresikerül/félresiklik. Nem lehetne a Jobbik ilyen? Szerinted?
Khal Drogo 2012.09.07. 12:50:12
Egy képviselő addig támogat egy megszorítást, amíg nem rá vonatkozik. Szegedi Csanád is addig gyűlölte a zsidókat, amíg ki nem derült saját magáról hogy zsidó. Azóta már rabbihoz jár.
Főgebra 2012.09.07. 12:51:07
Általában a madarak csinálják, de ettől könnyesre röhögtem már egy párszor magamat. Jön az IMF, erre a reakció:
www.youtube.com/watch?v=we9_CdNPuJg
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 13:03:45
"a polgármesterség is szakmai múltnka fog számítani, akárcsak az ogy képviselőség."
Erre emlékszem. Öt év gombnyomogatás=egy államigazgatási főiskola (ha egyáltalán van még olyan).
A múltkorában láttam a tv-ben egy kísérletet a szarvasmarhák intelligenciájáról: az agyasabb fél óra alatt, a bambább néhány nap alatt megtanulta egy gomb megnyomását a kaja adagolásához. Következtetés: honatyáink egy marha szintjén állnak (bonobóktól, csimpiktől, papagájoktól messze lemaradva) következésképp egy marha simán lehet nálunk járási hivatal vezetője.
Végkövetkeztetés: ha igazi marhákra cserélnénk őket, a feladatot akkor is el tudnák végezni, de ez esetben hasznot is hajtanának a tejtermelésükkel. :((
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 13:13:56
"Jön az IMF, erre a reakció... :DDDD"
Ezt a technikát Gyurink már ezelőtt is alkalmazta :))) rossz nyelvek szerint ha felhívta valami potentát a zeutól, és cseszegetni kezdte valami ostoba ötlete miatt, akkor simán lebaszta a telefont mondat közepén. Ezért is kellett eltávolítani a gyakorlati tárgyalások környékéről.
Mondjuk Martonyiról nehezebb elképzelnem... :))
dr. Bubó 2012.09.07. 13:49:31
atv.hu/cikk/20120907_rona_ha_a_fidesz_kdnp_nem_fordul_szembe_a_kormannyal_alairtak_halalukat?source=hirkereso
dr. Bubó 2012.09.07. 14:03:59
mongyál le gyorsan minden fides mafiával kapcsolatos dógodról...
és amig ezek elpusztulnak addig szépen huzóggy meg a romok között a családoddal...
a legjobb szándékkal mondom Neked... Te még csak "egyet léptél" ezekkel
a bűnözőkkel... még van lehetőséged nagy veszteség nélkül visszalépned...
dr. Bubó 2012.09.07. 14:19:21
index.hu/belfold/2012/09/07/a_kdnp_onalloan_indul_esztergomban/
It’s the economy, stupid 2012.09.07. 15:00:24
„nevethetjük akár erkölcsnek, vagy bármilyen más faszságnak, a lényege mindig is az érdek marad.”
A drága jó eredeti Vlagyimir Iljics nem volt olyan döbbenetesen anyagias (vö: materialista) mint te :)) Az erkölcs nem egyenlő az érdekkel, maradjunk annyiban az egyszerűség kedvéért.
Szakmai szempontból megnézném magamnak azt a környezetet, amely ilyenné tett, vagy mondhatnám úgy, amely miatt gellert kapott az elvont értékek iránti érzékenységed kifejlődése.
Ha az Úristen/Természet ősanya úgy gondolkodna mint te, akkor lehetetlenné vált volna az élet számára az egysejtűek szintjéről történő továbbfejlődés. A te gondolkodásod a vírusé, amely akár meg is öli a gazdatestet saját érdekében, más kérdés, hogy ezzel öngólt lő, de nem képes ezt előre látni. Volt egy pillanata a fejlődésnek, amikor azonos funkciójú egysejtűek „rájöttek”, hogy együtt több esélyük van, és elkezdtek együttműködni: a csoport érdekét a saját egyéni érdekük fölé helyezték. Selye világhírű magyar professzor, rendkívül szellemesen és találóan „a sejtek altruizmusának” nevezte el a jelenséget. A te világképed szerint aggyal és tudattal rendelkező többsejtűek képtelenek arra, amire már sejt szinten képes az élővilág?
Az igaz, hogy az erkölcsiség mint szubsztancia feszültségektől terhes a társadalom, hagyományok, életmód stb. eltérő volta miatt de azért vannak univerzális etikai normák, amelyek érvényesek minden civilizált társadalomban (a természeti népeknél persze még nem, de ott egész mások az életben maradás esélyei is).
A probléma ott van, hogy bizonyos rezsimek saját céljaikra felhasználják, kifacsarják az emberek tudatlanságát. Oszama bin Laden tömeggyilkossága pl. kizárólag elmebetegek számára elfogadható, akik támogatják, módszeres agymosáson esnek át a táborokban, neki magának meg ugyanúgy a hatalom megszerzése volt a célja, mint az azeri diktátornak, vagy épp Idi Aminnak.
Hasonlóképpen az ártatlan embert legyilkolni álmában is mindenféle erkölcsi elvárásnak szembemegy, a diktátor meg felhasználja egy partikuláris érdek miatt a tanulatlan polgárai manipulálására.
Egyébként az iszlám sem enged szabadon gyilkolászni. (Iszlám jelentése béke, amúgy.) A Korán, ami pedig megengedi a bosszút (többek között ezért is gondoljuk mi keresztények elmaradottabbnak a muszlimokat) azt mondja:
"...ha valaki megöl egy embert - és nem megtorlásul gyilkosságért, vagy azért, mert gonoszságot terjesztett a földön - az olyan, mintha az egész emberiséget elpusztítaná, és ha valaki megment egy életet, az olyan, mintha az egész emberiséget mentené meg.”
A globalizáció egyik mellékhatása ezeknek az univerzális erkölcsi elvárásoknak a terjedése, nem véletlen, hogy mindenféle helyi erők a saját hatalmukat féltve hajuknál fogva előrángatnak nacionalista lózungokat, korlátozzák az ismeretszerzést, lezárják az internetet, mert az emberek felvilágosítása a végüket jelentené.
Főgebra 2012.09.07. 15:57:52
Az már tuti, hogy nem minket vizsgáltak!
Szerintük, már az állunkig ér a córesz!
"Ha ebbe az irányba megyünk tovább, 2020-ra az államadósság elérheti a GDP 100 százalékát – többek között ezek olvashatók abban az augusztus végi keltezésű, most az Index birtokába került levélben, amelyet az európai uniós szakértők írtak a júliusi hiteltárgyalások összefoglalásaként."
index.hu/gazdasag/magyar/2012/09/07/eubizottsaglevel/
Khal Drogo 2012.09.07. 17:03:31
---
Tehát a magyar adócsökkentés : 38,8-ról 48,8-ra történő emelés. Nem csoda hogy bekrepált a gazdaság. Ez volt a Matolcsy-féle sikerprogram. Tündérmese.
Khal Drogo 2012.09.07. 17:13:22
Ez 2010.06.07-én történt. Ez volt Orbán Viktor életének legnagyobb igazsága. Egyetlen baj volt ezzel. Az hogy magáról beszélt. Egy olyan ember mondta, akinek semmi sem szent, aki be akarja bizonyítani hogy nincs értelme semminek, aki nihilista és cinikus, a legrosszabb értelemben.
Önmagáról beszélt tehát, arról hogy vele az országnak nincs jövője.
Khal Drogo 2012.09.07. 17:16:25
2010.júl. Matolcsy: Az IMF szeptemberben vissza fog térni
2010.aug. Matolcsy: Ősszel újraindulnak a tárgyalások.
2010.szept. Matolcsy: Nem kötünk újabb negállapodást az IMF-el.
2011.máj. Matolcsy: Kipateroltuk az IMF-et.
2011.szept. Varga: Nem fordulunk az IMF-hez
2011.okt. Kósa: Nincs realitása egy újabb megállapodásnak.
2011.nov. Matolcsy: Tárgyalásokat kezdünk az IMF-el.
2011.nov. Kósa: Az IMF-el való szakítás gondolata sosem merült fel.
2011.nov. Matolcsy: Karácsony előtt kezdődhetnek a tárgyalások.
2011.dec. Lázár: Az IMF képviselői hazautaztak karácsonyozni.
2011.dec. Matolcsy: jan.10.-e körül kezdjük a tárgyalásokat.
2011.jan. Orbán: Akár egy nap alatt megegyezhetünk.
2012.jan. Orbán: Most már bármikor megkezdődhetnek a tárgyalások.
2012.jan. Varga: Márciusban kezdődhetnek a tárgyalások.
2012.márc.Fellegi: minél előbb el kell kezdenünk a tárgyalásokat.
2012.márc. Matolcsy: Már csak a jegybank elnök fizetésének kérdését kell rendeznünk..
2012.ápr. Orbán: Napok, legfejebb hetek kérdése, és elkezdjük...
2012.máj. Szijjártó: Bármelyik percben vagy másodpercben elkezdhetjük...
2012. máj. Fellegi: ..június után...
2012.jún. Orbán: Bármelyik pillanatban...
2012.jún. Varga: ..július-augusztus folyamán...
2012.jún.28. Varga: Októberig lesz IMF-megállapodás
2012.júl.19. Varga: Nem valószínű, hogy hiszünk az IMF-nek
2012.júl.25. Nincs közel az IMF/EU megállapodás Orbán szerint
2012.aug. Martonyi:..nekünk szükségünk van az IMF/EU-megállapodásra
2012.aug. Kovács Árpád: Kell az IMF/EU-megállapodás
2012.szept.5. Orbán: Már ősszel lezárulhatnak az IMF-tárgyalások
2012.szept.6. Orbán: Ezen az áron így nem
2012.szept.7. Orbán: lesz megállapodás a magyar kormány és az IMF között
nyünyüge 2012.09.07. 17:21:20
Hát bizony. Az élet nem habostorta.
Erdő Péter bíboros úr is csalódottan nyilatkozott, hogy ugyanannyi felajánlótól kevesebb pénz jött be az egyházi felajánlótól.
Mondjuk sok ész nem kellett volna hozzá előre látni, hogy az egykulcsos, 16 %-on rögzített SZJA csökkenteni fogja az SZJA 1%-ának összegét is, méghozzá éppenséggel a nagyobb jövedelműek esetében.
szoja122 2012.09.07. 17:51:24
Mindig is azok voltak, csak az olyan nagy marhák, mint hoplita nem vették észre....
szoja122 2012.09.07. 18:02:15
Azt nem értem, hogy azok a 2 bites (copyright: Putyilov gyári melós) Fidesz szavazók nem szédülnek el ennyi fordulat után?
Mi értelme volt ilyen gyorsan váltani?
Ennek így szerintem semmilyen politikai haszna nincs. Ha már bedobták várni kellet volna egy-két hetet.
Lehet, hogy Orbánnak szóltak az oligarchái, hogy így túl sokat veszítenek? Ezt Orbán nem mérte fől?
dr. Bubó 2012.09.07. 18:20:12
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/02/tetnelkuli_valasztas_jon/fullcommentlist/1#c7543390
és a révbe érés: a vip páhoj...
dr. Bubó 2012.09.07. 18:23:02
"senkinek nem lenne jó egy kétharmados győzelem. mégis nagyobb gondnak gondolom, h a jobbik is bejut(hat). hát ide jutott ez az ország: egy ELBALTÁZOTT endszerváltás eredménye, id est közös kudarcunk. "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/02/lehet_e_a_fidesznek_ketharmada_1/fullcommentlist/1#c7545687
nyünyüge 2012.09.07. 18:27:48
www.origo.hu/gazdasag/20120907-ez-az-europai-unio-augusztus-vegi-listaja-a-feltetelekrol.html
dr. Bubó 2012.09.07. 18:30:02
Gáborkám szeretnélek a porban látni, ahogyan térden csúszva bocsánatot kérsz...
"Török Gábor.
Hadd kérdezzek valamit.
Ha a Fidesznek kétharmada lesz, amivel akár alkotmányozhat is Viktor a konyhaasztalon,
hiszen egyben nincs vita, hogy Orbánnak nem fog ellentmondani senki,
szóval, ha ez lesz a helyzet, akkor beszélhetünk-e még egyáltalán demokráciáról?
Orbán diktatórikusan vezet, ezt minden híve is elismeri.
Tehát kezében a kétharmad, egy ember uralma az állam minden funkciója fölött.
Szóval érdemes lesz-e akkor még demokráciáról beszélni? "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/02/lehet_e_a_fidesznek_ketharmada_1/fullcommentlist/1#c7546568
dr. Bubó 2012.09.07. 18:32:42
"...egy part rendelkezne annyi szavazattal, hogy ezeket a jogszabalyokat - a sajat dontese es erdeke alapjan - megvaltoztathassa. Nem antidemokratikus, de mindenkeppen rendkivul karos. Adott esetben oda vezethet, hogy hosszu idore bebetonozza egy adott part politikai erdekeit. Nem kellene, nagyon nem... "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/03/kell_e_felni_a_ketharmados_tobbsegtol/fullcommentlist/1#c7549619
CSENDES 2012.09.07. 18:37:11
Úgy olvastam a Facebook bejegyzését reggel, hogy kíváncsian figyeli, mit fog mondani az IMF. Most már IMF és EU is megszólalt. Jöhet az elemzés, melynek címeként javaslom a "Van-e még lejjebb egy politikusnak" avagy Lehet-e egy hét alatt kétszer bukni hazugság miatt, ráadásul egy olyan politikusnak aki még soha sem hazudott? Csakúgy, olyan vehemenciával, mint Gyurcsány idején.
dr. Bubó 2012.09.07. 18:38:12
"Tessék azon elgondolkozni, vajon ha valami történik egy működő demokráciában és ugyanaz történik a Nyugat-Balkánon, akkor annak ugyanazok-e a következményei. Sajnos a kettős mérce alkalmazása mellett nagyon nyomós indokok állnak, elég csak Weimar végére gondolni. Papíron ott is tökéletesen működött minden, és senki nem kifogásolhatta, hogy Hitler nyert. Aki aztán baromi demokratikusan leszalámizta az egész hóbelevancot. És az nem Nyugat-Balkánon történt, kérem tisztelettel, hanem a világ egyes számú kultúrcivilizációjában. "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/03/kell_e_felni_a_ketharmados_tobbsegtol/fullcommentlist/1#c7550878
és ez is
"A kétharmad intézménye azért jött létre, hogy az országot alapvetően megváltoztató dolgokat csak konszenzussal lehessen végigvinni.
Ha egy olyan párt rendelkezik ezzel a hatalommal, ahol a vezetési technika jobban hasonlít egy diktatórikus mint egy demokratikus rendszerre, akkor bizony félő, hogy egy személy akaratának lesz alárendelve a törvényhozás.
Ez pedig személytől függetlenül nem jó. "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/03/kell_e_felni_a_ketharmados_tobbsegtol/fullcommentlist/1#c7551380
dr. Bubó 2012.09.07. 18:40:54
szerintem most már inkább jöhet az hogy
"1 hét alatt a vip-páhojból a porba..."
CSENDES 2012.09.07. 18:51:04
Másik kezdeményezés szerint a nagycsaládosok kapjanak több nyugdíjat majd. Érezhető az anomália?
dr. Bubó 2012.09.07. 18:56:48
"A Fideszes tojástánc mit jelent...
A Fideszes tojástánc mit jelent:
futóhomokra száraz cement.
A KDNP majd vizet prédikál,
s a Jobbikos sódertől minden összeáll. "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/11/mit_jelent_a_fideszes_tojastanc/fullcommentlist/1#c7809363
szoja122 2012.09.07. 19:11:52
A Fidesznek az IMF-el kapcsolatos két ellentétes állásfoglalásnak a hátterében elképzelhető hogy a védhetetlen baltás gyilkos kiadásának az ügye állhat.
Ezzel tematizálta a médiát, most mindenki erről beszél.
Egyik hülyeséget egy másikkal...
nyünyüge 2012.09.07. 19:22:18
Racionális (bal-féltekés) gondolkodással nehezen érthető, hogy két hülyeség nemhogy összeadódna oltári nagy hülyeséggé, hanem kioltják egymást.
Pedig működhet :).
6.Lenin 2012.09.07. 19:27:50
Látom, neked is problémáid vannak a szövegértéssel, mint szoja122-nek is. Ma hallottam a rádióban, ez általános probléma az eu-ban is, a fiatalabb korosztály esetében. Mo a középmezőnyben van jelenleg. Te is.
Szerintem semmit nem értesz abból, amit írtam, hanem a saját elképzeléseid szerint olyasmiket is beleképzelsz, amikről nem is írtam.
Mindegy.
"Volt egy pillanata a fejlődésnek, amikor azonos funkciójú egysejtűek „rájöttek”, hogy együtt több esélyük van, és elkezdtek együttműködni: a csoport érdekét a saját egyéni érdekük fölé helyezték. "
Melyikük kezdte? Eccerre jöttek rá?
Valaki szólt nekik? 1 DK-s, netán 1 LMP-s?
Ez jó!
Aztán később "rájöttek", hogy ........... és kitalálták az erkölcsöt.
Sehol nem írtam, hogy bárkit is elítélnék azért, mert nem úgy gondolja ahogy én. Mindenkinek joga van úgy felfogni a saját létének értelmét/értelmetlenségét, célját/céltalanságát, ahogy a környezete, rémesebb esetben saját önálló gondolatai alapján magának elképzeli.
Vagy szerinted 1 adott pillanatban "rájött", mi a jó neki, vagy annak a közösségnek, amiben éppen tengeti a tyúxarosát.
dr. Bubó 2012.09.07. 19:30:18
"A kétharmad nem lenne jó a Fidesznek,
az ügyfelek a felesre is fizetnek.
S cserébe a túlhatalomért,
felelős az egész társadalomért. "
torokgaborelemez.blog.hu/2009/11/04/jo_lenne_e_a_fidesznek_a_ketharmad/fullcommentlist/1#c7805745
graycivil 2012.09.07. 19:57:02
"A 2012.09.07-i adás kérdése: Ön mit gondol az IMF sajtóban megjelent feltételeiről?
Mokka1 – nonszensz
Mokka2 – helyes
Mokka3 – tárgyalás"
És ezt a kérdést van pofájuk úgy feltenni, hogy két napja tudják, hogy ilyen "IMF-fektételek" nincsenek! Tökéletesen meglátszik, hogy volt HírTV-s a szerkesztő.
graycivil 2012.09.07. 19:59:20
Az ellenzéki pártok együttműködésének lehetőségeiről beszélgetett egymással Szanyi Tibor és Vadai Ágnes pénteken Budapesten. Az MSZP és a DK elnökségi tagja is úgy látta, 2014-re meglesz a többség az Orbán-kormány leváltásához."
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=582811&referer_id=friss
márta)) 2012.09.07. 20:00:41
atv.hu/belfold/20120905_kovacs_laszlo
Új világ...............
Csak az a probléma, hogy már elkezdődött.
Ilyen lenne a keleti nyitás" ??:(
hm?
6.Lenin 2012.09.07. 20:07:42
Szanyi, Vadai, Kovács László
A haza megmentői, biztosan ők is "rájöttek" vmire, mint @It’s the economy, stupid 1 sejtűi., mindig utólag, aztán meg hirtelen vmiért elhülyülnek, kormányon.
Érdekesek az 1 sejtűek.
graycivil 2012.09.07. 20:07:50
Matolcsyék a világvégére készülve egy olyan jogi szabályozáson dolgoznak, aminek köszönhetően a „különleges jogrend időszakában és egyéb válsághelyzetekben" a nemzetgazdaság biztonságos működése nem kerül veszélybe. Az NGM emellett a jogszabályban biztosítaná, hogy „a válsághelyzeti reagáló erők működési feltételei teljes körűen biztosítva legyenek"."
fedor.blog.hu/2012/09/07/mire_keszulnek_orbanek?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_09_07&utm_campaign=index
"Különleges jogrend? Válsághelyzet? Vagyonlefoglalás? Felkészülés a demokrácia utáni időkre?"
Szerintem zárjuk le a "legdrámaibb forgatókönyvek" című pályázatot, és már most borítékolhatjuk a várható győztest a legeslegdrámaibb forgatókönyvvel: Az ÉLET!
Gyerekek, könyörgöm,...! F.Y!DESZ
graycivil 2012.09.07. 20:09:57
jjulie 2012.09.07. 20:23:14
ez az birka, legalább te bízz mindhalálig a nagy felhatalmazásos nagy változásban
de mi is a nagy változás, és mekkora is mára a nagy felhatalmazás, legutóbb lázárhelyen, a birkák a szavazásra jogosultak hány zsázalékát tették ki, 10-et, 15-öt?
nagy felhatalmazás, nagy változás, hahahahahahaha
graycivil 2012.09.07. 20:23:28
Róna Péter szerint végtelenül szomorú történet, hogy egy valamikor szép reményekkel induló fiatalember szellemileg leépül és erkölcsileg megsemmisül. "
nol.hu/gazdasag/rona__igy_lehet_megbuktatni_a_kormanyt_
"Ha a kétharmados többségű Fidesz-KDNP frakció nem fordul szembe nagyon gyorsan ezzel a kormánnyal, akkor aláírták a halálukat, mert ez az út a teljes felbomláshoz vezet”- mondta Róna Péter."
6.Lenin 2012.09.07. 20:25:54
Kicsit hosszabban...
Mindig is tudtam és 1re inkább érezhető is a zavarodottság oka, ballib oldalon, nem értitek, hogy a sok hülye, köcsög fideszes semmirekellő van kormányon, és már 2 éve működik.
Dr. bubó már beleőrült, ahogy mostanában látni az írásai alapján.
Ez még fokozódni is fog jövőre. Igaz eddig se volt jellemző a 100%.
Lehet, hogy talán valamilyen rossz étkezési szokás, vagy rossz mágneses mező (balfelé csavarodó) van befolyással azon az oldalon.
Valami lehet, mert eddig semmi nem jött össze, tök bukás az egész ballib oldal léte.
Amúgy azt elismerem, szívós fajta, mutációs képességük is rendkívüli (komcsik-nyilasok-komcsik-baloldali népnyúzó kapitalisták-?)
Ki kéne már találni valamilyen szérumot, de lehet csak önpusztítással múlnak ki. Mondjuk erre most mintha lenne esély, húzódnak összefele, mit a lópisztoly a hidegben.
Ellenben ennél már nem ér többet morfondírozni a dolgon.
Szerintem.
nyünyüge 2012.09.07. 20:27:16
Nehéz ügy :).
graycivil 2012.09.07. 20:27:22
Augusztus végén lesújtó híreket kapott Brüsszelből a kormány: az Európai Bizottság helyzetértékelése szerint Orbán Viktor kormánya mérhetetlenül optimista, nem kezeli a kockázatokat, a gazdaságot képtelen felpörgetni, és ha nem változtat, 2020-ra az államadósság a GDP 100 százalékára futhat fel."
nol.hu/gazdasag/hidegzuhany_brusszelbol
jjulie 2012.09.07. 20:29:30
egyik nagy változás, hogy most az orbán hazudikfolyamatosan és nyilvánosan, ráadásul hogy azt hiszi, neki korlátlanul szabad
6.Lenin 2012.09.07. 20:32:54
A tömeg hatalmas ovációval ünnepelte Sánta Lajost, miután megnyerte a 100 m-es futást.
Múlt hét kedden indult, útközben meglátogatta rég nem látott nagymamáját is, de ma végre célba ért.
Egyedül futott, senki nem veszélyeztette a győzelmét.
makacs szennyeződés 2012.09.07. 20:33:50
index.hu/belfold/igazamiigaz/2012/09/07/orban_olajszokivovel_szurkolt/
(csíkos ingben.)
és te tanítasz is?
micsoda nyálkás hernyó vagy.
6.Lenin 2012.09.07. 20:54:14
Pontosan?
Én elolvastam a reagálásod. Olyasmikre reagáltál, amiről 1 szót sem írtam, vagy pontosan az ellenkezőjét.
Azt írtad olvassam el a 10 parancsolatot.
Melyiket?
?. Ne ölj!
a) bizonyos esetekben szabad, sőt...°
° a 3. számú mellékletben van felsorolva, mikor kinek szabad, sőt kötelessége gyilkolni a ....................kat.
Erre gondoltál?
aszekelyek 2012.09.07. 23:08:53
aszekelyek 2012.09.07. 23:19:46
It’s the economy, stupid 2012.09.08. 16:24:07
„Látom, neked is problémáid vannak a szövegértéssel”
:DDD No igen, ez efféle blogokban gyakran elhangzik, nem nagy truváj kimásolni. Kb. annyi teteje van részedről, mint Lencsés Istvántól „a tanulj meg írni.”
Ez esetben kérlek, magyarázd el, mit jelent a kijelentésed (amit egyébként a válaszomban beidéztem, a tévedések elkerülése érdekében).
„nevethetjük akár erkölcsnek, vagy bármilyen más faszságnak, a lényege mindig is az érdek marad.”
Ezt írod a sejtek együttműködésével kapcsolatban:
„Melyikük kezdte? Eccerre jöttek rá?
Valaki szólt nekik? 1 DK-s, netán 1 LMP-s?”
Nem írom ide, amiket hoplita szokott, de annyit mondanék, hogy a tanulásnak azért mégis óriási jelentősége lehet, pl. a lényeglátás kialakulása terén, aminek totális hiányára ez a mondatod pl. ékes bizonyíték.
Témánk szempontjából teljesen mindegy melyikük kezdte, az eredmény a lényeg: létrejöttek a többsejtűek, létrejöttük lehetővé tevője az a fajta együttműködés, amit Selye „a sejtek altruizmusának” nevez. (Ha az altruizmus értelmezése gátol: populáción belüli, egyedek közti interakció, mely során egy egyed akár saját kárára is segíti egy fajtársát.)
Az emberiség felemelkedése is ennek a fajta együttműködésnek köszönhető. A populáció fogalma egyre szélesedik: család-törzs-nemzet-emberiség, és biztosíthatlak róla, ha a marslakók rendelkeznek magasabb szintű kognitív funkciókkal, akkor ők is be fognak férni a keretbe.
Továbbá a környezetvédelem sem egyéb, mint altruizmusunk kiterjesztése akár állatokra, de még növényekre is, hogy ne pusztuljanak ki.
„kitalálták az erkölcsöt”
Ebből a lekicsinylő kijelentésedből azt veszem ki, szerinted nincs is olyan (csak érdek, ahogy írtad). Vajon szerinted akkor lelkiismeret se létezik? A kettő ugyanis elég szorosan összefügg. Ha nincs lelkiismeret, akkor értem ezt a kijelentésedet:
„rémesebb esetben saját önálló gondolatai alapján magának elképzeli”
– valóban sötét, feneketlen kutat láthatsz magadban, ami rémesnek tűnik, de ne magadból indulj ki, mások nem így vannak eleresztve, van aki képes az elvont értékek integrálására, az ezekkel összefüggő katarzis átélésére. Talán meglep téged, egy Szondi teszt képes kimutatni ezeket a nem épp „materializálható” attitűdöket.
Ezt a te „érdekvezérelt” szociális attitűdödet szerintem valamiféle nevelési inkonzisztencia hozta ki belőled, erősen gyaníthatóan a „feltétel nélküli” szeretet hiánya (vö: ellenszolgáltatásért kiosztott).
It’s the economy, stupid 2012.09.08. 16:52:35
"Szanyi, Vadai, Kovács László"
Bogárka, odafelé megyünk, hogy MÉG EZEK IS JOBBAK, mint ami most folyik.
"vmiért elhülyülnek, kormányon."
Mondjál már egy példát, akik JOBBAN elhülyültek kormányon, mint a mostaniak. Már a saját intézményeik is NYÍLTAN hülyének tartják őket (külügy), azt nem is említem, hogy mindössze AZ EGÉSZ VILÁG tartja még hülyéknek őket ezen kívül.
Megértem az indignáltságodat, nem lehet jól kijönnöd az imádottaid tetteinek magyarázásából.
"és már 2 éve működik."
:DDDD
Figyusz, bakker te nem érted az olvasott szöveget; pont azt mondják a zemberek, (3/4 Magyarország+rest of the world) hogy NEM MŰKÖDIK.
Nem működik gazdasági, társadalmi, nemzetközi viszonylatban.
Csak veled próbálják megetetni. Igen, azon ősi egysejtűeknek náladnál több eszük volt, AZOK rájöttek, hogy egyedül nem megy. Szerinted az ország nélkül a fideszednek menni fog?
Próbálj megbarátkozni a gondolattal: attól, hogy az ellenzék szar, attól még a vezéred által kialakított helyzet egy ótvaros nagy rothadó szarkupac.
A szarnak nincs szüksége viszonyítási rendszerekre: a szar az csak simán szar, a kanti ding an sich, meg a husserli fenomenológiai értelemben is, (vö: szar, és annak is látszik), bármilyen politikai rendszer hozta is létre.
6.Lenin 2012.09.08. 19:36:38
Valami bánt?
Teljesen félreviszed a témát,de...
Minden, amit az ember talál ki/fedezett fel (?) az összefüggéseknek látszókat, csak addig érvényes, míg 1 másik ember nem látja ezeket másként. Kitalálhat ezekre bármilyen elnevezést, meghatározást. Az is lehetséges, hogy mindez csak ebben a mi általunk lakott szűk környezetben érvényes, és csak addig, amíg más magyarázatot nem talál valaki.
A lényeg, ha elfogadjuk a Big Bang-et, 1x minden értelmetlenné válik.
Amennyiben a másik sztorit fogadjuk el, minden tőlünk függetlenül fog történni, 1 magasabb érdek mentén.
Nem mi fogjuk ennek a feltételeit megszabni, mint az első esetben sem.
A személyeskedésed sem vall valamilyen magasabb erkölcsi neveltetésre, úgyhogy csak ne ugrálj. Nézz inkább magadba.
It’s the economy, stupid 2012.09.08. 22:42:52
"A személyeskedésed sem vall valamilyen magasabb erkölcsi neveltetésre, úgyhogy csak ne ugrálj. Nézz inkább magadba."
?????? Mi volt itt a személyeskedés?????
Leírtál egy arcpirítóan sötét mondatot. Aki ilyet leír, az egy sivár lelkű, anyagias, két lábon járó abakusz. Utána azt írtad, én nem jól értek magyarul. Erre mondtam, akkor MAGYARÁZD MÁR EL mit értesz ezen a mondaton:
„nevethetjük akár erkölcsnek, vagy bármilyen más faszságnak, a lényege mindig is az érdek marad.”
Nem tudod elmagyarázni a saját kijelentésedet?
Tényleg igaza van hoplitának, egy agysejttel kevesebbel már moha lennél.
Én nézzek magamba? Mit tudsz te rólam? ÉN nem csak nem írok le ilyen borzalmas kijelentést, hanem nem is élek ilyen szemlélet szerint. Kiemelt támogatója vagyok egy fogyatékosokat ápoló idősek otthonának és egy hátrányos helyzetű gyerekeket nevelő intézetnek, és képzeld: semmiféle érdekem nem fűződik hozzá, hogy ezt tegyem. Csak úgy, nagyúri allűrként csinálom. Egy elütött sündisznót se vagyok képes az út szélén hagyni. Te mit adsz a hazának? Ezt a beteges szemléletet?
Az utolsó 100 komment: